Tyrza in Eindhoven gezien!!

Moderators: Warboel, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Barmat

Tyrza in Eindhoven gezien!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 19:36

Deze dagen is het CH Eindhoven.

Ik ben vandaag geweest, speciaal om Tyrza te zien natuurlijk!

Ik vond het erg leuk om Tol eens in levende lijve te zien acteren natuurlijk. Naderhand heb ik Tyrza heel eventjes gesproken (op de weg van de ring naar het losrijterrein) en toen zei ze dat Tol erg gespannen was en het allemaal zo spannend had gevonden. Toen ik terugliep hoorde ik nog net het resultaat: 60,62%!!! Tyrza had zelf rond de 58% verwacht zei ze zelf nog, dus dit valt dan toch alles mee!

Natuurlijk foto's gemaakt tijdens de proef (hét bewijs, ha ha)

Helaas bleek bij thuiskomst dat die *piep* zon roet in het eten heeft gegooid, want van mooie foto's is eigenlijk geen sprake meer.

Nou ben ik geen foto-wonder, maar nu lijkt het net alsof ik met bibberhandjes heb zitten knippen...

Ik heb de beste (voor zover mogelijk) er maar uitgezocht, om toch nog een kleine impressie te kunnen geven:

Afbeelding

Tyrza in de galoppiroutte

Afbeelding

Een drafje (en gelijk de beste foto die ik gemaakt heb, grrr')

Afbeelding

en de Piaffe...

Tyrza, ondanks dat Tol wat gespannen overkwam heb ik toch enórm van je genoten

En gefeliciteerd met het resultaat, beter toch nog dan je verwacht had!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:18

Het viel me inderdaad reuze mee met de punten, maar achteraf gezien op de video was het beeld beter dan het gevoel zei.

Ik had vanwege de fouten, ontstaan omdat Tol wat gespannen was, verwacht dat de punten rond de 58% zaten.

Blijkbaar is de basis toch aan het vooruit gaan, dat we ons nu wat foutjes kunnen permitteren Haha!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 20:27

Meestel lijkt het alsof het allemaal erger is... zo zie je maar weer! Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 00:15

Hmm de foto's doen het niet. Ik vond het leuk om jullie een ste zien. Wel een paar slordigheidsfoutjes die idd waarschijnlijk door de spanning kwamen. Ik vond het in ieder geval knap gereden. En die man maar mopperen naast me. Ik vond het een beetje vreemd. Maar toen hij zei dat hij jullie vaker gezien had en dat Tol veel beter kan begreep ik het beter. Hij was aan het mopperen omdat Tol veel beter kan zijn!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is...
[IM] Julius...alweer 15 jaar geleden

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie