Definitief topic rit Soesterduinen / omliggend bos

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 09:16

We blijven gewoon duimen Haha!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:21

Mn vader ging helemaal de trailer wassen, want het moest er mooi uitzien als we ermee weg gingen Haha! Er zitten ook net nieuwe banden onder dus onze trailer is weer bijna als nieuw dalijk Schijnheilig (moet het toch wel droog blijven anders is hij ook zo weer vies)

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 13:24

Alvast heel veel plezier Lachen

eveline_B

Berichten: 2833
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 22:15

Ik heb er even diep over nagedacht, maar ik ga toch maar niet mee. Het wordt anders toch wel weer een hele lange dag gezien de afstand. En ik moet nog zoveel doen voor school. Dus, hopelijk lukt het de volgende keer wel, want de omgeving lijkt me erg mooi. Veel plezier!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 23:06

Thanx Lachen

Nou Soesterduinen gangers, nog even duimen, want er staat nog steeds 50% neerslagkans voor zaterdag Scheve mond

Dealer

Berichten: 735
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 07:24

Voorspelling is iets slechter geworden: 'Vooral op zaterdag enkele buien'.
Gelukkig vallen de meeste buien naast ons

Mayo nog even een paar dingetjes:
- er is waarschijnlijk geen water bij de Foekenlaan dus we nemen zefl water mee?! Een beekje in de buurt is ook goed. Of plassen drinkt 'ie ook uit. Die zullen er wel zijn morgen Haha!
- ik pb je mijn mobiel voor last-minute berichten (noodweer). Ben vanaf 8 uur op stal dus lees dan geen scherm meer.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 07:43

Er is iets gebeurd waardoor ik ervoor kies om niet meer mee te gaan Scheve mond We zijn gister met mn paard in de trailer in schevingen naar het strand gegaan. Toen we terug wilden ging mn paard niet meer de trailer in Scheve mond Waarschijnlijk heeft hij tijdens de heenweg een beetje te kort gestaan omdat mn vader de balk achter zijn kont iets verder naar voor had gehad dan normaal, en dit vond hij denk ik eng omdat hij rare trekjes had toen hij uit de trailer kwam. We hebben 2 uur staan proberen om hem erin te krijgen maar het ging niet en het werd donker Scheve mond We zijn toen naar een manege gereden om te vragen of mn paard daar een nachtje kon staan, dat kon gelukkig. We zijn toen een uur daarheen gelopen OVER de boulevard van schevingen. Wij hebben hem daar op stal gezet, zijn naar huis gegaan en we gaan hem zo weer ophalen, eens zien hoe die thuis komt Scheve mond
Ik baal ervan dat ik niet mee kan maar om stress te voorkomen wil ik het hem niet aandoen om hem morgen weer op de trailer te stoppen, misschien gaat hij wel niet eens meer Scheve mond

Ik heb dit nogal snel getypt, sorry als er fouten staan maar die ga ik nu even niet verbeteren.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 07:52

Wat jammer Michelle, andere keer beter...

Misschien is het verstandig dat we allemaal even onze mob.nrs uitwisselen.
Als het goed is, is er bij de parkeerplaats op de Foekenlaan wel degelijk een waterpunt.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 09:16

Damn, 70% regenkans...

Dealer, er is een tentje daar die vanalles verkoopt, ik denk dat zij ook wel stromend water hebben Lachen En het zal me niets verbazen als er een 'echt' waterpunt daar is.

Michelle, wat jammer zeg! Gaat Mariska nog wel?

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 10:59

Damn, ik heb nog een afmelding, wegens omstandigheden kan BBL ook niet mee... Scheve mond

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 11:10

Groep van Mayo
Mariska15 (Geen idee of ze nog meegaat nu Michelle heeft afgemeld?)
Supertje

Groep van Sjuimpje
Prakkie
Dealer
Instructrice van Dealer

Hmpf, klein groepje zo Scheve mond

Guys, what to do? Misschien verzetten? Dan hebben we denk ik beter weer en meer mensen...

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:22

Jaaaaa, verzetten! Ik ga voor 15 mei ofzo Knipoog (alhoewel ik nog neit weet of ikdan vervoer heb, maar ik wil wel!)

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:26

Ik heb mariska net gesmst maar ze heeft nog niks terug gestuurd.

Ik denk dat het misschien wel handiger is om het te verzetten ja. Er wouden wel veel mensen mee maar veel konden er dan net niet morgen, misschien dat ze een andere datum wel kunnen?

Dealer

Berichten: 735
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:36

tja, ik vind het jammer. Ik wil wel verzetten maar ik wil morgen toch ook wel een flinke rit maken *LOL*

Kunnen we niet zo doen dat we toch met een paar paardjes gaan?
B.v. dat Sjuimpje de paar resterende dapperen op sleeptouw neemt.
Is het misschien wel geen boktmeeting in die zin van het woord, maar hebben we toch even een fijne rit.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 11:59

Ik vind het ook erg jammer dat het zo loopt, maar ja, we hebben helaas niet alles in de hand Lachen

Ik laat de keuze aan jullie over Haha! Hahaha, da's flauw *LOL*

Een eventuele andere datum? 5 of 6 juni ofzo?

Dealer, dat mag je met Sjuim overleggen, want ik ga niet met een 'cross-rit' mee *LOL*
Laatst bijgewerkt door Mayo op 07-05-04 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:21

Ik heb Mariska net eventjes snel gesproken. Ze kreeg alle info zo even snel in 1 keer binnen dus ze weet nog niet precies wat ze doet morgen. Ze moest nu werken dus dan zal ze er ook nog wel even over nadenken.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 12:35

Heb je enig idee wanneer we antwoord kunnen verwachten van haar?

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:45

Hallo, nadat ik het bericht van _michelle_ heb ontvangen heb ik besloten toch nog mee te gaan!
Ik heb er nog steeds zin in dus! maar kunnnen we de groepen anders niet samenvoegen...??

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 12:49

Ik denk niet dat samenvoegen goed gaat, we hebben bewust voor deze splitsing gekozen.

Sowieso al het verschil tussen mij en Sjuimpje, dan moet ik ineens heel veel feller gaan rijden en Sjuim een poging tot heel veel rustiger, wat Ozep niet op prijs stelt en Kasje iets teveel *LOL*

Dealer

Berichten: 735
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:36

Mayo schreef:

Dealer, dat mag je met Sjuim overleggen, want ik ga niet met een 'cross-rit' mee *LOL*


Jawel, maar alleen als we de oorspronkelijke boktmeeting afblazen.

Als we nog bezig zijn met evt. groepje(s) vormen kan je Elina en mij overal bijstoppen. Mijn paard past zich overal wel aan en het mag wel hard maar het moet niet.

Maar als we als boktmeeting cancellen dan kijk ik Sjuim idd. met een schuin oog aan Cool

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 14:07

Ik heb verder niets meer gehoord van Supertje, dus ik weet eigenlijk niet of zij uiteindelijk wel/niet meegaat.

Persoonlijk vind ik het natte weer een grote domper en ook jammer dat er uiteindelijk zo weinig mensen over zijn gebleven (niet negatief bedoeld Knipoog)

Dealer

Berichten: 735
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 16:33

Wie moet je nu geloven:
KNMI: zaterdag 70% neerslagkans
Weerkamer.nl: zaterdag 40% neerslagkans
Ik ga voor de laatste Lachen

Maar goed, Mayo ik kan me voorstellen dat je enthousiasme slinkt hoor.
Kijk uit het raam van mijn Haagse kantoor op het verregende Binnenhof en wordt er ook echt niet blij van.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 18:16

Ik wil graag de laatste geloven, maar helaas is mijn ervaring dat het KNMI toch meestal gelijk heeft Haha!

Ik ga rond 19.45 uur de deur uit vanavond, dan laat ik weten of ik mijn deel door laat gaan of ga verzetten Lachen

Degene die dan de rit met Sjuimpje willen doen kunnen daarover met haar contact opnemen, gezien ik met mijn paard echt niet met die groep meekan, dan wordt het een stuiterrit waar ik geen trek in heb Haha!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 18:18

Nog meer verwarring Knipoog

http://www.weathernews.nl/
Lokaal weer
Soest en omstreken
zon % 30
neersl % 30
neersl (mm) 1
min °C 8
max °C 13
wind var 3

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 18:22

Ja, maak het helemaal lekker *LOL*