Meerdaagse Elfsteden bokttocht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-01 02:11

Ik vind het prima.. nou nog hopen dat ik met Propala kan.. anders blijft het slechts bij organiseren en moet ik er op het fietsje achteraan *LOL*

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 21:25

hee frank!! ik hoorde dit idee vanmiddag van babat!! echt super leuk!! als ik ook nou ff een paardje kon regelen, dan wordt het zekerz lachûhh!! Haha! *LOL* Pling Lachen Knipoog

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 01:48

Wat een onwijs leuk idee! Ik heb een keer erover gelezen, maar had toen nog geen eigen paard. Later dan augustus is denk ik niet een goed idee, dan wordt nl. overal geoogst en heb je dus tractoren met aanhangers op de weg. Weten jullie ook al de route? Volgens mij moet je bij bepaalde gebieden veel langs de weg rijden.

40 tot 50 km valt op zich wel mee, het zal meer een probleem zijn om dat meerdere dagen achter elkaar te doen }> Heb je al spierpijn, moet je de dag erna weer zo'n eind.

Het lijkt me heel leuk (een deel) mee te rijden!

Groeten,
Mirjam.

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 14:37

ik vind het een super idee maar ja geen paard/pony en te jong(ben dan 15)

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 21:27

Wat wil het geval... een kennis van mij heeft een aantal jaren geleden ook aan deze tocht meegedaan met één van onze Fjorden. Nu sprak ik vandaag met mijn moeder hierover dat men het idee had om deze rit weer te organiseren en volgens mij stond mijn moeder er niet afwijzend tegenover dat ik Jelka mee kan nemen op deze rit. Dus wie weet als hij wordt georganiseerd ben ik ook van de partij met mijn gele tank.

Ik heb trouwens een zadel wat volledig is bedekt met een schapenvachtje dus last van mijn kont zal ik niet krijgen *LOL*

Dees

Berichten: 18922
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 10:55

Heee, houdt mij dan aub ook op de hoogte, watn ik woon gewon in Friesland, ik ben ouder dan 16 (helaas....) en mijn paard is zoals het nu lijkt gewoon fit genoeg. Heb ook een lief paard, die geen overbodige energie verspilt aan domme dingen. Het paard mag toch wel mee, ze is dan 5...Ik wil eigenlijk wel meerijden! Lijkt me leuk!

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 20:29

He jammer dat ik niet mee kan ben dan bijna 15 Huilen Wanda had het wel leuk gevonden zo'n lieve haf, maar goed jullie je keuzes moet ook maar eens wat organiseren Haha!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 20:38

Vasco, sorry! Maar we moesten toch een leeftijd stellen. Als we vijftien hadden gezegd zouden er weer mensen van veertien met dat probleem zitten.

Maar als alles goed gaat, en iedereen het leuk heeft gevonden, zullen we het jaar daarop vast wel weer zo'n tocht gaan organiseren. Maar we moeten eerst eens de organisatie van aankomende zomer zien te overleven. Haha!

Frank.