Verslag minimeeting Escala en Vikki!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-01 23:09

Hoihoi!

Vandaag ben ik met de trein naar Amsterdam gegaan om een hoofdstel weg te brengen, tja als ik er dan toch ben maak ik van die gelegenheid natuurlijk gebruik om Escala ook eens IRL te bewonderen!! Haha!

Nadat ik in Amsterdam was aangekomen, kon ik Jasja (Vikki) niet meteen vinden, maar daar was de mobiel voor uitgevonden Knipoog Uitgelegd waar ik stond...liep ik doodleuk Jasja nog voorbij haha blonT!!

Maar uiteindelijk stapten we toch met zijn 2tjes de bus in om naar Escaaltje gaan. Natuurlijk hebben we volop gekletst over...PAARDEN *LOL* Ik heb zoveel verzorgpony's dat Jasja af en toe niet meer wist waar ik het over had, maar dat geeft niet haha...

Nadat we bij de paarden aangekomen waren, werd ik eerst aan alle paarden voorgesteld, ik weet alleen nog dat het 3 haffies, een KWPN'er, een halve fries en 3 Arabiertjes waren hihi de namen weet ik niet meer, behalve Escaal natuurlijk Knipoog

Ondertussen had Roos de staleigenaresse les, dat was wel even leuk om naar te kijken terwijl wij onze tosti aan het opeten waren Vork de stalpoes vond mij toen wel erg intressant Knipoog

De lunch was op en toen was Escala aan de beurt!! Wat een prachtige merrie is dat! En lief Lovers
Ze waren het dak van de stal aan het repareren en ik had haar vast terwijl Jasja aan het poetsen was en ze bleef heel braaf staan.

Ik dacht eerst altijd dat arabiertjes heel snel schrokken en altijd nerveus werden overal van, maar Escala niet hoor Party!!

Toen ze opgezadeld was ging Jasja haar eerst even longeren om te laten zien hoe braaf ze was, daarna er even op om de jog en gewoon draven te laten zien en ook dat ze op HOOO bijna gelijk stilstaat *LOL*
Daarna ging ik erop, wel aan de longeerlijn, dan hoefde ik niet te sturen haha, wat zit zo'n westernzadel toch vreemd! Maar wel lekker (hee nieuw idee voor rivella light Party!! )

Eerst maar even stappen en laten stoppen en achterwaarts doet ze ook erg goed, soms ook wanneer het niet moet haha, toen durfde ik wel eens te draven, en later heb ik zelfs een volte gegalopeert, maar ze zit absoluut niet lekker in galop dus dat deed ik verder maar niet.

Toen ging Jasja nog even een galopje proberen en zowaar zij blijft in der zadel geplakt hihi ikke niet hoor Haha! daarna nog even gestapt en afgezadeld. Escaal mocht nog even los in de bak, maar ze wilde er liever uit, want er wachte eten in der voerbak Vork Vingers aflikken

De middag was al omgevlogen dus na nog even wat gepraat te hebben moesten we richting huis, jammer hoor... door Roos werden we nog helemaal bij de bushalte neergezet met de auto, hoefden we dat stuk niet te lopen Party!!, toen nog een stuk bussen naar het station en de trein huiswaarts Gaaaap

Bedankt voor de gezellige dag Escala is een supermerrie, als het veulen er is wil ik nog wel een keer komen kijken als dat mag Lovers

Foto's volgen nog!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 23:23

Als het veulen er is ben je natuurlijk van harte welkom hoor!!! Party!! Enne...je had het bijna goed...maar het zijn 2 haffies, 2 arabieren, 1 NRPS (maar ja, lijkt op een arab), 1 KWPN, 1 halve Fries en een quarter horse jaarling die je gezien hebt. Haha! De haffies heten Andiamo en Animo, de arabjes Escala en Dylara, de NRPS Universe, de KWPN Ofrah, de halve Fries Wybe en van de quarter is de naam nog steeds niet bekend... Frusty

Maar goed, het was idd erg gezellig! En mijn puk heeft zich als modelarabiertje gedragen, ze was haar gebruikelijke lieve zelf *zucht*, ja, ik blijf van mijn meissie houden...

Met al die verzorgpaarden die Ineke heeft raakte ik af en toe inderdaad in de war...welke was er nou ook al weer 4? Op welke heeft ze nou ook al weer les van Prakkie? Maar ik geloof dat ik er nu uit ben hoor Ineke! Haha!

Eerst even lekker staan eten en kijken bij de les van Roos en toen vlug Escala gepoetst en opgezadeld! Het ging hartstikke netjes met Ineke op Scaal! En tsja, die galop schijnt idd erg beroerd te zitten! Vraag maar aan Orri bijvoorbeeld Haha! Het is dat ik niet beter weet en dat ik zo gewend ben geraakt dat ik het wel lekker vind zitten, maar verder vinden de meeste mensen haar wel moeilijk zitten in galop. Haha!

Na vandaag ben ik dus ook een heel mooi (western natuurlijk) hoofdstelletje rijker! Morgen gauw even om doen. Staat mijn puk vast heel mooi! Party!!

Ik zou zeggen tot op de kraamvisite Ineke!!!

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 23:28

He viks heb je nog tosties????? Kwijl *LOL* Lovers Kom ik snel nog eens langs. Party!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 23:31

Nog 7...met alleen kaas, met ham en kaas, met ham en kaas en ananas en met kaas en wijncervelaat...dus kom maar gauw!!! Haha!

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-01 11:11

Ow oeps heb ik nog de paardjes fout Bloos Haha!
Maar de stallen vond ik iig heel mooi en ruim en vooral ook erg licht! En ze waren dus bezig met het dak om het nog lichter te maken!
En ik kom zeker op kraamvisite Lovers Party!!