Update Strandrit Meivakantie

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 21:01

volgends mij is de manege vrij snel te vinden, ik weet niet precies welke manege het is in hvh, maar volgends mij die aan de snelweg, dus als je over de snelweg rijd zie je hem al *weet het niet zeker*

maar we moeten de tijd ff afspreken, ik denk dat het rond 1 uur half 2 wel uitkomt maar omdat we over het strand gaan zal het wel 's avonds moeten omdat we seizoen tijden hebben.... misschien dat iemand nog kan informeren?

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 17:52

Ik woon een minuutje van de manege vandaan en hij valt wel op ja. Ik kan wel ongeveer aangeven waar hij ligt:

met de auto: rijd over de dijk richting Restaurant de Viersprong - dus de dijk af tot je bij het kruispunt bent, dan heb je als het goed is het restaurant schuin rechts tegenover je;
ga bij het kruispunt linksaf - je rijdt dan de Dirk van de Burgweg op;
rijd door tot je aan het eind van de bomen bent die je aan de linker- en rechterkant van de weg ziet;
nu zie je aan de rechterkant de manege liggen - je bent er!

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen, anders hoor ik het wel!

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 17:53

hahaha, enne: de Dirk van de Burgweg is geen snelweg hoor. Een snelweg in HvH?? Denk het niet.... Haha! dat kennen we hier niet Lachen

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:36

Oh, vergeten:

met de trein: ga tot station Hoek van Holland Strand;
als je uitstapt loop je richting het strand, maar zodra je aan het einde van het perron bent, loop je juist de andere kant op: richting de autoweg die je dwars ziet liggen;
aan het einde steek je over naar links - je steekt dus niet over naar de overkant! - en loop je een beetje naar de rechterkant, zodat je op het fietspad op het dijkje komt;
dit fietspad loop je helemaal af;
aan het einde steek je over;
nu ga je naar rechts, dan ga je met de bocht mee naar links en neem je gelijk het eerste pad rechts;
dit pad loop je helemaal uit - dus niet de zijgangetjes nemen die je aan je linkerhand ziet, loop helemaal door tot je op een bredere weg komt, een autoweg;
dan zie je aan de linkerkant de manege liggen.

Veel plezier!!

AndreaB

Berichten: 1621
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Meppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:42

Bedankt voor de uitleg, ik denk dat het hier wel mee moet lukken! (hoop ik)

Als iemand mij het telefoonnummer van de manege geeft, wil ik wel ff bellen (wordt wel pas morgen avond!).
Dan gewoon een afspraak maken voor 7 mei? Voor ?hoeveel? personen?
+ prijs, e.d. zal ik ook nog even naar vragen.

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:01

sorry jongens, maar ik kan plotseling niet mee. Door een onvoorziene plotselinge rekening kan ik het niet opbrengen om die strandrit te betalen, en mijn ouders willen mij helaas niet sponsoren.
Erg jammer, aangezien we hier al heel lang mee bezig zijn!
Het spijt me Verdrietig

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 21:25

ahh jammer... je kan het wel van mij lenen hoor, als ik het maar terug krijg Knipoog

we willen natuurlijk graag dat je meegaat!!

andreaB: we gaan volgends mij met 6 mensen, waarvan er een paar waarschijnlijk meegaan.


over de prijs had rensje al geinformeerd, dat was 15,- per persoon.

AndreaB

Berichten: 1621
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Meppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 20:17

telefoonnummer?

Verow
Berichten: 936
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 20:19

uhm ik had nog een vraagje Haha!

2 vriendinnen van mij willen ook heel graag mee, maar ze zijn (nog) geen lid van bokt..want 1 die kan haast nooit op internet en die andere is ermee bezig geloof ik Haha!

maar mogen zij ook mee??
hoe meer zielen hoe meer vreugd denk ik altijd maar *lol*

wat jammer dat je niet meegaat rensje Boos! maar van Assiej mag je geld lenen toch.. Knipoog

xxx verow
Laatst bijgewerkt door Verow op 28-04-04 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 20:23

opzich vind ik het goed hoor, maar we meoten natuurlijk van iedereen hun mening weten, maar goed rensje kan niet mee, ik kon haar het geld van de rit wel voorschieten maar dr reiskosten komen er natuurlijk ook nog bij...

misschien dat iemand anders hier de reiskosten voor kan schieten, of bijv 20 euro kan missen voor een tijdje... maar het is natuurlijk maar net hoegraag jullie willen dat rensje mee gaat Knipoog

Verow
Berichten: 936
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 21:18

ik heb gelijk even gekeken, de treinreis vanaf rotterdam centraal naar hoek van holland (strand) zijn € 7,90 (retourtje)
dat kan ik wel aan je lenen hoor rensje!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 21:29

mooi!! ik PB haar dan even, maar hoe komt ze in hemels naam aan het geld? nu heeft ze nog geen geld... of even duidelijker; hoe komt jou geld bij haar? voor mij is het denk ik wel makkelijker, ik betaal gewoon 30 euries...

Verow
Berichten: 936
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 21:33

Assiej schreef:
mooi!! ik PB haar dan even, maar hoe komt ze in hemels naam aan het geld? nu heeft ze nog geen geld... of even duidelijker; hoe komt jou geld bij haar? voor mij is het denk ik wel makkelijker, ik betaal gewoon 30 euries...


ow das ook niet zo moeilijk hoor Haha! ze woont vlakbij mij.. dus als we dan toch allebei met de trein gaan, kan ik het aan haar geven

of we spreken een paar dagen eerder af dan geef ik haar het geld alvast

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 21:34

ahh okee dan Lachen gaan die vriendinnen van je ook met de trein?

Verow
Berichten: 936
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 21:35

jah als het goed is wel Lachen
en zo niet, dan gaan we met de auto.. dan kan rensje denk ik ook wel mee rijden Haha! want we doen het zo: bijv mijn vader brengt ons, en van een vriendin haar ouders haalt ons weer.
moeten we nog even goed afspreken!

maar met de trein lijkt mij gewoon het makkelijkst!

AndreaB

Berichten: 1621
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Meppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 10:59

dus dan gaan we met 8 personen?
Heeft iemand het telefoonnummer van de manege? Of heeft iemand anders al gebeld ofzo?

_Angelique_

Berichten: 2361
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 13:55

Maar hoelaat is die rit nou ? En hoelaat zouden we daar afspreken ??
Want ik ga waarschijnlijk wel mee ik zie lotte(beautyfan) ztrdag weer maar als ik kom kom ik samen met lotte..

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 14:32

jongens, k heb net met mijn ouders gebeld...(ze zijn op vakantie)..en ze willen het me toch voorschieten!
Ik kan dus mee, joehooooeeeee Haha!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 19:18

jeej rens!! en anders kon je toch wel mee Knipoog want ik en verow zijn zo schattig geweest om het je voor te schieten Knipoog maar goed, andereaB, als je heel het topic ff doorsurft kan je het telefoonnummer vast wel ergens vinden, want je vroeg ook al wat de prijzen waren en die stonden ook al ergens Haha! goed zoeken meis!!

shetlovertje: andreaB gaat bellen (voor een afspraak??) en kan dan meteen dus de tijd afspreken, misschien kunnen we samen een gemiddelde maken? bijv rond half 7 ofzo?

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 19:19

dus niet dat je het probleem krijgt van; nee dan kan ik niet, maar om blablabla wel....


mij komt heel de dag wel uit Haha! Tong uitsteken

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 22:05

ik hou ook gewoon de hele dag vrij, dus mij maakt de tijd niet uit

en assiej en verow: toch superlief dat jullie het eventueel wilden voorschieten. Gelukkig is het niet nodig, maar toch bedankt! Lachen

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 22:23

Ik lees jullie topic zo af en toe nog eens door en ik wil jullie nog even waarschuwen: tussen 10 uur 's ochtends en 7 uur 's avonds mag je met de paarden het strand niet meer op.... dus de hele dag vrij houden hoeft niet, want tussen die tijden zullen jullie toch niet gaan. Dan kunnen jullie daar rekening mee houden.
Heel veel plezier met de strandrit en misschien kom ik jullie nog wel tegen! Lachen

_Angelique_

Berichten: 2361
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 10:23

Oke..
Ik hoor het wel welke tijd we dan gaan Knipoog

Kusjes

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 17:08

ShiningHorse schreef:
Ik lees jullie topic zo af en toe nog eens door en ik wil jullie nog even waarschuwen: tussen 10 uur 's ochtends en 7 uur 's avonds mag je met de paarden het strand niet meer op.... dus de hele dag vrij houden hoeft niet, want tussen die tijden zullen jullie toch niet gaan. Dan kunnen jullie daar rekening mee houden.
Heel veel plezier met de strandrit en misschien kom ik jullie nog wel tegen! Lachen


ahh mooi!! ik dacht namelijk al aan zomertijden, ik wist ze alleen niet Tong uitsteken maar misschien dat we dan na 7 uur kunnen, rond half 8 misschien?? als we het voor 10 uur doen zullen er vast wel mensjes tussen zitten met een ochtendhumeur of kater Haha! en voor bijv. shetlovertje en beautylover is het vrij ver rijden naar mijn huis, dus iets minder naar hvh...

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 17:09

btw; kom gewoon ff langs joh Knipoog meteen weer een meeting gehad Haha!