mijn artis ervaring

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-01 20:46

ik was om half 9 wakker, om toen om half 10 weg te kunnen en om kwart voor 10 bij kim te zijn. Ik was er netjes drie minuutjes te vroeg, Renate was dr ook al maar Kim was nog niet klaar..... (he nim??? Knipoog ). goed 10 uur toch uiteindelijk in de auto gesprongen met Mike achter t stuur en naar Artis geskeurd. (mike reed volgens kim voor t eerst van zn leven HARD *lol*) iets voor 11en waren we bij artis, waar de eerste Bokkers al zaten te wachten. dus hebben wij ons daar maar bijgevoegd he... moet toch wat.
er kwamen (uiteraard) steeds meer boktmensen en er werden de nodige handjes geschud. Toen belde marjo ook nog even (gezellig!!!!) dus ff met maleintje gekletst en daarna weer opgehangen.
toen we eindelijk met zn 20en waren zijn we naar binnen gegaan, en beestjes kijken!!! t viel me wel op dat t onwijs kleine hokkies waren waar de dieren inzaten, dat vond ik echt een groot nadeel van Artis. maar daar doe je niets aan. je gaat er toch heen he.
onwijs lol gehad, lekker geroddeld en tegen t einde van de middag kwam BArt nog eens aankakken. (HE BART. waarom moesten we nou om 11 uur afspreken dan voor jou???????)
voor de PMU: kim en ik zijn met DE BART op de foto geweest en ik heb m aangeraakt en gezoend en hij is zooooooo geweldig dat ik bijna flauwviel. bijna dan he.
moet wel zeggen dat bart ook erg irri kan zijn met zn fototoestel. kijk 1x op de foto is leuk, 2x kan nog maar daarna is t echt over hoor. dan heb ik t wel gehad. maar nee, bart bleef me achtervolgen (HE BART). (voelde me wel vereerd hoor als PMU lid).
nou tja ik heb nog een ijsje gekregen van DE Bart en daarna hebben renaat, kim, mike en ik maar afscheid genomen van iedereen want we gingen weer richting apeldoorn.
dus t was Dag iedereen, zwaaizwaai KRAK POLS (tja heb je he als je wordt vastgehouden en toch weg wilt. dan zegt je pols wel eens krak. verder niets ergs hoor) en de auto ingesprongen op weg naar apeldoorn.
met kim mee naar stal geweest, heb eindelijk Hinke gezien, en auke en andries natuurlijk. tja en alle andere paarden ook wel. We hebben nog een complete kippenjacht gehad, maar uiteindelijk is alles goed gekomen.
daarna zijn we nog even naar de Charly gegaan om wat te eten en toen naar huis Gaaaap Gaaaap Gaaaap Ben nu wel heel moe en ben blij dat ik ff kan zitten (bokken)

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 20:48

Hmpf heb ik toch wel veel gemist. Ook een fotojacht *LOL* Mie heppie Haha!
Was echt koool! Maar ik heb geen zin om een uitgebreid verhaal te maken.. Schijnheilig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 08:55

Het was idd erg gaaf!!! En Maaike werd me toch gestalkt met dat fototoestel haha.. Knipoog Ikke ook Nimbers paardjes willen zien Verdrietig ... ben jaloers... Balen dat het zo afliep met Charlot...