Vandaag is mickey bij me geweest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 16:12

Om half elf zat ik vol spanning te wachten. En ja hoor daar ging de deurbel. We hebben natuurlijk veel foto's bekeken. En als ik zeg veel dan bedoel ik ook veel. Maar het was zo leuk.

Ook de videoband bekeken van Julius. Mijn trots he?

Daarna hebben we een heerlijk bokt-broodje gegeten en was het tijd om naar Barley te gaan. Die stond heerlijk op stal.

Even naar buiten elopen waar we Marco tegenkwamen. Jolanda had net gereden en probeerde Marco te vangen. Wat niet helemaal lukte.

Toen was Barley al klaar om gelongeerd te worden. dat ging onwijs ged. Op het laatst is ze zlefs even los geweest. het sturen ging goed en ze stapte echt heel rustig rond. Ik glimde als een spiegel dat begrijp je.

Nu is Mickey weer naar huis en ik ga zo lesgeven. het was echt een heel geslaagd dagje. Binnenkort ga ik richting Dongen om de reus van haar te zien.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 20:43

Ik ben inmiddels thuis gekomen. Ik heb toch nog in de file gestaan Frusty . Ik heb er op de terug weg anderhalf uur over gereden.
Heike had een hele duidelijke route beschrijving gemaakt, dus ik kon het goed vinden.
De foto's die we gekeken hebben zorgden ook voor (leuke) verhalen. Ik had buiten foto's van Laiser ook nog de foto's van Afrika meegenomen. En natuurlijk een foto van mickey.
(Ja jullie weten nog niet wie mickey is....
Schijnheilig) Ik zal binnenkort een foto van mickey op bokt plaatsen.
Het was heel gezellig. Natuurlijk wilde ik het boktbroodje eten en ik moet zeggen het smaakte bokt-goed.
Barley is echt een super paardje IRL. Echt een vriendelijke uitstraling en een lief koppie. Het was heel leuk om er bij te zijn toen Barley voor het eerst los van de longe werd gereden. Echt heel goed deed ze dat. Ja Heike je mag echt trots zijn op je meisje!
Laiser vond het toch wel fijn dat ik nog naar hemkwam. Ik heb hem nog lekker in de regen gereden. Was lekker verfrissend om in de regen te rijden. (maar stiekem ben ik toch nog behoorlijk nat geworden.)
Ik ben benieuwd wat je van Laiser IRL zult vinden Heike....
*LOL*
Ja het was een hele leuke dag!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 09:41

wat leuk zeg! ik las het ook al op verslag van de dag
tuurlijk zou je trots geweest zijn