Meeting ala Zoetermeer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 18:06

ik zou t niet weten val Lips are sealed !!

maar we gaan dus paardloos, en over 2 weken...
maybe dat ik meega!!!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 18:22

je gaat gewoon mee clau!!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
ik blijf net zo lang zuren!! Haha! Haha! Haha! Haha! Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

manzano

Berichten: 23959
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 20:54

Is het erg vreemd dat ik jullie allemaal heel erg kinderachtig vind???? Misschien ligt het aan mij hoor, dan moet je het me maar laten weten. Dat gezeur tussen Sanne en Lonneke. Nou ja.

Gaby
Berichten: 3396
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 21:13

Kom op meiden , we gaan niet treurig lopen doen , daar word het op bokt echt niet leuker door.

we hebben sanneoffers en lonneke beiden nog nooit ontmoet , dus we weten echt niet wie aardiger is.

de volgende keuzes :

* of je gaat mee ( en als de ander meegaat , praat je daar NIET tegen ).
* of je gaat niet mee , wat erg jammer is ( vind ik ).

je mag zelf uitkiezen wat jou de beste oplossing van die 2 lijkt.

groetjes
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 31-03-19 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 21:19

Sanneoffers, je gaat gewoon mee!!!!! (als je wilt) En wat nou, volwassenen gaan voor?? (ben zelf 14...). Lonneke heeft er zelf voor gekozen om niet mee te gaan, dus........
Ik zou het hardstikke leuk vinden als jullie geen ruzie hadden en allebei meegingen, maar dat kan helaas niet........ Behalve dat heeft Lonneke ook gezegt dat ze niet meewilde omdat ze veel ouder is dan ons.................

En het Buitenpark, da's ook in de buurt van het westerpark, ook waar Snowworld is.... Er lopen oa wilde Exmoorpony's rond, ook veulentjes Lovers . Er was eerste een veulentje, dat kon je gewoon aaien! Toen ik wegliep, duwde hij met z'n neus tegen me aan, en liep achter me aan.... Lovers

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 21:44

Leuk dat je toch mee gaat Sanne!!!

Nou, we spreken om 13.00 af bij Divoza. Als we uit geshopt zijn, gaan we naar het Wester- of Buitenpark (wat vinden jullie leuker?) en dan daar picknicken ofzow............

We gaan paardloos, want we kunnen nergens iets huren en wat je mee moet nemen? Een goed humeur! Haha!

Owja, het is wel handig als iedereen F2,50 meeneemt, ivm het eten.....

Gr. Irene

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 21:56

Sja, ik heb geen paard, Ponypower heeft geen paard, gaby heeft geen paard, nog wel mee hebben geen paard (iig niet een die ze mee kunnen nemen).

En waar moeten de paarden blijven als wij in divoza zijn?

Gr. Irene

Ursula

Berichten: 35
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Leidschendam (Den Haag)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 22:10

Vroeger..... toen ik nog jong(er) was........ Haha!
heb ik in Zoetermeer op de Voorweg 153b of 151b(geloof ik uit mijn hoofd) altijd bij een boer pony gereden, bij "Van Dorp". Toen.... dat is ± 10 jaar geleden kon je daar ponyrijden voor ƒ 5,00 per uur en een buitenrit van 1½ uur kostte toen ƒ 15,00.
Ik rij er nog wel eens langs met de auto en ze hebben nog steeds een heleboel pony's in het land staan. De prijzen zullen inmiddels ongetwijfeld omhoog gegaan zijn, maar je kunt proberen of ze daar nog steeds pony's verhuren. Je moet dan vragen naar mevrouw van Dorp. Maar ik weet niet of ze het nog steeds doen hoor! Maar het valt te proberen denk ik.
In elk geval succes en veel plezier!! Party!!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 22:27

je hoeft niet perse 2,50 mee te nemen gewoon een bedrag, tientje is ook goed (moet je zelf weten)
ik kan ook niet op lyrik komen dus we hebben afgesproken dat we paardloos gaan ook ivm paarden lozen, als we naar de divosa gaan enzo.
Nou ik hoop dat jullie verder uitgepraat zijn over sanne en lonneke want ik word er nou wel een beetje crazy van Frusty .

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 23:10

Ik kan niet Verdrietig

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 01:33

even een reactie op 'mevrouw van dorp'..ja je kan daar nog steeds pony's huren.
Het is alleen de vraag of je het wilt..pony's en paard zijn niet echt een makkie en de verzorgers ook niet echt.Ik heb daar zelf een tijd een half pension pony en paard gehad.En het is erg leuk als je iedereen kent..ken je ze niet word je een beetje weggekeken/gepest.
Maar mevrouw van dorp is wel heel erg aardig!!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 08:45

nope wij zijn niet uitgepraat. fsoudan heeft me al wel gebeld. dat is hopenlijk dus verleden tijd.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 12:55

umes, Ik kan denk ik niet mee ivm smiles. Misschien kan ik wel even langkomen met smiles als jullie uitgeshopt zijn? Kom k ff smiles showen en dan ben k weer weg Verward

ragebol
Berichten: 122
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 19:21

he gaaf. ik woon ook in zoetermeer. ik heb 2 paarden.mijn vriend en ik komen ook. je kan trouwens paarden huren bij van dorp op de voorweg in zoetermeer.
Dus als je mee wilt,maar hebt geen paard,ga daar dan effe langs. als de mensen met paard mee willen winkelen kunnen ze hun paard toch in de trailer laten staan bij divoza?! groetjes melissa.
Knipoog

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 20:08

nee dat vind ik heel errie!!!
maar sanne we gaan toch zonder paarden, dus als je zegt dat je al helemaal in gedachte had op wie je zou komen werkt het toch niet (bij mij dan!!), omdat ik gewoon zonder paard kom anders niet!!

PonyPower

Berichten: 164
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 20:59

Inderdaad Renza!
We hebben al lang afgesproken om paardloos te gaan!
En van dorp kan niet meer, de paarden zijn vol pension, allemaal!
Dus, geen paarden voor mensen zonder paard!
en we gaan heus niet over bospaadjes huppelen!
picknicken en naar wilde exmoors kijken enzo!
om 13.00 dus bij divoza afspreken tot ehhm, 14/15.00 uur? vanuit daar gaan we fietsen en/of lopen naar het buitenpark (lopen liever, niet, is toch nog vrij ver)
en dan als er genoeg gekletst gegeten enz. is kunen we dus naar het stadhart om als een stel vriendinnen te shoppen?

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 22:45

Misschien kan ik toch wel Scheve mond\ Party!! ! Maar tot hoe laat duurt het eigenlijk ongeveer. 24 November was het toch?

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 17:13

nee sanne we gaan zonder paarden!!!
he we gaan toch niet op zo'n kleedje pickniken dat vind ik een beetje "triest".
als we nou gewoon wat te vreten mee nemen en als we een geschikt plekje vinden om daar dat gewoon te gaan eten (please niet pickniken daar heb ik nare herrineringen aan Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig )
clau ga je nou mee of niet?????