boktmeeting geesteren met foto's

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

boktmeeting geesteren met foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 11:34

Gistereren heb ik(Olevalover) een boktmeeting met Dianne(Diliberty) gehad..Eerst even foto's van hun kat emaakt Haha! Afbeelding
Diliberty hier op bokt..Om half 8 kwam ik bij haar aan..toen hebben we even een film gekeken en toen zijn we naar het concours in Geesteren geweest..op die dag was het ZZ en internationaal..
Hier het kaartje:
Afbeelding het bewijs haha Tong uitsteken
Om een uur of half elf kwamen we in Geesteren, eerst gezellig even wat drinken en daarna zochten we al gauw onze zitplekken op..de ZZ zou beginnen..Afbeelding Dit was onz uitzicht btw..
Het is eecht een heel mooi opgezet concours daar, alles perfect geregeld enzo..Er kwamen veel topruiters..zoals oa Albert Zoer, Wout-Jan vd Schans enz..Ook hebben we een paard gezien van een manege van een vriendin van ons..helaas ging het niet zo goed dit keer..volgende keer beter Ach gut Toen zijn we gezellig een suikerspin gaan halen..was erg lekker en erg plakkerig OK dan! Afbeelding ik (olevalover) op het achterterrein..
Afbeelding En dianne op het achterterrein... AfbeeldingToen hebben we de inernationaal gekeken..was erg spannend vooral de barrage..en helaas..ging kaapte een Duitser op het laatste moment de grote prijs..voor een Nederlander weg Verdrietig ..De prijs was een audi A6..vet mooi! ..Toen kwamen er nog wat koninklijke koetsen met friezen en warmbloedpaarden ervoor..en dat was ook wel mooi om te zien..maar springen in natuurlijk leuker Tong uitsteken ..
Toen op de terugweg in de auto nog even een kiekje Cheese! gemaakt..Afbeelding.. met dank aan mijn nieuwe camera Haha! even gegeten bij de Mac..en tone nog even naar Dianne haar pony's geweest..daar heb ik geen fto's van maar die komen snel ..dan maak ik rij-foto's. Het was heel gezellig...[/img]


DiLiberty

Berichten: 669
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:39

grrrrr wat een stomme foto's van mij *schaam*... maar het was wel gezellig!!!!

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 11:55

DiLiberty schreef:
grrrrr wat een stomme foto's van mij *schaam*... maar het was wel gezellig!!!!


Die van jou vind ik juist leuk..ik vind die van mij juist niet leuk haha.. Knipoog maarre..als je dit nu leest..mijn msn doet het niet..zucht Enneh..wil je nog iets toevoege aan de dag??

DiLiberty

Berichten: 669
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:00

uhmmm...... dat de ijsjes errug lekker waren

DiLiberty

Berichten: 669
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:00

iri dat msn het niet doet Boos! ik d8 al, waarom is ze opeens offline?

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 17:36

DiLiberty schreef:
iri dat msn het niet doet Boos! ik d8 al, waarom is ze opeens offline?


ja..maar nu doet ie het wel weer gelukkig..
Heeft niemand iets over onze meeting te zeggen vragen en/of suggereren..? Of wil iemadn een van ons tweeen of beide meeten..?het kan allemaal Knipoog

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 17:58

leuke foto
ziet er lekker uit die suikerspin!

<3

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 18:27

joortje schreef:
leuke foto
ziet er lekker uit die suikerspin!


Ja die was zeker jummie!!..alleen waaide het een beetje en alles vloog in et rond nzo..we zaten op het laatst helemaal onder Bloos Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers