Hier mijn verslag.. (tja, ik heb het overleefd :)) )

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 00:47

Gisteravond begon het voor mij al.. Eerst Ylva opgehaald van het station in Heerenveen, zodat we op de terugweg langs mijn nieuwe paardje Propala konden Lovers Het is en blijft een reus *LOL* We hebben unaniem besloten dat ze toch wel 1.80m. moet meten, aangezien ze groter is dan mij.

Rond elven zijn we langs de MAC gegaan en hebben wat te eten meegenomen. Direct daarna hebben we zo'n drie uren lang foto's bekeken.. (tja, ik heb er veel Lachen ) Rond drie uur vannacht nog even gebokt en toen toch maar het bed opgezocht. Gaaaap

Ik had de wekker om tien voor acht gezet, omdat we om negen uur in de auto wouden zitten. Ik zou Ylva om half negen wakker maken. Maar goed.. ik sliep door de wekker heen en werd om twintig minuten voor negen eindelijk wakker Boos! En dat terwijl Ylva al lang en breed in de huiskamer zat.

Maar goed, achter op schema dus, wat later bij Joyce die we op zouden pikken, maar toch nog tijdig op het station in Assen waar we de rest zouden treffen en Joleen (Brando S) op zouden pikken.

Aangekomen in Schoonloo hebben we meteen maar een leuke groepsfoto gemaakt (Thanks Nynke!) Lachen
Nou, we zijn een leuk stel Lachen

De paarden werden verdeeld en ik kreeg te horen dat ik op Jolly mocht. Echt een pracht paard om te zien. Lachen Eens bij de stal aangekomen zie ik dat het toch ook een aardige reus was.. goede oefening dus voor mijn nieuwe bijrijdpaardje Lachen En ja, ik had iedereen al gewaarschuwd niet te lachen als ik er niet op zou komen of als ik er niet meer af kon komen. Nou, met de stijgbeugels ter hoogte van mijn knieen (nou ja.. vier gaten langer dan Lachen ) is het me toch nog gelukt om deze berg te beklimmen.
Jolly was een fijn paard om te rijden, een mooie ruime stap, niet echt lekkere draf, maar een heerlijke galop. Jolly was enorm voorwaarts evenals het paardje waar Marije (Cody) op reed. Helaas zat er geen rem op *LOL*
In totaal hebben we toch bijna twee en een half uur gereden en ik moet zeggen, het viel me enorm mee (qua conditie, stijfheid enz), maar de pijn komt morgen vast een zeker wel. Ik heb alleen enorme pijn in mijn zitbeen knobbeltjes, het zadel was dan ook niet echt comfortabel. Lachen

Naderhand kregen we in de kantine Koffie, Thee en Koekjes aangeboden, waar we uitgebreid van hebben genoten.. Alhoewel, de koekjes waren gauw geplunderd door Joleen (Brando S) en Ylva, maar ik heb er in ieder geval nog even verlekkerd naar kunnen kijken *LOL*

Tot slot zijn Joyce, Marije (Cody), Maaike en ik Assen nog in geweest om wat te drinken en te eten, maar bovenal om onze foto's te ontwikkelen. Helaas zijn die van mij niets waard Verdrietig

Mijn algemene indruk: Ik vond het beregezellig, heb het erg naar mijn zin gehad, heb tot nog toe (maar ik voel aan mijn water dat dat nog gaat komen) minder spierpijn dan verwacht, ik werd niet uitgelachen ('k zie er op de meeste foto's alleen echt uit als een Michellin poppetje), ik vond de bokkers allen erg leuk en gezellig.. en ja.. het was echt een beestenboel! *LOL* Voor herhaling vatbaar! Lachen

Kitty

Berichten: 7698
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 01:36

Citaat:
de koekjes waren gauw geplunderd door Joleen (Brando S) en Ylva, maar ik heb er in ieder geval nog even verlekkerd naar kunnen kijken


Ach, als ze er maar van hebben kunnen genieten he.... Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:06

Citaat:
Maar goed, achter op schema dus, wat later bij Joyce die we op zouden pikken, maar toch nog tijdig op het station in Assen waar we de rest zouden treffen en Joleen (Brando S) op zouden pikken.

Tsss...tijdig noemt ze dat, wij allemaal al half in de stress dat we niet op tijd bij Knollegruun zouden komen
Tong uitsteken
Maar ja daar aangekomen werd er door de mensen van Knollegruun eerst uitgebreid een kopje koffie gedronken dus dat viel allemaal mee.

Ik vond het ook supergezellig, als je binnenkort in de buurt bent moet je het even melden dan kun je Aldira ook eens zien!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 13:27

Eeeeh. in de buurt? Assen is altijd in de buurt. Lachen
Da's niet zo ver.. en ik kan zo langs komen hoor. Geen enkel probleem Lachen