Modelpaarden dag!!!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Breyerpaard

Berichten: 51
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Modelpaarden dag!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 16:10

Hoi,

voor alle fans van (model) paarden wordt er dit jaar een klein modelpaarden dagje georganiseerd. Heb je zelf een aantal modelpaarden, zou je ze willen hebben of lijkt het je leuk dan is dit iets voor jou!!!!

De Modelpaarden dag is op zaterdag 2 oktober in Nijmegen. De entree en deelname aan de onderdelen is gratis!!!
Mooie Prijzen en veel gezelligheid!!

Wat er allemaal te doen is:
- een live show, hier kan je je eigen modelpaard showen. in principe zijn alle soorten welkom, maar de nadruk ligt toch wel een beetje op Breyer paarden. inschrijven bij mij in ieder geval voor zaterdag 25 september. Voor meer informatie en de voorwaarden kun je me altijd een mailtje sturen.

- de resultaten van de foto show, van de door de deelnemers thuis gemaakte foto's van hun modelpaarden. Foto's moeten voor zaterdag 25 september binnen zijn. Voor meer informatie en de voorwaarden kun je me altijd een maltje sturen!

- natuurlijk zijn er ook veel Breyerpaarden te koop!!!

- verder worden er misschien nog kleine activiteiten georganiseerd, zoals workshops... hierover wordt later meer bekend gemaakt.

Lijkt het je wat om te komen? Laat het me dan even weten.
Ook al wil je niet deelnemen, maar mooie paarden bekijken en andere mensen met dezelfde interesses ontmoeten is al leuk!!!