Yor's weekend 13+14 okt

Moderators: Warboel, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-01 21:12

zaterdag moest ik heeelaaaaas werken tot 2 uur Huilen dus kon ik nietnaar Artis komen Huilen Huilen heel sielig voor yorrie!!
maaar ik heb me helemaal te pletter gewerkt en stiekum de helft overgeslagen zodat ik nog vóór 2en klaar was!! toen was het haasten want ik moest al mn spullen nog pakken en optijd zijn voor de trein.. gelukkig was ikd at dus... Op naar Purmerend!
en toen begon het met de problemen Haha! op mijn reiswijzer stond maar 1 station aangegeven in Purmerend, maaarrr Purmerend heeft dus 2 stationt... tja waar moet ik dan uitstappen... gelukkig snel opgelost dankzij de mobile telefonie.. k moest op het eerste station in purmerend uitstappen... toen kwam het volgende probleem, waar moest ik heen? Verward weer bellen, Prisca aan de foon, bij Joost (Death_squad) in de sjiep, en die zeiden gewoon naar de taxi standplaats lopen! dus dat deed ik.. kon niet missen....... dacht ik Frusty Frusty kon dus wel missen!!! weer pris aan de telefoon, die zei dus dat ze er was, en ik was er ook al 15 min... tja.. en geen pris te bekennen....
stond prisca aan de andere kant van het perron waar dus óók een tax-standplaats was Frusty Frusty ja HALLO hoe moet ik dat nou weten Huilen (ben ik nog de hele avond mee geplaagt Verdrietig )
uiteindelijk bij de sjiep van Death_Squad aangekomen, en toen was het meeten begonnen.... als eerste natuurlijk Prisca maar die kende ik al.. toen Joost, maar die kende ik eigenlijk ook al wel, en toen Ylva.. helaas was datmaar van korte duur want die ging meteen weer weg Verdrietig
even Joost gepest met zn brakke sjiep Tong uitsteken Knipoog en heel hard naar Jura en Razinda gecrosst, daar was de rest al aangekomen en heb ik even handjes geschud.... paardjes en stallen bewonderd en toen naar Maartje (Jura) dr flat(je)
een heel klein flatje maar harsdtikke leuk!
natuurlijk meteen daar gebokt terwijl het kussen gevecht al was begonnen op het bed van Maartje...
na het gebok ben ik ook nog maar even op het bed erbij gaan zitten... waar ik de rest van de avond heb doorgebracht met aan 1 zijde Bart en aan de andere zijde Dorée.... hardstikke gezellig!!
lekker gegeten ook nog.......
rond een uurtje of 10.00/10.30 met Marco (Spades), Prisca en Mayo richting nieuwegein vertrokken.. heeeerrlijk geslapen bij Prisca en Marco, en 's ochends/'s middags lekker gebokt en video'tjes gekeken van Pris met Leysander!! heel leuk om allemaal te zien!!!!
Lovers
toen rond half 4 met Mayo en Pris naar Zilfia's Hoeve vertrokken... MEN dát is nog eens een manege zeg!! Kwijl zó groot joh!! Joost je had idd gelijk, een manege om in te verdwalen!! die binnenbak..... NIET te geloven!!!

toen hebben we Iduna van 't land gehaald.. wat een lekker beesie is dat joh!!! Lovers Kwijl echt een mooi dier!!
Iduna opstal gezet en Leys gaan opzadelen...
toen heeft Prisca eerst Leysander goed losgereden en toen mocht ik erop...
echt een top paardje!! hij liep erg lekker, en heb echt heerlijk gereden met dat beesie Lovers Lovers
daarna was Iduna aan de beurt... eerst heeft Mayo haar eerst even gelongeerd en daarna ging ze dr op... Iduna was vrij braaf en liep erg leuk!
nadat Mayo een kwartier goed intensief gereden had mocht ik er nog ff op.. Iduna was vrij sloom maar liep toch wel okee!! en dat zadel Kwijl men dat ZIT!!
alles was een beetje uitgelopen dus het werd racen naar Lunetten.. maar helaas.... de trein was er al vandoor zonder Yor Frusty Verdrietig toen heeeel hard naar Utrecht centraal gereden en afscheid van Mayo en Prisca genomen en snel naar het perron gegaan waar wonder-boven-wonder mijn trein nog stond!!! Thnx NS voor de vertraging *LOL*
en toen was ik alweer opweg naar huis.... waar ik nu dus na lekker gedoucht te hebben in mn badjas zit te bokken...
ik ben he-le-maal kapot en ga zo lekker Dromen en dan morgen weer om 7 uur uit mn warme bedje om om 8.30 weer te moeten werken Boos! Huilen

nu wil ik nog eveniedereen die er was bedanken en in 't speciaal:

-Joost (Death_squad) en Prisca voor het zo mooi op tijd en op de juiste plaats zijn met het ophalen Knipoog Lips are sealed Tong uitsteken en natuurlijk niet te vergeten het ritje in de prachtige. luxe, comfortabele SJIEP(zo nu zal ik jullie eens pesten!!! grrrr Extreme duivel )

- Maarten en Marco(Spades) bedankt voor het heeeerlijke eten Vork Vingers aflikken

- Maartje(Jura) voor uuuh de gastvrijheid Lachen

- Marco en Prisca nog een keer voor hun gastvrijheid en gzelligheid

- Mayo en Prisca (nóg een keer) voor het fijne rijden op jullie paardjes Lovers

Dromen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: yor op 2001-10-14 22:13 ]</font>

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 21:22

Hee toch nog een verslag *LOL* mooi dat je een leuk weekend hebt gehad. Geloof ook dat dat de bedoeling was Haha! .

Euh yor jijbedankt voor het rijden van Leys zodat ik kritisch naar dat domme beentje van hem kon kijken. Ene je kan super rijden hoor Party!! . Nu maar hopen dat je snel les krijgt op Jino. Want ik weet zeker dat jij en jino dat ook kunnen Lovers .

Jammer dat je niet mee kon naar artis maar de volgende keer regelen we het allemaal eerder (en jij ook bij je baas Frusty Haha! ).

Weet wat ik vergeten ben? Foto's te maken terwijl jij op leys zat Frusty . Du sdat betekent dat je het nog een keer over moet doen Bloos .
Tja onze vaste fotograaf was er nu eenmaal niet bij he Clown .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 23:38

Ik vond 't ook errug gesellie! En de volgende keer wat langer blijven en dan mag je Iduna nog wat meer plagen Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie