Boktmeeting Oosterpark

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:35

we antwoorden op dit

quote:

Zullen we een nieuwe meeting afspreken met hemelvaart bev.?



maar ik denk dat daar dan beter een nieuw topic over gemaakt moet worden als dat de plannen waren.

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:25

junta_mellie schreef:
lieve mensen dde buitenri was voor 6 mei Haha!:p

lieve kim je hebt niet opgelet! iemand zei zullen we dan met hemelvaart gaan!

Maar het is een beetje dom als jullie nu een buitenrit gaan houden, want er heerst droes en toen het al heerste was het nog niet bekend en zijn veel mensen gewoon naar les, op wedstrijd enz. geweest...
Dus ik zou gewoon lekker bij je stal in de buurt blijven en niet met paarden van andere stallen afspreken... Voor de gezondheid van je dier!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:12

miesie"]
[quote="junta_mellie schreef:
lieve mensen dde buitenri was voor 6 mei Haha!:p

lieve kim je hebt niet opgelet! iemand zei zullen we dan met hemelvaart gaan!

Maar het is een beetje dom als jullie nu een buitenrit gaan houden, want er heerst droes en toen het al heerste was het nog niet bekend en zijn veel mensen gewoon naar les, op wedstrijd enz. geweest...
Dus ik zou gewoon lekker bij je stal in de buurt blijven en niet met paarden van andere stallen afspreken... Voor de gezondheid van je dier!
[/quote]

Het heerst toch op reyerbos,was van plan alleen met meejo [die bij mij staat op de wei] te gaan rijden in de Gorzen.
Maar met andere paarden meeten nu het heerst.......nee liever niet....laten we het nu maar niet doen Scheve mond

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:09

Wahahah owh sorry mensen dan zit ik niet op te letten dan heb ik het over het hoofd gezien Schijnheilig
kan gebeuren maar idd.
je kan beter bij je eigen paarden blijven of verzorgpaarden en als je niks op reyerbosh te zoeken heb kan je beter niet komen tot dat het droes op reyerbosh weg is Scheve mond
want anders heb je alleen maar kans dat je het verspreid..
ben blij dat mijn kleren gelijk de was in gaan als ik van reyerbosh afkomt want dan kan ik het niet naar de handelstal verspreiden Knipoog
ook heb ik me joppers gelijk elke keer een goede wasbeurt gegeven en niet meer naar reyerbosh aan gedaan..
stel je voor dat ik het door geef bij onze handelsta/ Scheve mond ik zou gek worden daarom heb ik ook verschillende kleren voor hier en daar Knipoog

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 13:40

ik heb ook verschillende rijkleren voor bij Tobi en Ninla,maar gelukkig komen er bij ons beide geen andere paarden met ziektes....gelukkig maar Lachen