Foto's manege-Bergemo-meeting (paarden)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 18:45

Ik heb nu nog meer spierpijn,pfff.. In me lies/liezen, mn knieen,mn armen en nog wel een paar plaatsen.. Maar dat was het wel waard!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:02

Owjee echt erg! mijn PC staat dus boven dus ik moest net weer de trap oplopen. auw auw auw Knipoog

Maar ik voelde me gister ook wel een beetje penny meisje Tong uitsteken al die pony's aaien idd en dan ook nog dat wendy zei tegen mij : Pak hem eens aan *LOL* haha Ik was bezig hoor wendy!!!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 19:14

iwayalover schreef:
Anne: Ik heb ook pijn aan mij kuiten. Heb ik normaal nooit haha! Zal wel aan Pino liggen.

Ik denk dat het bij mij komt door het vele drijven Haha! en dan ook nog die korte beugels.
Ik voel de spierpijn trouwens alleen wanneer ik de trap oploop of buk ofzoiets.

Ik voelde me trouwens ook echt een pennymeisje, al die ponys aaien en dan in de bak Haha! Ik moest echt lachen in die draf *LOL* Die hele korte kleine pasjes en het ging echt zooooo langzaam! En die galop ook en ik maar schoppen en dat paardje ging nog niet harder.
Buiten ging hij wel flink hard Tong uitsteken vond ik wel grappig, ik had alleen geen rem meer en het pad hield al bijna op. Daarom riep ik of jullie weer wat zachter konden gaan, want dan kon ik hem ook weer normaal terug pakken.

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 20:55

whaha echte pennymeisjes hebben nooooit spierpijn Tong uitsteken

nee grapje.. ik had zaterdag ook heel erg spierpijn

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 10:10

Ik had geen spierpijn wonder boven wonder Tong uitsteken

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 19:50

Ik ook niet, maar ik heb gestecheld. Heb gewoon een stuk met Ascot aan de hand naar huis gestapt zodat alle spieren weer op de goede plaats zakken. Knipoog Heb nu de foto's op 'Boktmeeting Bergemo'gezet; enjoy... Haha!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 20:12

ow leuk hee Juut!!! Ik ga meteen kijken!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 13:48

leuke paardjes allemaal, maar waarom hebben (de meeste) zulke scherpe bitjes in? ook als ze vaststaan?

Ik vind het hele leuke paardjes hoor!! zo te horen was het erg gezellig Haha!

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:38

Ascot heeft een scherp bit omdat ie het wel errug gezellig vindt, al die soortgenoten. Tong uitsteken Die soortgenoten hebben waarschijnlijk hetzelfde iedee. En ze staan niet vast aan het bit, hoor. Die foto's zijn gemaakt tijdens het opzadelen. Lachen