paaskamp bij hypodrama :P

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 21:03

moowsy schreef:
Wij zijnniet geweest, maar gelukkig wel geslaagd in de hyporama in nieuwegein. Lachen Iedereen nog heel veel plezier! Lachen
Ik baal zo, ik zag net dat de transportbeschermers maar 5 euro zijn, die had ik zo graag willen hebben. Nu moet ze morgen maar met bandages in de trailer. Boos! Lachen


Die bandages heb ik gezien van 5 euro. vraag me niet hoe ze eruit zagen

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 21:06

Ik ben vandaag geweest viel best wel tegen. bientoi had teugels nodig. lagen er oranje,groene teugels die super breed waren. Verward echt stom dat zie je nou altijd als die goedkope dingen zien er niet uit. op wittte rijblousjes zaten leuke vlekken op Verward en die rijbroeken hadden ze alleen nog in maat M dus ik heb uiteindelijk maar een wittebroek,2 zwepen, spray waar ze wit van worden gehaald. was dit keer wel snel aan de beurt en ik kwam ook iemand van ponykamp van vorig jaar tegen dat was dus wel weer leuk Haha!

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 23:26

jockeygirl"]
[quote="moowsy schreef:
Wij zijnniet geweest, maar gelukkig wel geslaagd in de hyporama in nieuwegein. Lachen Iedereen nog heel veel plezier! Lachen
Ik baal zo, ik zag net dat de transportbeschermers maar 5 euro zijn, die had ik zo graag willen hebben. Nu moet ze morgen maar met bandages in de trailer. Boos! Lachen


Die bandages heb ik gezien van 5 euro. vraag me niet hoe ze eruit zagen
[/quote]
Die transportbeschermers zijn inderdaad niet echt charmant, maar heb ze toch maar meegenomen Bloos! . Beter iets dan niets toch (hij heeft nu nog helemaal niets en staat elke week op de trailer) en deze waren tenminste niet zo duur. Heb de ´beste´ er maar uitgezocht. Zag er verschillende die best wel mooi waren (grijs, zwart, donkergroen, beige...) maar daar hadden ze er allemaal nog maar 1 van Verward . Hebben er soms mensen paarden met 3 benen ofzo??? Verward

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 23:59

ik ben ook geweest, had een niet duur dagje voor de verandering, 1 looney tunes dekje en 2 polo shirts, hebben die mutsen het veiligheidslabel er aan laten hangen

Gentle_Giant

Berichten: 2058
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 07:55

ik was samen met me vriedin geweest, lagen er 2 bordeaux dekjes echt super mooi, staat me vriedin ze open sitten er allemaal haren in allemaal witte paardenharen Verward HEEEELLL VAAAAGGG
Dat leg je toch zo niet neer Verward

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 09:14

ik hoef er geen, ze hebben toch geen met knorretje erop Verdrietig[/quote]

hier heb je er wel 1 met knorretje erop Afbeelding

je hebt nog kans

daanboy

Berichten: 1001
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 09:41

ik ook is best leuk ik ga misshien met tobilover nou okeej doei~

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 16:23

Ik ben gisteren geweest Zo rond half 11 waren we er. Was best nog wel druk, eerst heel de winkel doorgespit en daarna nog even binnen gekeken. Nou de neusriemen van €5 waren écht, maar dan ook echt bagger wat er hing. Oud, lelijk, verkleurd, te groot, te klein enz. Zo eender voor de teugels, er ging echte smerige vergeelde rubberen teugels tussen, nou die zou ik niet eens gratis willen. De vliegendekens, waren opzich wel grappig, maar beetje grote gaten en rare maten. Dus die bleven liggen.
Dan tussen de dekjes, geen met haren gevonden. Wel met namen of erg verkeerd gestikten.
De looney tunes, bijna allemaal dressuurmaten. erg jammer. De andere dekjes vond ik niet echt super, met zo'n piping wat er zo tussenuit schiet hoef ik niet.
De transport beschermers waren veelal pony en vieze kleur roze.
Leuk hoofdstellen, frontriempjes yek dat ze die nog verkochten zeg. Kettingjes eruit of kapot.
De beenbeschermers, die m'n vriendin wilde waren duurder dan in 't boek. Ze maakt zo'n pakketje open, zit er een l en m in 1 zak. Ook laten liggen.
Ook geen dekens mee genomen, hoe verleidelijk ze ook waren. Wel lick its banaan, en verder nog iets opgehaald wat ik besteld had, zadeltassen en veluwetrail boek. Zadeltassen lagen ook buiten, maar die waren én oud en lelijk óf te klein óf te kort. En de onze waren prima. Toen nog naar de sta-rho gereden. Daar nog iets gehaald, naambordje, cooling gel en m'n vriendin een schapenwollen handschoen. Toen weer terug naar de tenten, het was iets minder druk, toen heb ik binnen nog naar linnenteugels gezocht en gevonden.
Er lag genoeg, er hing genoeg, maar goed opletten op juiste mate'n, foute stikkels, enz.
btw, ik kon zo mijn eigen prijs ervan maken, want ze hadden de bestickeringsmachine op de looney tunes laten liggen Verward *LOL* (niet gedaan, natuurlijk Schijnheilig )

Er waren 3 kassa's en Maarten was zéér gedreven dat iedereen snel geholpen werd. Hij sleurde me vriendin zo naar de volgende kassa *LOL*
Toen nog gemac't. En op weg naar huis, om spulletjes aan de paarden te laten zien.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 17:00

DeesDeBest, dat prijsding slingerde overal geloof ik Tong uitsteken Maar al had je het gedaan, Maarten ziet dat hoor Knipoog Ik had eens een hoofdstel waar de verkeerde prijs op stond?! Had hem al betaald, controleerd ie die tassen Boos! Dag hoofdstel... Pak maar eentje van die prijs zegt ie, deze hoort niet hier..

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 19:08

Ik heb net bedacht dat ik morgen ga samen met smiley Haha! Ik ben benieuwd Ik kom eigenlijk voor niks maar ik vind het altijd leuk om rond te kijken, ik ben benieuwd ofdat ik thuis kan komen zonder spullen Schijnheilig

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:39

mmm we doen het toch maar niet aangezien hij dan gesloten is...Tong uitsteken

ariekkie

Berichten: 896
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Klaaswaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 12:29

ikke ga maandag!!
wie gaan er dan nog meer???

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 13:21

ariekkie schreef:
ikke ga maandag!!
wie gaan er dan nog meer???


Ik wil ook, maar Alja niet Huilen Haha!

ariekkie

Berichten: 896
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Klaaswaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 17:43

íkke ben geweest...
was verry drukkies. *LOL* maar heb wel een aantal dingen gekocht... (( m'n vriendin heeft meer gekocht als ikke )) ik heb een longeer lijn gekocht halter en 3 zakkies elastiesjes..
m'n vriendin heeft (( pak hem vast :p ))
longeerlijn
elastiejes, beenbeschermers, bandages, longeerzweep, westernpad.. ennu voor de rest kan ik er ffies niet opkomen Tong uitsteken
nou het was echt gezellie hor Lachen enne over die trandsportbeschermers zijn echt super lellijk en dun.. en die bodywarmers ook!!