Boktmeeting-rit omgeving Tilburg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:25

ik heb slecht nieuws.
ik kan zaterdags niet :s zaterdag 4 september heb ik een groot feest waar ik bij moet zijn
ik kan wel op de zondag daarna ik weet niet of er dan mensen kunnen?
en anders heb ik pech
groetjes

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:35

nou na dat avontuur van gisteren weet ik nog niet of ik mee ga.... ik wil eerst weten of dit iets eenmaligs was of niet....

En dat heeft verder niks te maken met angst of whatever, maar gewoon dat ik liever op safe speel dan een hele groep ruiters in gevaar breng...

(heb gisteren een rit naar die omgeving gemaakt om te kijken of Skip het aan kon zo'n lange rit, en halverwege de rit vanuit daar met fleury samen is skip opgefokt geraakt, ze was gevaarlijk, ik had geen controle, geen rem niks, ik kende haar zo totaal niet, en nadat ze erin galop vandoor schoot is het zadel gaan schuiven en ben ik eraf gevallen)

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 07:20

hej grid,

gelijk heb je hoor, ik zou het dan ook niet doen, ik heb er zelf ook zo een op stal staan en denk er wel 100 keer overna voordat ik het doe en idd niet uit angst maar uit voorzorg voor mezelf mn paard en de andere ruiters en hun paarden.
ik kan van de week wel een keer mee gaan buitenrijden kijken wat ze doet als pres erbij is.?
groetjes fabske

barbara8aug
Berichten: 404
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:29

ik kan helaas niet mee, zou het anders denk ook niet doen, shiva in een groep, word ze opgefokt als ze niet voroop kan :S en ik ben der ook al vanaf gedondert buiten :S dat wil ik niet nog eens meemaken dat ze zo de autoweg overrent :S

maar ind e toekomst mischine wel

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 08:40

ik kan ook zeker niet mee ben het hele weekend druk ben ik achtergekomen. de zondag ga ik met een hoop zooi op een rommelmarkt staan en de zaterdag heb ik een feest.

@barbara en shiloh: kan me goed voorstellen dat jullie beide nu niet met een groepsrit mee willen rijden. maar wie weet dat dat in de toekomst wel weer gaat? groetjes fabske

@rowie_lover is er geen mogelijkheid om het op een andere dag te doen?
zijn er dan niet mensen die kunnen of zit iedereen dan alweer op school en op kamers en weet ik het wat?

ik hoor het nog wel
groetjes fabske

Rowie_lover

Berichten: 1145
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 12:38

owkee het word 1 week later dan... als iedereen er voor is. dus 11 september dan...
en shiloh is best te begrijpen dat je niet meegaat voordat ik Rowie niet meer kan houden Haha!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 12:46

hej hej

ik kan 11 september denk ik wel. ik kijk het even na voor de zekerheid maar ik denk dat ik wel kan. ik laat het op tijd weten zit alleen ff te kijken welk paard ik mee ga nemen.
groetjes fabske

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 14:07

11 september ga ik ook niet mee, om bovenstaande reden... en ylona daar kun je best zo sarcastisch over doen, ik had niet anders van je verwacht eigenlijk... misschien dat jij niks om jezelf geeft, ik wel! en ik denk de meeste die mee gaan ook wel! voordat je roekeloos gaat worden!

Rowie_lover

Berichten: 1145
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 17:47

wie zegt dat ik het sarcastisch bedoel??? en je kent me al goed by da way! en hoezo ik roekeloos ga worden?

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 19:09

hej dames
waar komt dit nu zo ineens vandaan????
ik denk niet dat rowie_lover het sarcastisch bedoeld heeft shiloh.
je zal vast redenen hebben om dat wel te denken maar ik denk dat het nu heel gewoon bedoeld was.

verder ik ga alleen mee als het een veilige rit is en anders niet.
ik beschuldig hierbij niemand maar ik wil wel heel thuis komen met mn paardje
groetjes fabske

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 01:21

Ik kan helaas ook niet mee. Famke is sinds vandaag kreupel. En niet zo'n beetje ook niet. Heel misschien is het volgende week al wel over maar omdat gelijk zo'n lange rit te maken zie ik niet zitten

Rowie_lover

Berichten: 1145
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 03:43

ik kan jullie garanderen van een veilige rit als het aan rowie ligt want op rowie zit een handrem en zal er echt nooit van tussen gaan, dus het ligt aan jullie knollies, maar die ken je zelf het beste dus....
je hebt het zelf voor het zeggen!

Rowie_lover

Berichten: 1145
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 03:45

maja 100% veilig rijden op een paard doe je by da way nooit behalve als je in een moterpak op je knol kruipt Knipoog

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 08:48

nou ik ben blij dat jouw eigen paard braaf is en hoe zit het met de paarden van ginger18 en fleury zijn die ook braaf in een grote groep?
en wat je zegt van het is nooit veilig op een paard dan is jouw paard dus ook niet altijd veilig Knipoog
maar goed daar hoeven we niet op het forum over te discussieren.
ik laat nog weten of ik wel of niet meega
groetjes fabske

Rowie_lover

Berichten: 1145
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 11:50

die van ginger18 is ook veilig en die van fleury (meestal) ook.
alleen rowie kan welleens sjaggo zijn tege vreemde paarden in zijnn kudde, maar als er meerdere zijn zal dat ook wel meevalleen denk ik wel, maja dat ligt aan de andere.
ronald ziet brenda en ginger als zijn kudde en wil niet dat zijn knappe merrietjes door een loverboy./girl af gepakt word, het is zon charmeur! maar tot nu toe is er nog nix fout gegaan!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 11:53

Brenda doet geen vlieg kwaad, die is zo mak als een lammetje Haha! ... en ZEKER in groepen, die wil geloof ik alleen maar vriendjes maken Tong uitsteken toch fleur?

Rowie_lover

Berichten: 1145
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 11:57

en waarom is er dan angst in het spel???

Rowie_lover

Berichten: 1145
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 11:59

_Tanja_ schreef:
Ik kan helaas ook niet mee. Famke is sinds vandaag kreupel. En niet zo'n beetje ook niet. Heel misschien is het volgende week al wel over maar omdat gelijk zo'n lange rit te maken zie ik niet zitten

he tanja, ik lees het nu pas!
wat klote voor je zeg! wat heeft ze precies?
echt jammer dat je niet mee kunt, het was zo gezellig de vorige keer!
groetjes ylona en ronald

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:02

er is helemaal geen angst in het spel,
nah jah, ik ga me maar verder uit dit topic houden... Rowie_lover weet geloof ik precies waar ik het over heb... Ik ga iig niet mee, gewoon simpel weg omdat ik niet weet wat Skip had bij ons laatste avontuur, dat ik niet weet waar dat mee te maken had, hoe dat is ontstaan. Zeker omdat ik Skip zo absoluut niet ken, en ik haar zo nog nooit had meegemaakt.... en dan kies ik er gewoon zelf voor om NU niet met een groep mee te gaan...

Rowie_lover

Berichten: 1145
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 12:06

dat had je toch al eerder besloten, heb daar zeker geen problemen mee hoor! maar vind wel dat er angst in het spel is... als brenda zo braaf is waarom durft ze dan nog steeds niet alleen naar buiten?

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:17

Dat is iets waarvan jij zelf gezegd hebt niet te weten hoe de situatie is! dus dan moet je daar ook niet over beginnen. Brenda is gewoon super braaf, er is niks mis met brenda en zeker al niet in groepen. Dat niet alleen naar buiten durven daar kiest Fleur zelf wel voor om dat uitgebreid over te hebben of niet. En dat heeft overigens NIETS te maken met dit topic, en hoeft al helemaal niet over bokt besproken te worden. hoeft uberhaubt wat mij betreft niet besproken te worden.

back ontopic if it may...

Rowie_lover

Berichten: 1145
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 12:27

oke we gaan ontopic
wie gaan er mee.?
beetje duidelijkheid geven...

Reen
Berichten: 352
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:25

Ik zou ook wel mee willen. Alleen ik kan niet buitenrijden met mijn verzorgpaard (Ik rijd er pas een tijdje op en nu gelijk zo'n lange rit durf ik niet aan) en ik weet niet waar ik een ander paard vandaan kan halen...

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 17:34

hmmz dit draait nu wel een hele rare kant op.
ook ik snap niet wat fleur er mee te maken heeft maar ook ik ga daar niet over praten vind dat niet nodig.
verder over het topic. mijn swerdy is nogal een druktemaker en erg dominant. dus lijkt het me niet verstandig die mee te nemen. pres kan wel mee maar die houdt het niet zo lang vol om er helemaal te paard heen te rijden en daar dan een lange rit maken en weer terug, ik moet dan eerst weer wat aan haar conditie werken. dus ook ik moet helaas afzeggen. vooral omdat shiloh ook niet meegaat en ik niet heel dat stuk alleen wil rijden onder de man. ik wens alle mensen die wel gaan rijden erg veel plezier toe en misschien dat ik op een andere rit op een ander tijdstip wel meekan met present

groetjes fabienne

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:03

Rowie_lover schreef:
he tanja, ik lees het nu pas!
wat stinkmodder voor je zeg! wat heeft ze precies?
echt jammer dat je niet mee kunt, het was zo gezellig de vorige keer!
groetjes ylona en ronald


Wat ze precies heeft weet ik niet, maar vermoed dat ze gewoon een keer heeft misgestapt. Ze loopt al iets beter maar niet 100%