Boktrit Schoonloo - mijn verslag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 18:16

Vandaag opgestaan en regelrecht naar de pc gelopen om de laatste PB-tjes uit te wisselen. Ook met Elles nog even telefoonnummers uitgewisseld wat later ook wel nodig bleek. We zouden Elles van het station pikken maar haar bus kwam niet opdagen dus die eerst bij de bushalte opgepikt met Riette.

Toen door naar het station waar Joleen (Brando-S) en Maaike van de Vis stonden te wachten. Even later kwamen ook Kitty en Nienke (Naz) eraan, onverwachts, maar degenen die Joleen zouden meenemen kwamen pas later.

Dus Kitty en Naz gingen vast vooruit en wij zijn toen met 2 auto's naar Knollegruun gereden.
Paardjes verdeeld, ik kreeg een vosje met de naam Zunneke Verward , lief paardje maar heel hard in de mond, ze wilde steeds maar SNEL, net als Jolly waar Sandra (Honeybee) op zat.
*LOL*
Het was onwijs nat in het bos maar we hebben desondanks veel (heel veel Schijnheilig ) gedraafd en gegaloppeerd. Veel gekletst onderweg natuurlijk, en na de rit lekker een kopje thee gedronken en foto's van elkaar bekeken. Ook werd ik nog bedankt voor het organiseren van de rit Bloos (moest dat nou? *boei*) *LOL* Graag gedaan hoor!

Toen moesten Elles en Mirjam er helaas vandoor, Kitty en Nienke gingen ook die kant op en toen zijn we na nog een bedankje aan Knollegruun weer richting Assen gegaan, Amulet werd opgehaald dus moest nog even wachten, op het station hebben we afscheid genomen van Riette, Brando-S en Ylva.
Sandra, Maaike, Joyce en ik zijn nog de stad in gegaan, foto's naar de 1-uur service gebracht en we zijn wat gaan drinken tot de foto's klaar waren.

Al met al een zeer geslaagde dag, het weer was super, de paarden waren super, de bokkers waren super en het is zeker voor herhaling vatbaar!! Lachen

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 18:23

Ik vond het inderdaad ook zeer geslaagd en ik ben erg benieuwd naar de foto's!

En Marije, je cadeautje komt volgende week wel, denk ik.

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:28

Is toch wel erg blonT dat je het kadootje had laten liggen! Maarre, Marije: je krijgt het echt hoor!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:45

Wrijf het me nog maar weer in.
Enne... ik zal foto's maken als Marije het cadeautje krijgt. Daarna moet ze het uitgepakt naast zich houden, ook voor op de foto. Kunnen jullie allemaal nog even meegenieten!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 21:53

Oh oh Scheve mond\
Klinkt alsof jullie het allemaal heel grappig gaan vinden Huilen
Vind ik het ook leuk? Haha!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 22:14

Ja, jij vindt het vast heel leuk! Haha! }>