Equitana 2005

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 14:54

Ik zou er persoonlijk NIET in het weekend naartoe gaan. Het is dan zo ontzettend druk dat je er gillend gek van wordt. Wil je er heen, ga dan door de week. Neem een paar daagjes vrij en geniet ervan.

In het weekend kun je over de hoofden lopen...zo druk is het er. En dan is het niet leuk om te gaan shoppen. Been there, done that.

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 14:19

Voor mij ook de reden om op de "minst populaire" dagen te gaan, dinsdag en woensdag, dan kun je overal tenminste behoorlijk bij Lachen.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 15:05

Ik ben er de laatste 15 jaar ook steevast heen geweest. Meestal op een maandag, omdat dat een niet zo drukke dag is. En dan nog vind ik het er heel erg druk.
De prijzen vind ik niet echt goedkoper als in een gewone winkel. Hoewel ik daar de vorige keer wel na wat speurwerk een nieuwe jas (3 in 1) gekocht heb voor 35 euro. Voor mijn vorige jas heb ik 300 gulden betaald. Da's wel een lekker verschil.
1 dag gaan vind ik wel genoeg. Ik hoef niet alles te zien. Er is bijv. heel veel over western en dat is niet echt mijn tak van sport. Daarentegen vind ik dat de rensport er zwaar ondervertegenwoordigd is. Er is zowat niks dus.
Vorige keer heb ik ook een demonstratie gezien van Monthy, dat was wel grappig.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 15:42

Misschien heb ik er over heen gelezen en misschien vinden jullie dit een hele domme vraag, maar aangezien het in Duitsland gehouden wordt, betekent het dan dat alles in het Duits wordt gedaan?
Ben namelijk behoorlijk slecht in de duitse taal Bloos

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 17:43

Ja, alles wordt in het Duits gedaan...maar dat is het probleem toch niet? Je gaat bij de shows zitten en kijken en als je gaat shoppen staat de prijs er doorgaans in Euro op Haha!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 21:09

Cassidy schreef:
Ja, alles wordt in het Duits gedaan...maar dat is het probleem toch niet?

Zeker wel! Vooral als je altijd 9-ens hebt gehaalt............met spieken Schijnheilig

Maar goed, als ik wat meer over een produkt wil weten, wordt dat dus handen- en voetenwerk Tong uitsteken

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:50

Er zijn toch wel veel demonstraties in het Engels hoor. Maar dan zit er ook vaak zo'n Duitser door te l*llen om het te vertalen.
Duits is toch heel goed te verstaan? Het is bijna hetzelfde als Nederlands hoor.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 09:13

Ben ik dan de enige die het enigszins tegen vond vallen?
Ik ben verleden jaar voor het eerst geweest, maar dagen rondlopen daar kan ik me dus eigenlijk niet voorstellen.
Na 1 dagje had ik het echt wel gezien.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:15

Misschien komt dat Fitz omdat je alles wel eens eerder bent tegengekomen?
Vergelijk de Equitana met de paard Ahoy of andere paardenbeurzen in Nederland en je moet toegeven dat het een stuk groter is en er meer aanbod is...

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:35

Fitz, je moet ook plannen wat je wil zien Lachen. Ik breng altijd uren door bij de medische uitleg in hal 1, daar zijn doorlopend demo's en filmpjes van veterinairen van naam. Dat krijg ik dus nergens anders te zien, en je kunt volop vragen stellen.

Verder zijn er over het hele beursterrein diverse demo's, die mijn interesse hebben. Ik ben in heel veel geinteresseerd, ga ook rustig naar een voorlichtingsfilm over open stal management of acupunctuur zitten kijken. En dan is zo'n dag zó om... Lachen