Help Triumph van de rem! (Rengalop door Duinen)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Help Triumph van de rem! (Rengalop door Duinen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 17:50

Haha!

Even een noodoproepje Tong uitsteken
Ik zoek iemand (of 2 of 3) die zin heeft (hebben) om a.s. weekeinde bij mij een buitenrit te komen maken.
Triumph is nu een keer of wat in de Soester Duinen geweest, en hoewel hij goed verruimt en ik wel wat traantjes over mijn wangen heb lopen voel ik gewoon dat hij nòg een tandje harder kan. Kortom, ik zoek een goede gangmaker zodat ik tranen met tuiten kan janken terwijl we door die Duinen sjezen.

We kunnen gewoon bij mij thuis vandaan vertrekken, dan hoeven we maar een paar minuutjes over de straat te stappen voordat we in het bos zijn.

Wie 'offert' zich op?
(We maken er dan gewoon een complete relaxte buitenrit van hoor Knipoog )


Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:54

Daar is mijn ponypaard totaal geschikt voor denk ik Haha! . Helaas heb ik geen mogelijkheid tot vervoer, tenzij je hier bij ons in de duinen wil komen rijden? Schijnheilig

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 18:27

Dat zou een optie kunnen zijn...
Alleen heb ik voorlopig in de weekeinden niet zo veel mogelijkheden alleen aanstaand weekeinde, en dan heb ik net geen trailer tot mijn beschikking Scheve mond

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:10

Ja dat is bij ons dus ook het grootste probleem, een trailer staat er wel tot onze beschikking, maar geen auto met trekhaak..
Als je eens tijd hebt moet je maar eens een gil geven, genoeg bokkers hier op stal en in de omgeving die dan ook wel mee willen Lachen

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 23:23

Ikke!!!! Kasje kan ook goed tranen creëren in de Duinen Haha! Dat heb ik al heerlijk verblindend ondervonden *LOL*

Een stalgenootje heeft wel dit weekend ergens een dagje m'n trailer nodig, maar die sms ik wel even wanneer dat precies is, dan kan ik de andere dag Haha!

Lijkt het je wat?

Ik zie nu staan 20 augustus, dat is vrijdag, is dat je bedoeling of kan zaterdag of zondag ook?

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 08:10

Ik heb van m'n stalgenootje vernomen dat ze op zondag de trailer nodig heeft Lachen Ik kan dan donderdag tot halverwege de middag, vrijdag tot begin van de middag en zaterdag de hele dag

Maar mocht je niet willen, laat je het dan even weten?

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 09:06

Oh ja, het buitenrijden gaat de laatste tijd wel erg goed

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 09:29

Ik kan vrijdag middag vanaf een uurtje of 2 en zaterdag de hele dag.
Op zich is zaterdag ochtend vroeg het leukste, dan is er nog weinig volk in de Duinen en kunnen we er dwars door heen cruisen Cool

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 09:37

Vrijdagmiddag lukt niet, dan ben ik met een vriendin bij de Regio Kampioenschappen of zoiets Haha!

Hoe vroeg zou je dan willen zaterdag?

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 11:47

Maakt mij niet uit,
om een uur of 9 heeft die van mij zijn maaltijd achter de keizen en staat hij te popelen Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 11:57

Hahaha! Haha!

Ik weet even niet zeker of ik nou vrijdagavond/nacht nog een afspraak had staan, maar zo niet, rond 09.30/10.00 uur bij jou? En zowel, dan rond 10.30/11.00 uur? (Anders val ik zo weer van Kasje af van de slaap *LOL*)

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:00

Hoe hoog schat je de kans trouwens dat we de boswachter tegenkomen? Haha! Ik heb nl geen vergunning voor de Duinen

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:24

ikke wil ook wel mee, alleen kan niet garanderen dat mijn ezel heel hard kan

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 12:36

Toch jammer dat ik geen vervoer heb.... Maar goed, volgende keer beter Lachen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 17:33

Ja inderdaad, dat vervoer ook altijd! weet zeker dat Gracy ook erg hard gaat daarzo! Haha! (Engels volbloed *LOL* )

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Saar4
Berichten: 2345
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 19:16

Laat ik nou net dit weekend geen vervoer hebben. Als je echt hard wil is mijn pony je partner.
Ze moet even wakker worden maar dan heb je ook wat. ~~}>
Je moet alleen niet bang uitgevallen zijn want ze geeft het woord schrikkerig een geheel nieuwe dimensie.

Als je nog een andere keer wil hou ik me aanbevolen!

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 22:20

Hmm Sjuim, als je zn rengalop wilt testen zul je wellicht toch een keer naar mij toe moeten komen Haha!.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 05:46


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 06:20

Hmmm,
ik denk niet dat Triumph dat op een eerlijke manier gaat trekken Haha!
Dan ga ik liever een keer op een wat vrijblijvendere rit mee, ik wil niet dat jullie mij op sleeptouw moeten nemen *LOL*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 12:09

Aanstaand weekend hebben we wedstrijd, maar onze ex-racers moeten Triumphje wel kunnen trekken. Als je nog vaker een trekpaard nodig hebt, moet je maar even een gil geven. We gaan wel regelmatig daar trainen en met die twee scheurijzers (die gaan HARD hoor, en dat houdt de gemiddelde KWPNer helaas nog steeds niet bij Knipoog ) moet het geen probleem zijn. Inmiddels kennen we de goede paadjes ook al wel, waar je goed hard kan Haha!
Toevoeging: overigens is er hier in de buurt een plekje waar je NOG harder kan, 2,5 km loeihard. Dan moet je alleen wel zondagochtend HEEL erg vroeg gaan, is zo illegaal als de neten (maar dat ishet ook als wij bij Soest gaan rijden).

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 17:29

Ik heb helaas geen vervoer, maar evt wel een leuk renmaatje Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:08

Sjuim, kan je me niet op komen halen met de trailer Haha!? Lijkt me een heerlijk plan . Daar wil ik mijn les best voor verzetten Haha!.

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 13:25

Ik zou graag meegaan, maar helaas te ver weg. Mijn Engels Volbloedje popelt om een rengalopje uit de kast te halen, die haal je echt niet in hoor! Is tot nu toe nog niemand gelukt, dus ik zoek nog een goede tegenstander.... Haha!

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 07:55

Helaas kon ik niet mee, maar wil wel graag weten hoe het gegaan is? heeft mayo je bij kunnen houden.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:27

We moeten nog gaan Haha! Sjuim kon nog dressuurprikken dit weekend, dus we gaan als alles meezit volgende week crossen Cool

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers