boktrit lauwersoog!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 10:29

Ik wil ook wel mee, mits we niet keihard gaan galopperen en Mirk weer 100% klaar is Haha!

Met dat galopperen kent hij geen grenzen en krijgen we alleen maar blessures... Misschien dat Uums ook wel mee wil!!!

Ik weet overigens niet of het voor mij het in de vakantie wordt hoor, erg druk met werk...

:){


Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:55

Uiteraard wil ik mee!

Ik rijd er zelf eigenlijk ieder weekend, vanaf mijn zevende jaar zo ongeveer. Haha! Dus ik wil het graag met andere boksters delen! Cool

Is de datum nu al bekend dan? De 21e lijkt mij zelf wel handig, maar ik hoor het wel...

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

Pexluvah

Berichten: 443
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: De Geast [Fryslân]

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 17:58

Hoffieeeh, gaat Afke niet? Tong uitsteken

Keurig.

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 18:40

kimmy schreef:
Ik wil ook wel mee, mits we niet keihard gaan galopperen en Mirk weer 100% klaar is Haha!

Met dat galopperen kent hij geen grenzen en krijgen we alleen maar blessures... Misschien dat Uums ook wel mee wil!!!

Ik weet overigens niet of het voor mij het in de vakantie wordt hoor, erg druk met werk...


leuk dat je miss. ook mee gaat Lachen !
haha marijk kent ook geen grenzen met galopperen Tong uitsteken

we zien nog wel wanneer het wordt.. moeten met ons allen maar even een datum bedenken

*

Durante

Berichten: 3251
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:57

Leek mij ook erg leuk om mee te gaan,jammer dat je daar niet ergens paarden kunt huren,en mijn ene knollie is nog te jong om mee te nemen,en me andere is te klein...zucht...

We zullen jullie nooit vergeten,Nora&Durante....

Profiel is in onderhoud.....

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:36

hebben we nu al een nieuwe datum dan?? en is een zondag niet beter dan een zaterdag ivm wedstrijden enzo??

en idd als wij (hoffieeeh, maessie en ik) alledrie meegaan, zitten we idd met een vervoersprobleem (of chauffeursprobleem)

stimuleer de verdraagzaamheid, wees eens vaker irritant!

stop nooit met lachen, je weet nooit wie er verliefd kan worden op die lach...

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:10

bokkertje schreef:
hebben we nu al een nieuwe datum dan?? en is een zondag niet beter dan een zaterdag ivm wedstrijden enzo??

en idd als wij (hoffieeeh, maessie en ik) alledrie meegaan, zitten we idd met een vervoersprobleem (of chauffeursprobleem)

Vervoersprobleem niet. Eerder een chauffeursprobleem Knipoog

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:17

haha ok Lachen dan hebben wij bij deze een chauffeursprobleem...

stimuleer de verdraagzaamheid, wees eens vaker irritant!

stop nooit met lachen, je weet nooit wie er verliefd kan worden op die lach...

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 20:44

ja om mij mag een zondag ook wel maar ik heb ook vaak op zondag wedstrijden..

*

Spekky
Berichten: 1158
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Damwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 18:54

nog geen datum?????

La Bella de Peru (v. Peru's Scen Tao x Landwind) M2+3 dressuur - BB springen - BB SGW

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:25

Ik kan soms ook doordeweeks (niet op dinsdag), maar het punt is dat de tankbanen in het weekend ALTIJD vrij zijn. Door de week oefenen de militairen vaak en dan mag je op sommige plaatsen niet komen, of er schiet ineens een soldaat uit de bosjes (leuk voor de zenuwpony`s onder ons, *not*).

Maar ik wil ERG graag mee, dus laat het maar weten als er nog meer suggesties zijn voor data!

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 15:53

ojah anders moeten we gewoon in het weekend denk dat dat ook het beste is...
zondag 29 aug. wat vinden jullie daarvan?

*

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:01

Euh.... dat is de dag na 28/8 (Gronings ontzet). Dan zitten de Groningse dames met een kater te knol, vrees ik...

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:28

Uums schreef:
Euh.... dat is de dag na 28/8 (Gronings ontzet). Dan zitten de Groningse dames met een kater te knol, vrees ik...

Hahah, leuk toch? Haha!

Spekky
Berichten: 1158
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Damwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:28

Hehe, de 29e kan ik niet maar jullie hoeven het niet alleen om mij te verplaatsen hoor, dan ga ik gewoon niet meer Tong uitsteken

La Bella de Peru (v. Peru's Scen Tao x Landwind) M2+3 dressuur - BB springen - BB SGW

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 19:00

als iedereen anders even een datum neerzet kunnen we even kijken wanneer het het beste uitkomt!

*

Spekky
Berichten: 1158
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Damwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 17:48

Ik kan altyd wel behalve 25, 26, 27, 28 en 29 augustus Haha!

La Bella de Peru (v. Peru's Scen Tao x Landwind) M2+3 dressuur - BB springen - BB SGW

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:34

29/8 wordt hem niet voor mij... Zaterdag stappen in Groningen en dan met de slechte buverbinding naar Zoutkamp = amper te doen. Ik kan in het weekend van 11/9 en 12/9 wel. 5/9 is de dag na de wipkarrentocht en dus een zwaar weekend voor Herc, maar die zondag lukt op zich. En 21/8 en 22/8 komen nog steeds goed uit wat mij betreft.

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:39

Uums, ga jij rijdend heen of ga jij met trailer?

:){

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 23:16

Rijdend. Herc heeft vandaag vijf uur(!) voor de wagen gesjokt Boos! (arm dier) en loopt nog vrolijk rond, dus hij is vandaag tot ridder in de orde van opper-bikkels geslagen.. Knipoog

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 23:21

Uums schreef:
Rijdend. Herc heeft vandaag vijf uur(!) voor de wagen gesjokt Boos! (arm dier) en loopt nog vrolijk rond, dus hij is vandaag tot ridder in de orde van opper-bikkels geslagen.. Knipoog


wow, hij heeft vh zomer de mentaliteit van Mirk gekregen!!! Niet klagen maar dragen, of in zijn geval, niet klagen maar trekken!!!!!!

Mocht Mirk ok zijn en we hebben geen wedstrijd ga ik met de trailer heen. Ik kan dat arme bejaarde mijnheer niet aandoen om helemaal rijdend heen te gaan!!!

:){

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 23:25

Mirk klaagt dus toch? *grapje, tuurlijk niet*

Maar Herc klaagt weinig, hoor. Zelfs niet nu hij zijn oksels OPEN heeft liggen door dat *&^tuig. Ik durf er niet op te rijden zo!

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 14:49

Uums schreef:
29/8 wordt hem niet voor mij... Zaterdag stappen in Groningen en dan met de slechte buverbinding naar Zoutkamp = amper te doen. Ik kan in het weekend van 11/9 en 12/9 wel. 5/9 is de dag na de wipkarrentocht en dus een zwaar weekend voor Herc, maar die zondag lukt op zich. En 21/8 en 22/8 komen nog steeds goed uit wat mij betreft.


21-8 konden er niet zo veel een 22-8 heb ik een wedstrijd.
het weekend van 11-9 12-9 kan om mij ook wel. en 5-9 vind ik ook wel een goeie datum.
maar is dat millitaire gebied op zaterdag ook open?
ik heb er net gereden het rijdt daar echt super mooi! mooie brede zandpaden enzo!

*

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:29

Op zaterdag rijdt het juist heel relaxed daar. De soldaatjes zijn dan naar hun families & vriendinnetjes, dus wij hebben dan het rijk alleen (met vliegeraars & vogelaars).

Voor mij zijn de data 5/9 (zondag) en 11/9 (zaterdag) perfect. Voor de rest lukt het amper de komende tijd.

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:30

O ja, en wat de breedte van die zandpaden betreft, hierbij een nuttige en peesklap-besparende tip: blijf in het midden rijden, zodat je niet in een konijnenhol of vossenburcht komt. Knipoog

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers