Boktmeeting: strandrit in Noordwijk aan Zee

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 21:38

Een paard huren kan waarschijnlijk wel... maar we weten niet of er begeleiding mee gaat, waar we precies gaan huren en of je ook je eigen paard mee kunt nemen....

PonyPower

Berichten: 164
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 17:56

Even voor Gaby: ik bedoel niet met de pony's en paarden van Zilverster maar dat zij contact hebben met een manege in Noordwijk, omdat ze elk jaar ofzo een strandrit daar regelen, meer weet ik ook niet. Volgens mijn moeder heet de stal iets met meeuwen ofzo.
Zij is ook meegeweest, maar ze weet het niet meer.

PonyPower

Berichten: 164
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 18:01

A. Meeuwennoord is het volgens mij ja!
We kregen wel begeleiding Boos!
Maar misschien dat we ook zonder mogen?
In ieder geval, daar is het wel heel leuk (vond ik).
Maar iets helemaal zelf regelen is natuurlijk leuker.
En in de herfst en lente is het het makkelijkst, in de zomer mag je niet het strand op als ik het goed heb, en de winter is het te koud.
Weetje wat raar is, in boeken(vooral die van BIANCA) lenen ze altijd paarden overal vandaan, maar in het echt kan dat weer niet Boos!
xxxx Eefje

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 20:33

PP, in de volte staat het adres van de manege.... maar we moeten nog even zien of we naar die toegaan, want er zijn er (heel) veel in Noordwijk... Dus we moeten even kijken of er een is waarbij we en met eigen paarden en met gehuurde paarden zonder begeleiding wegkunnen (als die bestaat)

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 21:22

Is het wel verstandig zonder begeleiding? Als we paarden huren kennen we die paarden niet. En kent iemand het gebied perfect en weten we de exacte regels. persoonlijk lijkt het me handiger met begeleiding en dan hebben we ook meer kans van slagen!

Gaby
Berichten: 3396
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-01 07:59

okee , met begleiding dus ( is wel veiliger , ik denk niet dat iedereen die met de rit mee wil dagelijks op het strand rijd ) .
ik zal manege meeuwennoord eens opbellen om te vragen of er ook eigen paarden mee mogen lopen/rijden . als dat kan/mag , gaan we met die manege de rit maken en hoeft er alleen nog maar een geschikte datum te worden afgesproken .

PonyPower

Berichten: 164
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 13:37

He mensen, waarom reageerd niemand meer?
Ik heb net het kaartje van A. Meeuwennoord op geduikeld uit ene hoop brieven enzz. en daar staat:

STRAND EN DUINRITTEN
A. Meeeuwenoord & Zn

Norhtgodreef 200
Noordwijk aan Zee
Tel. 071-3612608
Tel. en Fax 071-3649761

Gediplomeerde Instructeurs
F.N.R.S

Er staat op de achterkant ook een route beschrijving en het ligt een beetje bij het Rijwielpad en de Oranje Nassau Straat ofzoiets.

Het is (vind ik) een leuke manege, waar je paarden kon huren geloof ik.
Gezellige kantine!
En mooie lieve paarden met karakter!

Groetjes Eefje
Hopelijk hebben jullie er nog wat aan!

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 22:18

Meeuwenoord is zeker een leuke manege. Ik heb er mijn paarden staan! Nou ja, Lady staat er nu en Daida komt na volgende week zaterdag weer terug. Het zit rechtstreeks aan duin en je gaat door het duin naar het strand. Volgens mij is het geen enkel probleem als er eigen paarden tussen de manege paarden rijden.. het is alleen een beetje uitkijken met vreemde paarden, je weet immers niet hoe ze naar elkaar reageren.

Gaby
Berichten: 3396
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-01 20:51

hoi everybody ,

door school lukte het even niet meeuwennoord op ter bellen , maar ik beloof jullie , maandag bel ik naar ze op.

tenminste , het word meeuwennoord. over deze manege krijg ik veel positieve reacties en er kunnen eigen paarden mee.
voor de mensen met een eigen paard; als je problemen hebt met het vervoer kun je misschien gaan ' trailerpoolen ' ( een variatie op carpoolen , ofwel met iemand meerijden ).

ik heb nagedacht over de buitenrit-datum en 28-10-2001is wel een goeie. pb me even of je wel of niet kan.
komt deze datum voor de meeste bokkers ongelegen , dan kiezen we een andere datum uit. alleen.... voor een strandrit eind december , daar voel ik niet veel voor ( veels te koud ). :))

voor idee-en /opmerkingen , even naar pben a.u.b .

doei

PonyPower

Berichten: 164
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 11:51

Hallo!
Er komt een verandering:
Omdat de helft niet kan zondag 28 oktober wordt de hele meeting verplaatst naar de weekenden 3 en 4 november of 10 en 11 november.
Zelf heb ik het liever op 4 november, omdat ik 10 en 11 mijn feestje geef omdat ik de 9e jarig ben.
Wil iedereen die mee wilt, naar mij of naar Gaby PB'en welke datum hij/zij het beste kan?
Groetjes PP
ps: het kan ook nog op 17/18 en 24/25 november, in december zie ik het niet zo zitten ook in veband met de feestdagen enzo en de kou......

sparklin

Berichten: 66
Geregistreerd: 27-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:57

ik wil ook wel graag mee maar mij maakt het niet uit wanneer we gaan ik kan bijna altijd wel

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 20:10

Ik mag niet meer mee van m'n ouders Boos! Boos! Boos!
Vin het echt heeel gemeen, mag helemaal nooit meeten Boos!

Gr. Irene

Gaby
Berichten: 3396
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 20:17

helemaal nooit meer ? stinkmodder , poedersuiker , banketstaaflig en meer van dat soort woorden .... kortom .... echt rot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PonyPower

Berichten: 164
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 22:26

He waarom reageert er niemand?
Ik wil weten wie er nou mee gaan en welke datum!
Ik verzamel namelijk info voor mijn moeder!