mini meeting...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-01 16:05

vandaag gingen sumisha(hayley)en ik een bezoekje brengen aan tanja. het duurde een beetje lang voordat we eindelijk de weg hadden gevonden, maar ja...toen kreeg sumisha een lekker band dus moest ze bij mij 8erop verder en de terug weg ook...
maar iig was het erg gezelli en heeeeeel wat leuke paardjes gezien!! Kwijl Kwijl mistral is echt ontzettend cute!!freddy d8, jullie bekijken het maar ik sta hier lekker te vreten... Vork en dan nog kevin, wat een beest zeg!!poeh poeh!!!eline(dimmelim op bokt )kwam ook nog ff langs.
er waren wedstrijden, da was wel leuk om te zien.


_________________
pluutje en grannie are the best 4-ever!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pluutje op 2001-09-30 16:35 ]</font>

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 09:01

gezellie was het he, als jij je paard hebt kom ik een keertje bij jouw langs!
Jammer dat Freddie geen zin had om te komen he, maar hij is ook nog een beetje huiverig voor vreemde mensen, als hij je een paar keer heeft gezien is het een echte knuffel hoor! we hadden ook niets lekkers bij ons, anders was hij wel meteen gekomen, de liefde van de Shet gaat door de maag!
Groetjes, Tanja.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 09:52

haha, dat komt me bekend voor!!!de liefde gaat door de maag!PLUTO!!!!!haha, die was echt heeeeeeel erg...maar mistral vonk echt the bomb!!!!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 22:36

goed istie he, ze staan trouwens vanaf vandaag op stal, een uitloop stal, erg leuk, kan ik ze ook weer een beetje gaan poetsen!
Heb alweer bussen manenspray ingeslagen want ik wil dat Mistral's manen na de winter tot de grond komen!!! (gaat Freddie er vast af vreten)
Ik heb trouwens een meisje gevonden hoor, ze gaat hem een paar x per week rijden, volgende week begin ik met een paar korte lesjes te geven, even kijken of ze het kunnen vinden met elkaar!
Groetjes, Tanja.