Zin in rit in de Soesterduinen en omliggend bos?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Poll datum

17 april
3 (23%)
8 mei
8 (61%)
15 mei
2 (15%)

Totaal aantal stemmen: 13


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 16:08

Mayo schreef:
Ik vind het zelf ook wat moeilijk, Kasje wisselt namelijk nogal, ik heb hem na een rodeo-rit nu eindelijk rustig buiten, maar hij is nogal aanstekelijk en houdt dan ook niet meer op *LOL*

Richtje, de vorige keer loste je het toch ook voorwaarts op? Van jou heb ik toen geen last gehad hoor Haha!

Margon en Mariska, kunnen jullie je pony wel de baas? Dat ik geen rondspurtende pony's om m'n oren krijg? *LOL*

Ik wil ook graag even wat feedback van degene die in mijn groep zitten, hoe die erover denken, gezien ik niet de enige ben die leuk en ontspannen wil rijden Haha!


Even een reminder Haha!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 18:57

Ik ben er nog steeds niet over uit Scheve mond
Ik PB sjuimpje wel even hoe die rit van haar er ongeveer uit gaat zien Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 19:00

Op 8 mei kan ik niet want dan heb ik een wedstrijd in Didam.
(Goh wat is dat lang geleden dat ik dat heb gezegd Haha! )

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 19:24

Margon schreef:
Ik ben er nog steeds niet over uit Scheve mond
Ik PB sjuimpje wel even hoe die rit van haar er ongeveer uit gaat zien Knipoog


Margon, de rit met Sjuimpje kan niet, zij neemt geen deelnemers onder de 18 jaar mee Lachen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 19:25

Voor degene die op 8 mei hebben gestemd, kunnen jullie eventueel ook op de 15e? Of is het de enige datum die voor jullie een optie is? Lachen

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 19:50

ik zie het wel. ik geloof dat de bijrijdster dan wedstrijd heeft.... maar nogmaals als het moet kan ik wel een ander paardje meenemen. Maar ik zit ook nog met mijn baby en moet dan voor oppas zorgen. Maar ik zal zeker proberen om er bij te zijn.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 19:53

Ik heb nog niets definitiefs in gedachten hoor Haha! Maar dan weet ik of er voor de 8-mei-gangers eventueel speelruimte is Knipoog

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:01

Nee de 15de heb ik nrps sportdag op de federatie centrum in Ermelo

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:01

Ik zit niet vast aan de 8e Knipoog. Maar ik zit wel vast aan eventueel vervoer en die kan alleen op de 8e voor zover. Of ik moet iets met Sjuimpje kunnen regelen. Waar moeten we ergens verzamelen?

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 20:08

We verzamelen bij de parkeerplaats aan de Foekenlaan in Soest/Soestduinen Lachen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 09:27

Mayo"]
[quote="Mayo schreef:
Ik vind het zelf ook wat moeilijk, Kasje wisselt namelijk nogal, ik heb hem na een rodeo-rit nu eindelijk rustig buiten, maar hij is nogal aanstekelijk en houdt dan ook niet meer op *LOL*

Richtje, de vorige keer loste je het toch ook voorwaarts op? Van jou heb ik toen geen last gehad hoor Haha!

Margon en Mariska, kunnen jullie je pony wel de baas? Dat ik geen rondspurtende pony's om m'n oren krijg? *LOL*

Ik wil ook graag even wat feedback van degene die in mijn groep zitten, hoe die erover denken, gezien ik niet de enige ben die leuk en ontspannen wil rijden Haha!


Even een reminder Haha!
[/quote]

En een extra reminder *LOL*

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 09:37

Ik heb op de 8e gestemd, maar bij nader inzien komt de 15e misschien beter uit. Voorlopig kan ik iig allebei de data's nog. Mijn vriend is de 11e jarig, en we hebben nog niet besloten wanneer we dat vieren Haha! Maar dan moeten er natuurlijk boodschappen gehaald worden, en het huis gepoetst Knipoog

Aangezien ik over 2 weken ga beginnen met full-time werken, blijft dan alleen het weekend over om alles in huis te halen voor de birthday-boy Tong uitsteken

Maar goed, zoals gezegd weten we nog niet wanneer we het vieren, dus dat zie ik tegen die tijd wel! Schijnheilig

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:32

mij komt 8 of 15 mei denk ik wel goed uit, moet het nog steeds even met mn vader overleggen.
wat betreft het exploderen van andere paarden: gamble is op zich heel braaf. op vreemd terrein is hij wel wat drukker dan normaal (hij loopt dan wat sneller maar dat is misschien alleen maar een voordeel omdat zijn stap normaal niet zo snel is Knipoog) gewoon omdat alles nieuw is. hoe hij reageert in een groep met drukke paarden erin heb ik geen idee van want dat heb ik nog nooit mee gemaakt. ik verwacht iig niet van hem dat hij mee gaat lopen springen, dat heeft hij nog nooit gedaan. mij maakt het niet zoveel uit als er iets drukkere paarden bij zitten, als die mensen hun paard maar wel onder controle kunnen houden.

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 13:59

Ik denk dat ik mijn paard wel onder controle kan houden, en zeker als ik haar gewoon de hele week fanatiek rijd en losgooi dan moet het lukken! weet het eigenlijk wel zeker! hihi

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:28

Ik moet er nog even over nadenken!
Maar denk toch dat ik afhaak!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 00:14

Zaterdag ga ik kijken naar welke datum de voorkeur uitgaat van de meeste en die zet ik dan vast Lachen

Ik maak een apart topic dan aan voor de definitieve aanmelding, groepsverdeling en details etc. Lachen

Supertje

Berichten: 7094
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 12:34

Ik wil eigenlijk ook wel mee Lachen
Ik zou graag met de wat ruigere rit meegaan, en als het kan ook springen. Maar.... hoe hoog zijn de hindernissen? Jordy heeft ook wel een goede conditie, maar ik geloof dat er verder met die groep alleen paarden meegaan, en ik heb een D-pony, dus ik ben een beetje bang dat hij dan wel erg zal moeten aanpoten.....

Supertje

Berichten: 7094
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 12:37

Overigens wil ik als de 'ruige' rit niet te doen is, wel mee met de rustigere rit. Hij is braaf genoeg, rodeo-acties zijn niet te verwachten, hij weet niet eens hoe dat moet Haha! Wel kan hij wat dribbelig zijn, maar ik kan hem goed bij me houden.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 12:43

Supertje, je bent welkom hoor Haha! Je kan het beste een Sjuimpje een PB sturen met je vragen over de ruigere rit Lachen Je bent sowieso welkom bij mijn groepje

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:05

ik kan op 8 en 15 mei dus het maakt mij niet zoveel uit. mn vader wil me wel brengen Lachen dan gaan hij en mn moeder daar wel ff fietsen ofzo.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 14:21

Even een schopje omhoog. Hoe zit het nu met deze rit?
Wanneer, hoe laat etc.?
Want als het de 15e is, dan heb ik wel interesse. Nog even kijken of ik vervoer kan regelen, maar ik zie dit helemaal zitten!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 15:20