Voor alle bokkers in Limboland!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Kom jij?

Poll eindigt op

Ja, zeker!
3 (21%)
Nee
6 (42%)
Alleen als ik vervoer heb
5 (35%)

Totaal aantal stemmen: 14


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:01

Ohoh ik was het helemaal vergeten Clown Bloos
Was het wel gezellig tijdens de meeting?
Ik ken manege houben niet persoonlijk Clown dus ik heb er verder ook niet echt een mening over...

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 18:16

Fonnie schreef:
Ohoh ik was het helemaal vergeten Clown Bloos
Was het wel gezellig tijdens de meeting?
Ik ken manege houben niet persoonlijk Clown dus ik heb er verder ook niet echt een mening over...


Ja heel gezellig! Was ook veel te doen.. Jammer dat je het bent vergeten Clown

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 19:05


Rhea
Berichten: 3489
Geregistreerd: 10-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:34

Citaat:
Rhea schreef:
Das ook van horen zeggen zeker, je moet hiet geen info gaan plaatsten waarvan je de betrouwbaarheid niet kent

Verder zijn het maar zielige paardjes daar, die Casper van Bram was ooit een echte pony, ik zie nu dat er ook niet veel meer van over is. Naast Lindsay die inderdaad aan Sandra verkocht is, zijn alle andere afwezigen helaas niet meer op deze aardbol......



is iets heel anders dan:

Citaat:
Casper is nooit een echt rijpaard geweest! Waarom denk je anders dat Bram hem heeft weggedaan? Hij kon hem niet aan. Dat heeft hij zelf gezegd.
Als Casper de juiste aanpak krijgt is het een behoorlijk paard. Ik ben het met je eens dat hij niet geschikt is als manegepaard, maar je hoeft niet te zeggen dat alle paarden die er niet meer staan zijn afgemaakt! Zo cru is de manege écht niet!


Fox staat idd weer lekker bij zijn oude baas thuis, te genieten van zijn oude dag Knipoog

Wat betreft Casper sprak ik enkel over zijn exterieur.

en ehhhh afmaken??????????? Nee dat doen ze idd niet, dood neer laten vallen past beter bij hun stijl......(en is ook nog goedkoper Knipoog )

En verder moet je de vereniging die deze leuke dagen organiseert niet in verband brengen met de manege.....dat zijn 2 verschillende "bedrijven" Ik spreek hier enkel over de manege.....

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 13:19

Rhea schreef:
Fox staat idd weer lekker bij zijn oude baas thuis, te genieten van zijn oude dag Knipoog

Wat betreft Casper sprak ik enkel over zijn exterieur.

en ehhhh afmaken??????????? Nee dat doen ze idd niet, dood neer laten vallen past beter bij hun stijl......(en is ook nog goedkoper Knipoog )

En verder moet je de vereniging die deze leuke dagen organiseert niet in verband brengen met de manege.....dat zijn 2 verschillende "bedrijven" Ik spreek hier enkel over de manege.....


Dood laten neervallen? Waar héb jij het over? Er worden inderdaad veel paarden verkocht, en ja, sommige worden afgemaakt omdat ze ziek zijn en er niets meer aan te doen is! Maar niet omdat ze het paard niet meer nodig hebben!
Volgens mij heb jij het hier over "van horen zeggen" met Caspers exterieur is trouwens ook niets mis hoor!

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:25

*LOL* lijkt me best gezelli, maarre, ik kan niet :'(

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:25


Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:25

He pokke, ik plaats zovaakm perongeluk berichtjes met niets erin..mijn excuses

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 22:55

Rhea schreef:
Fox staat idd weer lekker bij zijn oude baas thuis, te genieten van zijn oude dag Knipoog


nee ik vraag waar jij het vandaan haald wat ik heb gezegd,dat ik dat maar eventjes van horen zeggen heb?

want het klopt helemaal hoor Lachen

waar fox nu is boeid me niks,maar zijn eigenaar had de stalhuur niet betaald,daarvoor hadden ze fox laten mee lopen in de lessen,erna op een dag kwam de eigenaar weer,en gaf leo hem dus gewoon weer mee.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 22:58

Rhea schreef:
en ehhhh afmaken??????????? Nee dat doen ze idd niet, dood neer laten vallen past beter bij hun stijl......(en is ook nog goedkoper Knipoog )


ik denk dat ze hiermee het verhaal van swift bedoeld...
dit is namelijk gebeurd in mijn les op vrijdag avond.

vriendin nina reed er toen op.
opeens struikelde swift en viel neer,ze hebben hem niet meer overeind gekregen (dat paardje was gewoon op) en erna is hij gestorven.

ze hebben hem toen enkele dagen voor de manege laten liggen met gewoon een zeil eroverheen,dat vond ik echt niet kunnen,na paar dagen begon je het ook te ruiken...


ik heb erna wel nog een verhaal gehoord,en weet dus niet of dat waar is.
over een pony wat ziek was,wat die had weet ik niet.
hij stond in een box en hadden ze hem een deken opgedaan,paar dagen later was die dood.
wat hier wel en niet van waar is weet ik niet.

Rhea
Berichten: 3489
Geregistreerd: 10-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 08:31

Citaat:
Dood laten neervallen? Waar héb jij het over? Er worden inderdaad veel paarden verkocht, en ja, sommige worden afgemaakt omdat ze ziek zijn en er niets meer aan te doen is! Maar niet omdat ze het paard niet meer nodig hebben!
Volgens mij heb jij het hier over "van horen zeggen" met Caspers exterieur is trouwens ook niets mis hoor!


Meisje, meisje toch, open je oogjes eens. Ik heb net iets teveel jaartjes daar rond gelopen om van horen zeggen te moeten spreken. Ik ga er nu verder niet op in. Je zal zelf wel ervaren hoe het bijv. Ramiro zal vergaan.

Uit jouw opmerking over Casper zal ik maar afleiden dat je de pony niet gezien hebt toen hij binnenkwam.



Wat ik verder met het verhaal van Fox bedoel is gewoon simpel een waarschuwing. Je kunt niet alles zo maar gaan typen hier. Je weet niet wie dat allemaal leest. Als die eigenaar echt van het kamp is zoals jij ze beschrijft, zou de mogelijkheid bestaan dat ze helemaal niet zo blij wordt van JOUW verhaal. Want daar komt het op neer, je kunt daar nl. helemaal niet de waarheid van controleren. Je bent er nl. niet bijgeweest!!

Citaat:
waar fox nu is boeid me niks,maar zijn eigenaar had de stalhuur niet betaald,daarvoor hadden ze fox laten mee lopen in de lessen,erna op een dag kwam de eigenaar weer,en gaf leo hem dus gewoon weer mee.


Deze beschrijving geeft nl. alweer een hele andere indruk..... Knipoog

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 11:40

daar typ je weer iets waarvan je gewoon weer wat roept Rolleyes

mijn zus was erbij,die moest helpen om spullen te pakken voor fox.
dus ik alles wat ik typte was waar Knipoog

en waarom zou de eigenaar kwaad worden als die dit zou lezen?
het hele verhaal klopt gewoon,en is niks gelogen,dus niks om kwaad te worden.

maar goed,fijn dat fox nu van zijn oude dag mag genieten Lachen

Rhea
Berichten: 3489
Geregistreerd: 10-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 18:16

behalve dat ze van het kamp waren, tevens vergeet je te vermelden dat ze enige reden dat Fox meemocht was dat de stalling betaald was........
***einde topic***

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 18:34

Rhea schreef:
behalve dat ze van het kamp waren, tevens vergeet je te vermelden dat ze enige reden dat Fox meemocht was dat de stalling betaald was........
***einde topic***


ik ken genoeg mensen van het kamp hoor,en wat is er mis mee om dat erbij te vermelden?
het waren aardige mensen en ik maakt ze absoluut niet zwart.

ze vroegen hier op bokt waar fox was,dus heb ik dat allemaal uitgelegd.

sorry hoor vind wel erg kinderachtig van een 23-jarige dat die zomaar allemaal wat dingen zit te roepen... Clown

maar goed,hier kunnen we lang over door gaan,laten we het hier maar bij houden.

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 18:40

Ja maar misschien hebben ze Swift daar neer gelegd voor het destructie bedrijf ofzo? Ik weet het niet.
Hoe weet je zo zeker dat het Swift wel was? Misschien was het iets anders dat zo stonk. En met die pony die ziek was, misschien konden ze er niets tegen doen. Ze hebben echt niet gedacht "Goh hij is ziek, we leggen er maar een deken overheen dan wordt ie wel beter".
Ik weet de waarheid niet dus ik ga hier verder ook niet over in.

SanderD

Berichten: 9378
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Gent + Sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:48

Dit brengt het image van de manege erg omhoog Clown

Maar ja wie legt er nou een dood paard voor de deur zodat iedereen het kan zien...

SanderD

Berichten: 9378
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Gent + Sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:58

Niet dus Boos!

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 19:03

@ Rhea, hoe zag hij er volgens jou dan uit toen hij binnenkwam? Scheve mond

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 19:06

Sandertjuh schreef:
Dit brengt het image van de manege erg omhoog Clown

Maar ja wie legt er nou een dood paard voor de deur zodat iedereen het kan zien...


Trouwens, zoiets doen ze écht niet hoor! Daar verliezen ze klanten mee. Bovendien zou het iemand dan wel moeten zijn opgevallen met die stank, en een groot zeil met een pony eronder moet ook wel opvallen hoor!
Ik denk dat je gewoon iets bent aan het kletsen. Scheve mond

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 19:06

Haha!

SanderD

Berichten: 9378
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Gent + Sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:10

Cadish schreef:
Trouwens, zoiets doen ze écht niet hoor! Daar verliezen ze klanten mee. Bovendien zou het iemand dan wel moeten zijn opgevallen met die stank, en een groot zeil met een pony eronder moet ook wel opvallen hoor!
Ik denk dat je gewoon iets bent aan het kletsen. Scheve mond


Je moet idd nogal gestoord zijn om dat te doen. als je denkt dat dit géén klanten afschrikt...

Dus eerlijk gezegd denk ik dat het niet helemaal (miss een gedeelte Schijnheilig ) klopt wat je zegd Rea, zo gek zullen ze toch niet zijn???

* Krabt over hoofd *

SHALALA

Berichten: 4373
Geregistreerd: 30-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:10

Hoever is het denkje rijden vanuit roermond...heb hier op deze pc geen autoroute opstaan Tong uitsteken
Heb wel zin om te gaan kijken Lachen

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:35

Cadish schreef:
Trouwens, zoiets doen ze écht niet hoor! Daar verliezen ze klanten mee. Bovendien zou het iemand dan wel moeten zijn opgevallen met die stank, en een groot zeil met een pony eronder moet ook wel opvallen hoor!
Ik denk dat je gewoon iets bent aan het kletsen. Scheve mond



je mag het navragen,ik ben dus niet aan het kletsen.
bedankt zeg,jeetje pfff Rolleyes

de binnenbak heeft aan de kant van de parkeerplaats twee van die soort schuifdeuren,swift heeft daar een paar dagen gelegen onder een groot oranje zeil.
ik persoonlijk vond dat voor sommige kleine kinderen gewoon niet kunnen nee...


ik wil met sommige dingen rhea best geloven hoor,heb zelf 6 jaar gereden op die manege,was er vaak genoeg,weet dus wel hoe het er toen daar aan toe ging Knipoog

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:37

Cadish schreef:
Ja maar misschien hebben ze Swift daar neer gelegd voor het destructie bedrijf ofzo? Ik weet het niet.


hier schrijf je toch dat je het niet eens weet,swift is in mijn les omgevallen op de vrijdag avond,weet zeker wel alles nog te herinneren.

hij werd daar neergelegd voor hem te laten ophalen,ja duh!
maar heeft daar wel wat dagen gelegen onder een zeil,kon de manege niks aan doen omdat ze hem niet eerder konden ophalen,maar voor de klanten was het niet zo leuk.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:50

Onyx schreef:
Hoever is het denkje rijden vanuit roermond...heb hier op deze pc geen autoroute opstaan Tong uitsteken
Heb wel zin om te gaan kijken Lachen


ik denk trouwens dat manege houben vanuit roermond een half uur toch wel rijden is.