Leuvense bokt-bowling-meeting, no men allowed!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 23:17

Kan je dan niet acht namen ingeven en iedereen smijt twee keer ofzo ... elke keer er dan iemand bijkomt pikt die gewoon zijn eigen plaatsje in. Moet er niet gekoekeloerd worden, ok uw puntentelling is dan wel om zeep Tong uitsteken ... maar zo competitief zal het er wel niet aan toegaan zeker Knipoog.

Ik zit dus met het probleempje dat ik niet met eilandje kan meerijden als het om acht uur is é. Dus dan moet ik zelf ergens met de auto raken, zijn daar nog tips voor? Tong uitsteken

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 23:21

Gelijk het nu is, zijn jullie al met twee die voor acht uur kunst en vliegwerk moeten uithalen, free komt dan waarschijnlijk juist van haar paard af, voor twee mensen maakt het niet uit, dus tenzij er nu nog keihard gegild wordt voor acht uur, ga ik het op tien uur zetten. ('k ga er daar ook een beetje van uit dat wie om acht uur kan, om tien uur ook nog kan; ikzelf had liever acht uur omdat ik het niet mega laat wil maken, maar dat zien we morgen dan wel)
Twee banen, en tegen dan kan iedereen meteen aanwezig zijn, dus dan is het niet meer te zot van twee banen te hebben.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 00:21

Maar waarom gaan we niet gewoon om 20u30 ofzo, en wachten we dan tot er banen vrijkomen om 21u? Als ze toch geen reservaties aannemen, zijn wij toch gewoon de eersten? Of begrijp ik het niet goed...

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 08:11

Da heeft weinig kans op slagen want het zat gisteren propvol, dus ik kan mij voorstellen vandaag zeker (donderdag)
Wa is da hier in Leuven seg? 't Is nog vakantie, en hier op kot zijn er kei veel terug, en diene bowling zat gisteren helemaal vol met studenten, komt iedereen terug om een weekje te feesten ofzo? (want het was hier vandenacht bepaald NIET rustig in't gebouw Boos! )

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 08:37

Ok, om 10u dan. Belsje, lukt het om rond half 10 hier te zijn? Naast ons gebouw is er een weggetje naar achter, als je daar in rijdt kom je op onze parkeerplaats. Zet je auto daar gerust, er zal wel plaats zijn.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:17

Eilandje schreef:
Ok, om 10u dan. Belsje, lukt het om rond half 10 hier te zijn? Naast ons gebouw is er een weggetje naar achter, als je daar in rijdt kom je op onze parkeerplaats. Zet je auto daar gerust, er zal wel plaats zijn.


Dat moet normaal wel lukken Haha!

*routebeschrijving afprint*

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:26

Ik weet niet welke routeplanner je gebruikt, ikke map24, en die stuurt je verschrikkelijk verkeerd als je ons adres intypt. Maar 't is echt zo gemakkelijk als in mijn pb van een paar dagen terug staat uitgelegd. Tot straks Lachen

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:34

Eilandje schreef:
Ik weet niet welke routeplanner je gebruikt, ikke map24, en die stuurt je verschrikkelijk verkeerd als je ons adres intypt. Maar 't is echt zo gemakkelijk als in mijn pb van een paar dagen terug staat uitgelegd. Tot straks Lachen


Ik www.eilandje.be gebruikt Knipoog

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:38

Belsje"]
[quote="Eilandje schreef:
Ik weet niet welke routeplanner je gebruikt, ikke map24, en die stuurt je verschrikkelijk verkeerd als je ons adres intypt. Maar 't is echt zo gemakkelijk als in mijn pb van een paar dagen terug staat uitgelegd. Tot straks Lachen


Ik www.eilandje.be gebruikt Knipoog
[/quote]

Haha!

saartje39

Berichten: 619
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Herent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:42

leentje ik weet niet of je mij verkeerd begrepen hebt, maar het zou wel de bedoeling zijn dat ik ook mee zou bowlen!! Haha! als het mogelijk is Tong uitsteken
voor mij is 10uur ook goed!!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 09:47

jaja ik had het over Eilandje Knipoog

dan zetten we het op tien uur he, lijkt me het makkelijkst voor iedereen

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:18

Ja 10 uur is goed voor mij, ik had 8 uur ook ni gehaald. We hebben toch een vervangauto vast gekregen via garage, maar ik moet die vanavond tegen 18u30 halen, dan ben ik rond 19u thuis, eten, en dan naar Leuven. Tis voor mij iets relaxer om 10u maar dan kruip ik normaal al bijna mijn bed in Bloos
Zeker omda ik vannacht ben wakker geworden met ne verschrikkelijke snotneus. Ik nies tegen de sterren op en ik zit heel den tijd te snuiten, tis opnieuw beter weer en de pollen komen mij weer ambeteren Boos!

Let dus ni op mijn gegeeuw en gesnut vanavond, ik kan ook normaal doen Knipoog
Laatst bijgewerkt door Marengo_82 op 15-04-04 10:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:18

Als ik mij is serieus haast dan zal da misschien wel lukken. Anders beginnen jullie al maar natuurlijk he. Duss ik rij van 19u tot 20u, tegen half negen bij montana terug dus dan tegen 21.15u thuis, vlug effe douche onder --> springt dan op de fiets---> crost naar daar---> en valt in slaap op de bowling Tong uitsteken

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 10:32

Marengo_82 schreef:
Let dus ni op mijn gegeeuw en gesnut vanavond, ik kan ook normaal doen Knipoog

idem Cool

Tien uur zal het zijn, twee banen!

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:39

dus om 10uur doe mijn best, weet wel niet of ik lang kan blijven zit me dubbele afspraken (moet dringend agenda aanschaffen en leren invullen Bloos )

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:14

Okee 22u dus, tot strakjes!!

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:34

pff, garage belt juist da we toch gene vervangwagen hebben vanaf vanavond. De mens die weg is met de vervangwagen die wij gingen krijgen, zijnen auto is ni klaar, dus brengt hij de vervangwagen ni binnen dus zitten wij zonder tot morgenavond. Volgen jullie nog? Knipoog

Maar als geluk bij een ongeluk is het pas om 22u bowlen, dus ik ga wachten tot den eerste auto die thuis komt (allebei voorzien rond 21u30) en dan richting Leuven crossen. Ik ben dus mss een beetje te laat...

Maar nu gaan ik rap paarden- en hondenbuikjes vullen, ik hoor aan het lawaai hier da ze honger hebben Haha!

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:45

Dees jaar nu naar leuven vertrekken ... sociale verplichtingen vervullen en om half tien naar eilandje zoeven Haha!

Awhieeeeeeeeeeee

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 18:10

Marengo_82 schreef:
pff, garage belt juist da we toch gene vervangwagen hebben vanaf vanavond. De mens die weg is met de vervangwagen die wij gingen krijgen, zijnen auto is ni klaar, dus brengt hij de vervangwagen ni binnen dus zitten wij zonder tot morgenavond. Volgen jullie nog? Knipoog

Maar als geluk bij een ongeluk is het pas om 22u bowlen, dus ik ga wachten tot den eerste auto die thuis komt (allebei voorzien rond 21u30) en dan richting Leuven crossen. Ik ben dus mss een beetje te laat...

Maar nu gaan ik rap paarden- en hondenbuikjes vullen, ik hoor aan het lawaai hier da ze honger hebben Haha!

dan vullen we je naam wel alvast in hoor, np Lachen

ben net terug van de psiegoloog en ben meer dan ooit toe aan een plezant avondje *stuiter*

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 20:38

Last minute beslissing, ik kom deze avond ook mee bowlen !!!!!!!

Eerst nog hondje van mamie eten gaan geven...

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 15:12

En hoe was het?

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 15:27

zie je eigen onderschrift Tong uitsteken