boktrommelmarkt Mantinge

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 09:56

Huilen Ik was er niet (maar wel netjes afgemeld) Knipoog Schijnheilig

Vind het toch jammer....., maar we hebben nu wel Rosa! Lovers
Als ie in oktober weer is...wie weet, kan ik dan wel komen *LOL*
Maar goed dat Eirian braaf naar huis is komen lopen OK dan!
Ik denk dat Freddy bang was om de wei uit te gaan, omdat ie het zo goed bij je heeft en dat niet kwijt wilde raken, heb ik ik ook een keer gehad met een pony die uit de handel kwam....alle pony's de wei uit (iemand had de draad doormidden geknipt en open gezet Boos! ) en zij bleef stokstijf in de wei staan wachten totdat wij kwamen en hinniken dat ze deed Haha!
Weet je meteen dat Freddy je helemaal trouw is OK dan!

Ben benieuwd naar de foto's! *LOL*

Margaret
Berichten: 174
Geregistreerd: 11-07-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 11:27

ja was hartstikke leuk, vooral met die naamplaatjes, kon ik eindelijk de gezichten eens plaatsen. Zag ook weer bekende van de Gasselte rit, vond ik ook heel leuk, was ik niet zo'n vreemde eend. De bbq was hartstikke lekker. Volgende keer weer.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 12:14

Bedankt voor de gastvrijheid T@nj@, het was een leuke maar vermoeiende dag. De handschoentjes zijn ook mooi, helaas is er al wel een naadje uitgescheurd, maar ja, voor 5 euro mag ik natuurlijk niet klagen. Haha! Verder iedereen bedankt voor de koopjes, vooral Dees, die mij een halster, hooinet en pijpkousen voor 2 hele euro's verkocht. Bloos
En natuurlijk Gijsenkim bedankt voor het meerijden!

Isleen

Berichten: 481
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 15:30

Heel erg bedankt T@nj@ het was een geweldige dag. OK dan!
Het veulentje was heel lief en de bbq was ook erg geslaagd.
Ik heb echt mijn hele portemonee uitgegeven aan de kraampjes dus ik heb weer een nieuwe voorraad borstels, roskammen, halstertouwen, boekjes en andere leuke paarden spullen. Tong uitsteken

je schrijft zo Kelandra Knipoog
Laatst bijgewerkt door Isleen op 13-06-04 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 15:41

Zo, net even een heleboel foto's van de snuffelmarkt gisteren ge-upload, zodat ik ze hier kan laten zien.
Ik heb een beroerd geheugen voor namen en ben te lui om ze er allemaal bij te gaan zoeken maar ik neem aan dat jullie zelf wel weten wie je bent! Haha!

Afbeelding
Aankomst bij T@nj@, parkeren in de berm want Gijsenkim's mobiele ruitersportzaak stond op de parkeerplaats uitgeklapt.

Afbeelding
Binnen hadden diverse verkopers hun waren al uitgestald.

Afbeelding
Ik had zelf al snel een groene borstel voor maar 1 eurotje gescoord en ook mijn dochter (Isleen/Tanya) liep al enthousiast spulletjes te bekijken!
Achterin zie je één van de honden die in de stal er achter geparkeerd waren.

Afbeelding
In een stukje schuur ernaast was een gezellige koffiehoek waar je wat te drinken kon krijgen en lekker kon bijkletsen met anderen.

Afbeelding
Er waren veel leuke spulletjes te koop. Je ziet hier ook nog het westernzadel liggen wat nu bij ons thuis ligt omdat mijn man op Kelandra wil gaan passen. Heel mooi, maar mij te zwaar!

Afbeelding
Toen de bbq aangestoken moest worden stond iedereen opeens Willem verwachtingsvol aan te kijken. Hij heeft dus maar de "mannelijke" taak op zich genomen om het ding aan te steken Knipoog

Afbeelding
Verschillende mensen stonden te passen en twijfelen bij de jacks die GijsenKim bij zich had en die, vanwege de regen telkens, ook maar in de stal geplaatst waren.

Afbeelding
Natuurlijk was iedereen ook stiknieuwsgierig naar het veulen, dus werd er een expeditie naar de overkant georganiseerd!

Afbeelding
De bewonderaars.

Afbeelding
En toen..... ging de bbq open. Eindelijk, volgens sommigen Lachen
Er werd al driftig besteld terwijl het ijs nog op de saté's zat!

Afbeelding
Verana en de anderen hadden het er maar druk mee om iedereen van een bordje eten te voorzien.

Afbeelding
Ook Isleen/Tanya ging even kennismaken met Goldy, het even tijdens de snuffelmarkt gestalde paardje.

Afbeelding
Ook wat later op de middag arriveerden er nog mensen. Heel optimistisch in korte broeken!

Afbeelding
In de stal naast de snuffelmarkt, waar T@nj@ even snel haar spullen gedumpt had bleek een vogel haar nestje in een kast gemaakt te hebben.

Afbeelding
Einde van deze snuffelmarkt. Het is opeens vreemd leeg en stil in de schuur. Maar het is toch alles bij elkaar wel een heel gezellige dag geweest! Wij vonden het ook heel leuk om met iedereen irl kennis te maken.

Op naar de volgende snuffelmarkt dus maar!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 15:49

oliebol, ik ben gespot, een paar keer zelfs Boos!
Nou ja, het zijn verder erg leuke foto's. Geeft een prima idee van de sfeer en de gezelligheid.
Ik heb de dames in korte broek ook gek verklaard. t Was er echt geen weer voor Haha!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 15:53

damn wat heb je mij vaak op de foto gezet Bloos!
leuke foto's ze geven een leuk beeld van een erg geslaagde dag OK dan!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 16:24

Bloos Kelandra dus, Haha! gaat nog wel even duren voor ik het goed kan onthouden denk ik Haha!

Ik heb niet 3 maar wel 4 foto's gemaakt Haha! heel stom, heb de hele dag mijn camera op zak gehad maar ben het gewoon vergeten.......

Maar hier dus mijn 4 foto's, ik heb de namen in de foto's gezet, hoop dat ik alles goed heb onthouden Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En als laatste billy die dus niet op de foto wil Schijnheilig
Ben ik nog vergeten, ik heb ook nog een heel mooi hoofdstelletje van Billy maatje shet Apony, past perfect bij gekke mambo en Fredje en Eirian passen hem ook. Mooi dingetje, in heel goede staat, compleet met bitje, teugels en dubbele (brede! ) neusriem, Ineke, bedankt!!! Die kunnen we goed gebruiken hier (deed al tijden 3 pony's met 1 hoofdstel Haha! )
Op de achtergrond de winkel van Kim die het gisteren niet echt makkelijk had in dat barre weer, op deze foto nog een stralend zonnetje maar dat is nog wel anders geweest..........(zie 2e foto waar achterin het water de schuur al inloopt)

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 16:26

damn ik ben echt niet goed wakker geweest, heb niet eens die camera's weten te ontwijken Scheve mond

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 17:00

Voordat bokt er bij mij vanmorgen weer eens uit vloog Boos! , kon ik nog net
dit berichtje redden Lachen :


Dankjewel voor je geweldige organisatie en gastvrijheid, T@nj@ !!
En Hans, natuurlijk. OK dan!

Wàt er ook misging Knipoog , dat viel volkomen in het niet bij alle
leuks en gezelligheid van de markt, hoor.

Voor de BBQ was het maar goed dat er wegblijvers waren: de
aanwezigen hebben zich het schompes gevr...... Bloos! , echt niet normaal
meer. Haha!

Ik heb iets verkocht Hyper! , niets gekocht dat ik niet vooraf al besteld had Schijnheilig
en heb me geweldig vermaakt met een boel al dan niet eerder bekende
bokkies.

Naderhand heb ik met meerij-bokkie Cheveyo via inspirerende kleine
weggetjes en dorpen nog wat door fraai Drenthe getoeristiekt voor een
waardige afsluiting van 'dagje uit' naar Mantinge.

Helemaal happy weer. Party!!

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:33

[quote]
Afbeelding
Diegene die gebukt staat is Dees

Maar inderdaad een hele gezelige dag OK dan!
En Goldy heeft ook zo naar dr zin gehad dat ze vandaag misterieus braaf was tijdens de les Clown *LOL*

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:01

Billy schreef:
oliebol, ik ben gespot, een paar keer zelfs Boos!


Tja, misschien niet van te voren moeten roepen dat je niet op de foto wilde??!! Haha! Knipoog
Ik zie er van mij maar 1tje, en ook nog van de zijkant....dus misschien de volgende keer maar niets zeggen?? OK dan! Haha!

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:07

Leuke foto's allemaal!!!!
Ik sta er alleen iets te vaak op Tong uitsteken (ookal is het meestal m'n achterkant Tong uitsteken Haha!)
Alleen heeft T@nj@ Nynke en mij omgedraait op haar bovenste foto, maar dat is niet zo boeiend Haha!

Morgen maar eens alle spullen naar de stal verschepen Schijnheilig (moet nog even bedenken hoe ik het zadel mee krijg Haha!)

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:15

T@nj@ heeft wel geslaagde foto's van mij Tong uitsteken
Een keer m'n onderstel en met die andere was ik haar net voor Haha!
Balen T@nj@, volgende keer beter Extreme duivel
Het hoofdstelletje is je trouwens van harte gegund, jij organiseert toch elke keer maar weer de snuffelmarkt, en dat geeft een hoop werk, vandaar.
Veel plezier ermee

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:23

Leuke foto's allemaal! OK dan!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:41

Zo wat sta ik er vaak op met de foto's
Gelukkig beter dan ik had verwacht

Heb zeer genoten en kan niet wachten op de volgende

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:49

Volgens mij heb ik spijt dat ik niet geweest ben Verdrietig Haha!

Ziet er als een topdagje uit! Ik kijk uit naar de volgende snuffelmarkt

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 20:27

Ziet er idd wel heel gezellig uit .

Ik vind het wel jammer dat ik 'm gemist heb, maar ik heb wel wat gekocht, mijn eigen haf.

Maar de volgende keer wil ik niet missen, dan kan ik schaamteloos spullen voor mijn haffie kopen Haha! Knipoog .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:26

Ik denk dat ik de volgende keer toch ook maar eens moet gaan.
Het ziet er erg gezellig uit.
Wat had je op je shirt staan Billy :"Talk to the hand" Haha!

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:37

Yep was gezellig, en heel fijn dat we heerlijk te eten hadden (heb ALLES geproefd Haha! ). Bedankt voor de gezelligheid gastvrijheid en op naar de volgende keer in deze mooie omgeving. OK dan!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:06

Haha! Nu ik nog eens goed kijk.........de 10e foto van Feufollet........wat sta ik daar in godsnaam te doen bij de bbq??????
Volgens mij ontbreekt de muziek alleen nog Haha! Haha!

Voor de liefhebbers, de volgende snuffelmarkt is in September, mijn besluit staat vast Oktober vond ik de vorige keer toch echt te koud en ik kan mij de eerste snuffelmarkt ook nog heel goed herinneren....brrrrr, die was in November (ik mis een smiley met ijs op zijn koppie) die was pas koud zeg!
Ik denk dat ik de volgende een koek en sopie neerzet Haha!

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:19

Jaaaa Tanja, en dan maak je een kunstijsbaan Lachen

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:31

Haha! Nou, als het goed lang regent kan dat wel op de paddock achter Haha!

Voor de mensen die heel beteuterd bij mijn kraam hebben staan zoeken naar de dekens, pads en dekjes uit mijn eigen lijn.....sorry sorry sorry, ik heb de laatste tijd even iets te veel hooi op mijn vork genomen en kon mijn beloftes niet waar maken.
Ik ben al een paar weken bezig met het perfecte (en betaalbare) dekje te ontwerpen/maken (uiteraard in samenwerking met bianca/Pmarena) voor de Barefoot en dat is op dit moment even het belangrijkst.
Dekens worden nog wel gemaakt, door mij geknipt en gemeten en Feufollet maakt ze dan verder voor mij af.
Dekjes en pads komen er van mijn eigen de volgende snuffelmarkt wel te hangen (o jee, daar ga ik weer, weer een belofte Bloos Haha! ) dus de volgende keer beter

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:33

Trouwens, ik vraag mij af waar de foto's van Axeltje blijven..........
Merel!!!!!! Haloooohooooo Haha! Haha!

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:50

Ook ik heb het zaterdag ontzettend naar mijn zin gehad, alhoewel, ik kan beter zeggen: vrijdag, zaterdag en zondag. Ik had er een 3-day event van gemaakt Haha!

Bedankt voor de gastvrijheid T@nj@ en misschien tot de volgende keer Lachen