Achterhoek-meeting Deel 2 !!!!!!!!!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Stado

Berichten: 352
Geregistreerd: 31-03-05
Woonplaats: Voorst

Re: Achterhoek-meeting Deel 2 !!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 18:41

22 mei?
Dan zit je niet met mensen die op vakantie gaan en dan heb je ook geen mensen die moeten werken (denk ik??). Clown

Stark, Doerak, Rebel en Sjoerd


Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Re: Achterhoek-meeting Deel 2 !!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 22:12

Lijkt me een goed plan.
Gewoon een datum nu, dan zien we dan wel wie wel en niet kan...

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: Achterhoek-meeting Deel 2 !!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-05 21:20

Als het in het buitenseizoen (lees t/m half september) gehouden word, kom ik sowieso niet. Ik ga op stage, moet groomen op grote wedstrijden en zit volop in mijn laatste seizoen met Boas.

En door al het uitstellen heb ik eigenlijk niet zo'n zin meer Nagelbijten / Gniffelen Bloos!

Stado

Berichten: 352
Geregistreerd: 31-03-05
Woonplaats: Voorst

Re: Achterhoek-meeting Deel 2 !!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 17:06

Shanna16 schreef:
En door al het uitstellen heb ik eigenlijk niet zo'n zin meer Nagelbijten / Gniffelen Bloos!

Tis idd super moeilijk om iets te organiseren en dan te zorgen dat iedereen kan enzo. Daar wordt je soms helemaal zat van, ik ken het.
Wie kan er 22 mei NIET?? Als er over een week nog niet gereageert is gaan we er gewoon vanuit dat iedereen dan kan. (even wat tempo erin gooien hoor Knipoog )

Stark, Doerak, Rebel en Sjoerd

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Re: Achterhoek-meeting Deel 2 !!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 17:10

Ik kan niet, ik moet dan schrijven bij CH Winterswijk Lachen
Maar organiseer rustig door hoor, als anderen wel kunnen vind ik het prima dat het doorgaat!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Re: Achterhoek-meeting Deel 2 !!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 19:19

Dan kan ik ook niet heb ik concour Bloos

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

samirah

Berichten: 1144
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Re: Achterhoek-meeting Deel 2 !!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 21:39

kan ik ook niet moet supporteren bij CH Winterswijk...

springen is passie, dressuur is een kunst

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Re: Achterhoek-meeting Deel 2 !!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 05:39

Volgens mij moet die Achterhoek meeting gewoon weer als de allereerste (niet die van vorig jaar, maar die bij Stroombroek)
1 of 2 mensen moeten het organiseren, nieuw topic, en wie komt die komt! Niet meer overleggen over een datum want dat wil blijkbaar dus niet.
(Helaas dat ik geen tijd meer heb om het te organiseren, anders had ik het graag nog eens gedaan, maar als iemand anders het wil doen; yahoo!)

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Stado

Berichten: 352
Geregistreerd: 31-03-05
Woonplaats: Voorst

Re: Achterhoek-meeting Deel 2 !!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 16:40

tsja, opzich wil ik best organiseren, maar ik ben ten eerste pas net lid en ken nog eigenlijk niemand hier. Ten tweede was ik er niet bij die eerste meeting dus ik weet niet hoe dat is gegaan. Ik denk dat het handiger is dat iemand die de meetings al een keer gedaan heeft, en die jullie een beetje kent Tong uitsteken , dit organiseert. Ik wil wel helpen hoor Haha!

Stark, Doerak, Rebel en Sjoerd

Beate

Berichten: 597
Geregistreerd: 23-03-04
Woonplaats: Gaanderen

Re: Achterhoek-meeting Deel 2 !!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 18:59

Haha ik wil ook wel helpen maar je moet het niet door mij alleen laten organiseren want dan loopt het gegarandeerd in de soep Vork

Hate is baggage. Life is too short to be pissed off all the time.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, SemrushBot en 7 bezoekers