Boktmeeting Limboland op Manege Houben

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Boktmeeting Limboland op Manege Houben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 19:37

Vandaag was de mini - boktmeeting (bestaande uit: Cadish, Sandertjuh, Deesjuh en Kwadraatje).
Sandertjuh en ik waren er rond kwart voor 10, maar we zagen Deesjuh en Kwadraatje pas rond 11 uur ofzo.. Sandertjuh kwam me vertellen dat ze er waren dus toen hebben we even kennisgemaakt.
Kort eventjes verteld over onze lievelingspaarden en toen zijn Deesjuh en Kwadraatje gaan rondkijken.
Een uur later hebben we de paarden opgezadeld zodat de kinderen er rondjes op konden rijden. Er waren zo veel kinderen dat het al om 12 uur begon i.p.v. 13.00.
Ik ging dus helpen (in het begin is het nog wel leuk maar daarna wordt 5 keer een rondje met hetzelfde kind best wel saai..)
Deesjuh had nog 2 dekjes gekocht, en daarna gingen we buiten kijken. Mijn instructrice en haar vriend traden op op hun paarden.
Er was ook nog een roofvogelshow, waarbij de vogels vlak over je hoofd scheerden (gelukkig waarschuwde die man nog, anders hadden we allemaal in paniek gestaan).
Er is ook nog een proef gereden door de leden van de ponyclub, maar die heb ik niet gezien. Het was wel erg waterig in de buitenbak met veel modder waardoor de bandages helemaal onder de modderspetters zaten..
Er was ook nog een dierenarts die verschillende paarden heeft opgemeten, gechipt en hij heeft informatie gegeven. Toiletteren was er ook. Verschillende mensen met een eigen paard hebben samen met anderen hun paard getoilleteerd.
Voor het harnachement waren er verschillende zadels te zien en je kon door een hoofdstel in elkaar te zetten prijzen winnen.
Ook was er bij een stand complete setten van de Hoefslag en de Penny te koop Haha!
Het was heel gezellig en ook tamelijk druk.
Ik ben nog tot half 6 daar geweest, want ik heb nog een tijdje op Mel gereden. Was heel leuk.
Deesjuh heeft foto's gemaakt dus die zou zij nog posten...
Ik hoop dat Deesjuh en Kwadraatje het leuk gevonden hebben. Helaas kon ik niet veel doen voor jullie omdat ik moest helpen..

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:00

hey Lachen

Jaa, het was wel gezellig, toch? Lachen Jullie hebben wel een leuke manege en veel paarden!!

Nou ja, Cadish heeft dus al verteld wat allemaal gedaan hebben enzo en ik heb bij die twee shabrakjes nog een halstertouw gekocht Vork
Enne, Kwadraatje die moest natuurlijk weer een boek kopen, haha Haha!

Geeft niet dat jullie soms weg moesten hoor Lachen er waren wel leuke dingen genoeg om rond naar te kijken Knipoog

Jammer dat we zo vroeg moesten gaan, net toen we weggingen, kwamen de grotere paarden de bak in Tong uitsteken

Ik heb best wel veel foto's gemaakt, ik zal ze straks uploaden en een topic erover maken. En Kwadraatje heeft ook foto's gemaakt, dus die zal ook nog wel wat van zich laten zien Lachen

xx Dees

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 22:35

Heey,

Ja jammer, als je tot het laatst had mogen blijven had je op Mel (privé paard kunnen rijden). Welliswaar in stap dan maar was erg leuk met Mel..
Ben benieuwd naar de foto's..

Groetjes Cadish