boktrit 12 sept.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

boktrit 12 sept.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 11:01

nou hehe hier dan eindelijk de foto's Haha!

onderweg naar het twiske:
bokker drea op haar pony andrea en de oren van mijn donic
Afbeelding

bokker haantje7 op tyson (die een beetje lastig deed op dat moment)
Afbeelding

eenmaal op het veld aangekomen stonden daar al wat bokkers....
Bloos! ben helaas wat namen vergeten Bloos!
dit waren mickydo met kane en drea met andrea en haantje7 met tyson
Afbeelding

en een foto met mij erbij
Afbeelding

en een foto met kellybelly erbij
Afbeelding

toen richting het ruiterpad....uiteraard even een fotootje Knipoog
Afbeelding

tussendoor ook nog een fotootje....
en uiteraard flink wat af beppen Tong uitsteken
Afbeelding

dagami en ? sorry ben ik even vergeten Bloos
Afbeelding

een flink tijdje hebben we nog lekker gebept en gestapt en bij de grote molen nog een groepsfoto gemaakt (door mickydo)
helaas werd er daarna van het ruiterpad afgeweken(wat overigens verboden is) en er ontstond daardoor een klein meningsverschil waarna de groep in 2 groepen verder ging.
daarvan ook nog een foto van de groep waar ik mee was:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

daarna heb ik geen foto's meer genomen....

de laatste 10 minuten van de rit kwamen de 2 groepen weer bij elkaar en reden we samen tot het eind.

al met al vond ik het wel een leuke boktrit met leuke bokkers alleen jammer van die kleine split.

Erika3

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: De Goorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 11:54

Leuke foto's! Enne, ik was het op die andere haf Tong uitsteken

Ik vond het ook erg gezellig maar ook jammer van de splitsing. Aan het einde waren Dagami, kellybelly en ik dus nog even omgekeerd en nog een rengalopje gedaan. Jee, wat kan kelly hard zeg!! Erika hield die andere twee lang niet bij Knipoog

girlie82
Berichten: 14
Geregistreerd: 14-09-04
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 13:25

ja de boktmeeting was leuk, idd jammer van die splitsing, maar ja.....
ik ben er niet de hele tijd bij geweest waar waar ik wel bij was was wel gezellig. En trouwens iedereen wijkt wel eens van het ruiterpad af , je krijgt bijna nooit een boete Lachen, en die splitising was ook niet nodig geweest als de groep elkaar gewoon had gevolgt naar het ruiterpad.

kellybelly

Berichten: 432
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Twisk- Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 14:41

Leuk zeg, die foto's!! Vooral die ene waar kelly en donic zo schattig staan te snuffelen! Lovers

Ik vond het ook heel jammer van die splitsing, was inderdaad niet nodig geweest als we eerst even hadden overlegd, voordat we van het ruiterpad afweken om naar dat meertje te gaan. Ik vind dat dat overigens terecht verboden is, omdat het eigenlijk hartstikke gevaarlijk is om met dit aantal paarden over het fietspad te lopen.
Maar desondanks een gezellige rit!!

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 15:11

girlie82 schreef:
ja de boktmeeting was leuk, idd jammer van die splitsing, maar ja.....
ik ben er niet de hele tijd bij geweest waar waar ik wel bij was was wel gezellig. En trouwens iedereen wijkt wel eens van het ruiterpad af , je krijgt bijna nooit een boete Lachen, en die splitising was ook niet nodig geweest als de groep elkaar gewoon had gevolgt naar het ruiterpad.

nou toch niet iedereen Tong uitsteken ik niet in ieder geval
ik riskeer de boetes gewoon niet omdat ik dat zwaar zonde vindt van mij geld en ik het de twiskewachters die de hele dag niks te doen hebben en je dus juist graag op de bon slingeren het gewoon niet gun.

overigens is het nog gevaarlijk ook,niet alleen wat kellybelly zegt maar een meisje van onze stal is vorige week ook naar het twiske geweest met een groepje en zijn dus ook van het ruiterpad afgeweken om te gaan zwemmen met de paardjes...
bij 1 zo'n strandje leek het te kunnen maar haar paard zakte ineens weg en toen hij weer overeind kwam had hij een vette scheur(wond) in zijn achterbeen vlak naast zijn pees...
gelukkig niet kreupel maar het had maar 1 cm moeten schelen en het was einde rijden geweest voor een hele lange tijd

daarom blijf ik dus liever op het ruiterpad.



ik had trouwens wel verwacht dat kellybelly hard zou kunnen
zo zag haar paardje er wel uit Haha! Knipoog OK dan!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:25

De boktrit was idd weer super. Ik ben nu mijn foto's aan het uploaden dus die komen er ook snel aan!! Ik zal er bij zetten in dit topic. Jammer van de splitsing maar we kwamen al snel weer bij elkaar Lachen Gelukkig maar is wel zo gezellig! Hadden jullie nog een fijne terug reis gehad naar de manege ?.

Ow foto's zijn klaar ik ga ze er even op zetten !

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:39

En hier zijn nog meer foto's van de boktrit op 12 september!!

Afbeelding

Afbeelding

Kane had al een vriendje gevonden Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sommige foto's zijn wat bewogen, maar ja foto's nemen vanaf een paard wat niet stil wilt blijven staan is een hele kunst Clown

de meeste zijn erg leuk geworden

bloempie186

Berichten: 2153
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:47

het was zeker errug gezellig!!
de foto's zijn leuk geworden hoor!!

Erika3

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: De Goorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 16:14

Ha, die derde foto van onder, wat doet Erika daar raar zeg! *LOL*
Je ziet daar ook gelijk goed op dat Mirei en Erika lekker aan elkaar plakten en niet zo graag in de buurt van de andere paarden kwamen Tong uitsteken

Angel22

Berichten: 175
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Ik wil bij raimond zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 17:28

hey hey Lachen

Leuke foto's allemaal... Jamer idd van de splitsing maar ach we kwamen later toch weer bij elkaar? Dus nix aan de hand.
Er zijn wel wat meer misverstandjes geweest dan alleen dat...

De reden waarom wij niet het ruiterpad hebben genomen is dat ik op een "leenpaard" zat en die sinds kort weer ontzettend last van zijn mok heeft. Aangezien het daar de dag ervoor nog vreselijk modderig was daar vonden we dat niet zo'n verstandig idee, ook omdat ik al met hem door dat andere water ( stinkende modderpoel) was gereden.

Maar het was wel leuk Lachen

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:47

deze foto is echt leuk Party!! Tis wel jammer dat Mirei zich steeds als een echte kakmerrie gedraagt Haha! Maar ik vond het ook weer een erg leuke rit Lachen

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 13:13

Ziet er gezellig uit!
Leuke foto's.

kellybelly

Berichten: 432
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Twisk- Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 19:17

woei!! nog meer leuke foto's!!
*LOL*

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 21:00

Jee, kellybel op een boktrit Haha!
Ziet er gezellie uit

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 20:11

leuke fotos ziet er gezellig uit!!

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 11:38

Angel22 schreef:
hey hey Lachen

Leuke foto's allemaal... Jamer idd van de splitsing maar ach we kwamen later toch weer bij elkaar? Dus nix aan de hand.
Er zijn wel wat meer misverstandjes geweest dan alleen dat...

De reden waarom wij niet het ruiterpad hebben genomen is dat ik op een "leenpaard" zat en die sinds kort weer ontzettend last van zijn mok heeft. Aangezien het daar de dag ervoor nog vreselijk modderig was daar vonden we dat niet zo'n verstandig idee, ook omdat ik al met hem door dat andere water ( stinkende modderpoel) was gereden.

Maar het was wel leuk Lachen


dan had je daar dus ook beter kunnen omrijden toch Verward

maar het is zo jammer dat ik dat nu pas moet horen en dat er toen niks overlegd werd en dus ook niks gezegd....
het enigste wat we te horen kregen was dat het een kortere route was..
en jullie gingen naar het strandje om te poedelen met de paardjes...
dat is toch ook water en viezigheid Verward

ook bij het weggaloperen in het allerlaatste stuk hebben wij niet vernomen wat er ging gebeuren waardoor drea en ik nog moeite hadden om onze paardjes rustig te houden....

communicatie was niet te beste speer van die dag en vond dat dus erg jammer
voor de rest hadden we ook wel leuke stukken hoor,maarja dat ene zat me toch niet lekker
ach ja misschien een les voor de volgende keer

kellybelly

Berichten: 432
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Twisk- Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 12:08

daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.....Scheve mond

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 14:05

leuke foto's!!!
vond t echt leuk!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 19:38

naadje24 schreef:
ook bij het weggaloperen in het allerlaatste stuk hebben wij niet vernomen wat er ging gebeuren waardoor drea en ik nog moeite hadden om onze paardjes rustig te houden....



We hebben het tot 3 keer aan toe gemeld dat we in galop zouden gaan, Heel jammer dat het zo gelopen is . En ik ben blij dat jullie je paardjes goed onder controle hebben kunnen houden.

Angel22

Berichten: 175
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Ik wil bij raimond zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 10:00

Het is idd tot drie keer an toe gezegd dat ze een sprintje gingen trekken, en dat was dus ook de reden waarom ik naar achteren verkasste met Jochem. Jochem gaat er geheid achteraan ongeacht wat er op zijn rug zit. Ik heb het bij het passeren ook nog een keer gezegd dat ze gingen galopperen. Maar goed, ik wilde inderdaad naar dat strandje toe, maar was niet het water ingegaan maar wilde wel graag kijken hoe MIcky met Kane het water in ging. Want dat beest doet maffe dingen in het water!!!! Haha!

Ja ik had bij die modderpoel ook om kunnen rijden... dan had ik ws af moeten stappen omdat Jochem niet echt makkelijk ( zeg maar onmogelijk) bij de groep vandaan is te krijgen as hij in het midden loopt.

Nogmaals het was niet mijn paard, en dit was voor mij de eerste keer dat ik met hem buiten aan het rijden was. En hij was nu nog lief ook, ondanks die schop die fury van hem kreeg. Normaal issie nog veel vervelender en had ik al op zijn minst 10 keer vliegles gehad.

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 10:26

nouja.. ik wou me dus nergens mee bemoeien
maar ik had ook niks gehoord van het weggalopere, en ik blijf erbij dat als je met een hele groep bent.. dat dat gewoon niet kan.
als je afspreekt met zoveel te gaan moet je dat eigenlijk niet doen!

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 10:28

Angel22 schreef:

Nogmaals het was niet mijn paard, en dit was voor mij de eerste keer dat ik met hem buiten aan het rijden was. En hij was nu nog lief ook, ondanks die schop die fury van hem kreeg. Normaal issie nog veel vervelender en had ik al op zijn minst 10 keer vliegles gehad.


ja nouja, ik scchrok wel heel erg, maar t is allemaal goed gegaan!
fury is gelukkig heel hard voor zichzelf Lachen
de schrik was dnke ik meer omdat hij vorig jaar ook een 'trapje' had gehad, en daardoor vervolgens een half jaar met een blessure zoet ben geweest

maarja alles is goed gegaan, en ik heb het leuk gehad!