Paardenmarkt Etten-Leur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 16:44

O, op ''uit in brabant'' staat dat het om een markt gaat met ruim 100 paarden en pony's Lachen Valt misschien toch wel mee dan! Ik zal morgen eens gaan kijken OK dan!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 19:18

Van onze stal gaan ze er met de pony's heen voor de ponyritjes en een tweespan Tinkers voor korte ritjes met de kar Lachen

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 19:33

Heel misschien dat ik toch eens rond ga neuzen,maar ditmaal niet alleen op de scooter Haha!

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 10:34

Ik ben er morgenmiddag, ga eerst nog een bosritje maken en wat springen.. Clown

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 17:19

En allemaal nog geweest? Ik wel

En jullie nog gezien van die twee hengsten die vastzaten? Tss.... werd er helemaal laaiend om

Wel superschattige shetjes weer Haha! En een kruising appaloosa met sokjes (veulen) Haha!

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 17:42

Ik ben ook geweest.
2 hengsten vast??
Die ene friese?
Ja erg veel shetjes! er stonden best een paar leuke tussen!

M_99
Berichten: 320
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:06

ja een schimmel en een fries Gaaaap en toen die man met die stok op die fries zn kop sloeg ! daarna kwam hij nog vragen hoe duur een pony kostte die meeliep voor ritjes

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 22:57

Ik ben ook nog geweest! Inderdaad veel aandoenlijke shetjes! Moest me enorm inhouden niet iets mee te nemen..Was helemaal verliefd op een zwart pony'tje (welsje?) achteraan...Had hem nog even geholpen,toen die met zijn nekje vastkwam in dat touw...Even later had Rianne (mist op bokt) nog een andere shet geholpen,die door onoplettendheid met 2 voorbenen over dat gespannen draad kwam...
Het was leuk om zo eens een keertje te zien!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 09:41

KellyenXena schreef:
Ik ben ook nog geweest! Inderdaad veel aandoenlijke shetjes! Moest me enorm inhouden niet iets mee te nemen..Was helemaal verliefd op een zwart pony'tje (welsje?) achteraan...Had hem nog even geholpen,toen die met zijn nekje vastkwam in dat touw...te zien!



Ja die stond achterin naast de paarden van stal t Sander Lachen Bij die belg Lachen idd leuk pony'tje, die zwarte!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:57

Er stonden inderdaad veel shetjes, ik vond die muildieren (of heten ze muilezels?) wel mager hoor.. Ik heb 1 van die muildieren ook nog even geholpen, touw zat over zijn nek... Er stond weinig tussen wat me echt aansprak, maarja niet dat ik opzoek was ofzo naar iets nieuws Knipoog Die bonte die tussen die muildieren stond zag er wel leuk uit vond ik en die bruine hengst die helemaal vooraan stond Kwijl
Ik stond even bij een fjordje te kijken, die man vroeg gelijk of ik hem wou kopen Clown Nee meneer ik heb er al 2, stond alleen even te kijken Schijnheilig

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 16:45

Ik ben niet meer geweest, de hoefsmit kwam en heeft sunny mooie voeten aangemeten Lachen Zodoende moesten we rond 4 uur nog naar huis fietsen, en ben ik meteen in bad geplonst Haha!
En tja.. toen had ik geen tijd meer ook al woon ik er 5 minuten vanaf Tong uitsteken