Schoonloo- mijn verslag!!

Moderators: Warboel, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 16:15

Wekker op 8.15, trein van 9.17. 5 minuutjes vertraging, maarja!!

Ik kwam in Assen aan en daar was alleen nog maar Maaike. Uiteindelijk was iedereen er. Handjes schudden enzo. Toen naar Het Knollengruun!! Daar werden we ingedeeld en ik mocht op een hele lieve bruine; Junior. Heel leuk paard, lekker een beetje fel. Hij had niet voor niets als enige een martingaal en een borsttuig!! Party!! Toen lekker het bos in. 't Was hartstikke leuk. Lekker gereden, alleen erg veel water. Bij de eerste keer aangalopperen was Junior errug vrolijk en sprong een beetje heen en weer en van beneden naar boven en weer terug. Niet gemeen, maar vrolijk. Hij wou lekker snel Party!! ! 't Was erg gaaf. Bij de tweede galop brak Maaike's beugelriem af en gingen Riëtte en ik die weer ophalen. Junior wou graag weer naar de groep!! Haha!
Na de heerlijke rit gingen we even wat drinken en hebben YLva en ik de koektrommel geplunderd! }> Op de terugweg gezellig samen met Ylva in de trein gezeten en hebben we veel chocotoffs gehad en goede gesprekken *LOL* . Het was een super geslaagde dag!!!!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 16:25

Whaaaah!!! Jullie hadden chocotoffs? Ik is jaloers. Ik dat ook willen!!!!

Dat paardje waar jij op reed ging echt in een viertakt galopje. Zijn voor- en achterbeen kwamen net niet tegelijk op de grond.

Dé website voor de wedstrijdruiter: Startlijsten.nl

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 16:26

Jaha, heerlijke chocotoffs!!!!!! Vork Vork Vork Ach, die viertact galop was zoooooo lief!! Junior= Lovers Lovers Lovers

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 16:31

goh ik dacht dat je het beestje op de trein wou binden, hadden ze dan toch geen snelbinders of was ef toch niet genoeg plaats ??? Haha!
En neem volgende keer ook even chocotofs voor ons mee Kwijl Tong uitsteken

de Kwien of Grunn! heeft een nieuw profiel!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 16:37

Ja jij had echt een superleuk paardje, mooi koppie en een lekkere dribbelkont.
Heb je al in ons voorproefje-Knollegruun gekeken naar de foto van Junior? Staat ie ook heel leuk op!

Ik heb nog een ander rolletje die nog niet ontwikkeld is waar je aan het opzadelen bent! Haha!

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 16:39

He, bah, sta ik dan toch nog op een foto! Extreme duivel Ik heb Junior's foto idd gezien. Echt lief!! Lovers

Enne, Amulet, er was geen plaats in de trein voor Junior! Hij kon dus niet mee!! Verdrietig Haha! Haha! Haha!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 16:53

ah verdorie ! misschien had je dan toch van te voren even een wagon moeten reserveren, had die shetlander ook nog meegekunt. Haha!
Maar hop hop hop en meer foto's !!!!!

de Kwien of Grunn! heeft een nieuw profiel!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 22:52

Eeeeeeh.. ik heb hier maar één ding aan toe te voegen... Nog méér snoep???? Niet misselijk geworden die twee zakken snoepjes in mijn auto, al die koekjes en die chocotoffs? *LOL*

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 09:37

Nee hoor, we eten gewoon vrolijk door!! Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie