vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
secricible

Berichten: 25698
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 21:08

Owkey,beetje vroeg geopend, maar was wel benieuwd wie er dit jaar gaat naar de Elf Fantasy. En zijn jullie er al vaker geweest?
Ga dit jaar voor de 3de keer, erste keer niet verkleed, 2de keer had ik een gothic topje met een zwarte broek aan en de mantel van een vriendin en heb op de fair een mooie rode jurk gekocht (met gigantische mouwen Cool ) Afbeelding
(waardeloze foto, vertel mij wat,maar de beste die ik kan vinden )
en heb er nu ook een mooie mantel en heupriem met buideltje bij. Wil voor de fair nog elvenoortjes kopen en nog een mooie band voor om mijn hoofd.

Ben benieuwd wie er nog meer allemaal gaat en hoe jullie gaan!!

rider

Berichten: 2010
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 18:43

Ja, ik ga ook! Is ook mijn derde keer. Vorig jaar was ik op vrijdag, dat was erg leuk met dat avondprogramma, maar helaas is het dit jaar weer alleen op zaterdag en zondag. Boos!

Ben jij toevallig ook lid van het Elf Forum?

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 12:48

het lijkt me wel leuk, waar word het eigenlijk gehouden Blond

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 15:50

ik ga wsl met mijn zus dit jaar Lachen

rider

Berichten: 2010
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 19:32

Quarterh0rse schreef:
het lijkt me wel leuk, waar word het eigenlijk gehouden Blond


Kasteel de Haar, Haarzuilens (Utrecht).

Marjolein18

Berichten: 103
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:42

is er ook een site ofzo van?

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:46


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:55

Misschien, als ik er tijd en geld voor heb. Dat kan ik dus dan pas beslissen Lachen

Als ik ga moet ik met de trein, en de trein is voor een arme student niet bepaald goedkoop....

Leo

Berichten: 50160
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 00:43

Ik dacht echt dat het in Lisse was Bloos

Ik was zeker wel van plan te gaan, iig met Goldie van Bokt, en misschien gaat LorMir ook wel mee. Nu hopen dat mijn zus ook nog steeds wilt, anders gaan we te kijk zitten in de trein.

Ja wij gaan verkleed, ik in ieder geval wel, als elf Lachen

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 18:19

het lijkt me erg leuk, site doet het alleen jammer genoeg niet bij mij Boos!

Mews

Berichten: 5501
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 18:28

Ik ben er nog nooit geweest. Wel lijkt het me leuk om ooit te doen dus wie weet dit jaar. Haha!

Helaas niet echt geschikte kleding ben ik bang, maar ik moet toch nog iets gaan verzinnen omdat ik ook een keer wil gaan LARPen in de nabije toekomst (zat er al een tijdje over te denken maar toen had ik het er met een vriendin over die het al langer doet en moest ik verplicht binnenkort mee Clown). Nou ja, het lijkt me wel leuk om een keer te gaan, dus ik zie nog wel. Lachen

secricible

Berichten: 25698
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 09:26

Het zou eigenlijk in Lisse zijn, omdat Haarzuilens verbouwd werd, maar dit was sneller klaar als verwacht (er werd toen geteld op 10 jaar, maar uiteindelijk maar 2 jaar Knipoog) Haarzuilens vind ik een veel mooiere locatie, alleen jammer dat het een drab word daar als het heeft geregend.

Rider, officieel wel, maar er is bij mij iets mis gegaan bij het aanmelden, mijn bevestigingsmail is nooit gekomen, dus kan ik het niet bevestigen en daarom niets. Daar konden ze op elffantasy niets aan doen, dus kzou dan eerst nieuw emailadres moeten maken.

Ik heb nu nog een hele mooie band voor om m'n hoofd gevonden, met klein zwart steentje. En tja, carnaval komt eraan (ik haaaaat carnaval, maar ze hebben we mooie spulletjes die ik misschien nog kan gebruiken Schijnheilig )Potje zwarte schmink en dunne kwastjes, en dan wil ik nog bij mijn ogen wat versieren met diamantjes en een bepaald soort lijntjes. Heb er nu al zin in.. Duurt nog 4 maanden Bloos! Bloos

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 20:27

rider schreef:
Quarterh0rse schreef:
het lijkt me wel leuk, waar word het eigenlijk gehouden Blond


Kasteel de Haar, Haarzuilens (Utrecht).


Hahahaha dat is ong. 5 minuten van mijn huis fietsen. Misschien kom ik wel even kijken [alhoewel dat onderwerp we helemaal niets boeit] om bokkers te meeten Knipoog

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 10:00

Ik vrees dat de toegangsprijs van 16 euro misschien een beetje hoog is om alleen even te buurten als je voor de rest geen interesse hebt Knipoog

secricible

Berichten: 25698
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 17:39

Hmm, ja, inderdaad nu eindelijk lekker dicht bij. Kon het topic niet meer vinden, had al 2x gezocht. Ondertussen is mijn kostuum bijna klaar, wil nog een staff (grote,tot mijn schouder ongeveer, weet niet hoe ik aan een stok moet komen helaas. Misschien een heksenbezem slopen)
En het diadeem bleek tegen te vallen, verzendkosten waren duurder als het diadeem zelf, dus mensen die nog tips hebben waar ik er eentje kan vinden, vertel me.

Ellende, ik zal eventjes die stand onthouden. Mij zul je kunnen herkennen aan een rode jurk en een rode mantel. Heb om mijn bovenarm een wit lintje (vanwege het elffantasy forum, waarik me nu maar onder een andere naam heb aangemeldt)

secricible

Berichten: 25698
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 17:47

trouwens, misschien een idee hier ook een lintje af te spreken? Op die manier herken je andere bokkers gemakkelijk Haha!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 13:05

Je kan ook bij een bouwmarkt kijken voor een gordijnroe/bezemsteel Knipoog

Ik weet niet of een lintje wel zo'n goed plan is, aangezien ik een groot deel van de tijd 'aan het werk' ga zijn.

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:07

misschien lees ik erover heen maar wanneer is het?
lijkt me erg gaaf

IcePrincess

Berichten: 7744
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 22:12

Ik ga dit jaar ook voor de 3e keer Haha! .

2 jaar geleden verkleed als elfje, vorrig jaar 'vlindermeisje' (witte jurk, vol vlinders aan de voorkant en opengewerkte achterkant)
Hoe ik dit jaar ga weet ik nog niet, maar ik moet wel opschieten met mijn outfitje maken anders kom ik naakt Clown .
Ik ben iig makkelijk te herkennen aan mijn luidruchtige neefje verkleed als ridder met zijn nepzwaard mensen slaant Clown .
Vorrig jaar rende hij bijna het veld op bij de bloodbowl om mee te vechten *LOL*

secricible

Berichten: 25698
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 22:25

susan schreef:
misschien lees ik erover heen maar wanneer is het?
lijkt me erg gaaf


23 en 24 april, kijk eventjes op www.elffantasy.nl


IcePrincess, er zullen vast veel luidruchtige kindertjes rondlopen daar Tong uitsteken
Ik zal (hopelijk) eind volgende week een foto hebben van mijzelf met het grootste deelvan mijn kostuum. Ligt eraan hoe goedmijn shoppen gaat slagen dit weekend.

IcePrincess

Berichten: 7744
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 12:00

luidruchtige kinderen valt wel mee, maar bij mijn neefje moet je echt denken aan brullen als een leeuw, gillen schreeuwen en ik erachteraan rennend omdat hij weer eens de verkeerde kan top rent Nagelbijten / Gniffelen .
Hij is helemaal gek van ridders enzo, dus hij vind de fair echt helemaal geweldig

secricible

Berichten: 25698
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 22:15

is toch juist gezellig!!

Pippi

Berichten: 122
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: Zuid Holland

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 12:24

Jop, ik ga er ook heen, voor de tweede keer. Hoop heel erg dat het droogblijft, en dat er weer bloodball is Haha!

secricible

Berichten: 25698
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 16:40

ik wil dat onderhand het programma bekend word gemaakt. Word er echt chagerijnig van, vorig jaar was het begin april al bekend.
Heb bloodball vorig jaar gemist, daar baalde ik zoooooo erg van. Heb wel die fries gezien bij het Katharen ding. (vergeef me als ik het fout heb geschreven) Kwijl Kwas echt in shock, hoe goed die was afgericht.

Pippi

Berichten: 122
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: Zuid Holland

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:52

Errr Katharen is in ieder geval goed.

Ik heb aan het einde ook het toernooi gezien, maar de paarden waren echt érg teveel nerveus.