Buitenrit omg skiberg/bergsebos/rottermeren

Moderators: Warboel, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Verow

Buitenrit omg skiberg/bergsebos/rottermeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 23:19

Heej daar! Ik zag net pas dat er vandaag een buitenrit was, rondje rottemeren. Ik had graag meegewild maarjah, ik zag het jammer genoeg veel te laat! Dus is mijn voorstel om nog een keer te gaan, lijkt me hardstikke leuk! Wanneer moeten we dan nog ff overleggen, deze week heb ik nog vrij, en anders zouden we in een weekend wat af moeten spreken met wat mensen! Ik moet alleen nog even aan de eigenaresse van m'n verzorgpaard vragen of het goed is als ik een (groeps)buitenrit ga maken, ik bel haar morgen, en zodra ik zeker weet dat het kan, zet ik het in dit topic!

Ik heb echt al lang geen buitenritten meer gemaakt, omdat ik op de camping was en dus niet naar m'n verzorgpaard kon (alleen heeeeeel soms). En heb ook sinds lange tijd niet meer op m gereden, wel gewandelt e.d.
Hij staat trouwens op een boerderij aan de rottebandreef (nr 4 geloof ik..). Zijn er hier nog meer mensen die daar toevalling (in de buurt) staan? Misschien dat we dan ook vaker samen kunnen gaan rijden!

Ik ben nog nooit met een boktmeeting meegeweest, dus het lijkt me heel gezellig!! En steeds als we bijv een strandrit zouden gaan maken, ging het weer niet door. Dus ik dacht, ik ga proberen zelf een kleine meeting te organiseren! Ik ken dus haast ook niemand van bokt persoonlijk, behalve mensen die ik al kon voordat ik op bokt zat Haha!

Sorry voor het lange verhaal hoor Tong uitsteken Bloos Schijnheilig
Groetjes Verow!

Party!! Hardcore-fan #2, Chocoholic #2 Vingers aflikken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie