BM:Animo voor voorjaarsrit omg. Eindhoven/Helmond?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:32

Solide"]
[quote="ShiningHorse schreef:
Ik wil je op zich wel helpen, maar ik woon niet echt in de buurt (kan daar dus niet ergens langs gaan ofzo van te voren) en heb ook niet echt ervaring hiermee, ken de manege niet enzo... Maar met het helpen bij dingen uitdenken en telefoontjes plegen enzo wil ik je best helpen hoor. Ik hoor het wel!


Heel fijn dat je graag (ook al is het van een grotere afstand) wat mee wil helpen of uit wil denken. Is altijd makkelijker vind ik.

Ik weet ook niet of er mensen zijn die zin hebben om daarna dus nog ergens te gaan eten. Want dan moeten we daar ook nog iets leuks voor vinden. Hier in het dorp hebben ze wel een leuk pannekoekenhuis, maar moeten jullie wel allemaal naar Lierop willen komen. Ik weet niet of de mensen daar wel zin in hebben. Maar zeg het maar, het is gewoon een extra optie.
[/quote]

Inderdaad, lijkt me erg leuk om het te organiseren!!
Het lijkt mij in ieder geval erg leuk om nog ergens te gaan eten, en als ik weet hoe ik in het dorp kan komen lijkt het me errug leuk om naar een pannekoekenhuis te gaan!
Misschien moeten we dan even een lijstje opstellen ofzo wie er mee willen met de rit, wie paarden willen huren en wie mee willen gaan eten.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 19:19

Fairie"]
[quote="Solide"]Is er toevallig ook nog iemand die zin heeft om het mee te organiseren? Zodat ik het niet helemaal alleen hoef te doen?
[/quote]
Kunnen wij samen wel oplossen, toch? Lachen
[/quote]

Inderdaad... Shininghorse wil ook meehelpen en aan hieronder te zien Karin_B ook. Dus we hebben er al genoeg voor de organisatie. Altijd makkelijk. Shininghorse zit alleen op afstand, maar voor de ideeen is het ook altijd makkelijk.


[quote="Karin_B schreef:
en als je hulp nodig hebt......
groetjes karin

mischien had je hier overheen gelezen?


Sorry, had ik hartstikke overheen gelezen. Ben ook nooit zo goed geweest in GOED lezen, lees vaak nog ergens overheen, hahahaha. Maar SUPER fijn dat jij ook mee wil helpen, zoals ik boven al heb gezegd hebben we er tot nu toe genoeg voor de organisatie.

Zijn er nog mensen met leuke ideeen voor de rit dan brand maar los en kunnen we kijken of we er gebruik van maken. Welke datums in juni kan iedereen want dan kunnen we daar ook alvast rekening mee houden of moeten wij (van de organisatie Knipoog ) gewoon een datum prikken en dan kijken wie er mee kan....

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:25

13 juni kan ik niet wedstrijd op de manege,en 20 juni is het vaderdag.
wat voor dag willen jullie het houden zaterdag of zondag?????

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 19:27

Karin_B schreef:
wat voor dag willen jullie het houden zaterdag of zondag?????


Dat maakt mij niks uit. Als ik het op tijd weet dan kan ik dat vrij vragen op het werk. En voordat we de datum officieel op bokt zetten wil ik in ieder geval contact opgenomen hebben met de manege of het bij hun ook uit komt. Dan kan ik die datum met hun afspreken en vertel ik hun dat ik later terug bel voor het aantal paarden/ponies. Vraag natuurlijk ook hoeveel hun er die dag kunnen missen.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:04

wat een muts ben ik, heb helemaal over dit topic heengekeken!
heb nml vandaag een topic geopend voor animo voor een buitenrit ergens in de kempen Haha!

eindhoven/helmond is ook een goede optie, mits ik vervoer kan regelen Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:09

nog even 1 ding, als ik meega is het met Quentin, die kan echt niet OVER een viaduct heen, er onderdoor gaat ook eigenlijk niet maar eventueel ingesloten in een groep ofzo moet dat nog lukken, over een viaduct begin ik niet aan met hem
bruggetjes over water gaat inmiddels wel redelijk(heb met destiny weleens van v dongen naar meulendijks gereden en herinner me een viaduct, 1 eronder door en 1 er overheen)

Amable

Berichten: 9680
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:46

Uiteraard mag je meerijden Starlight!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 22:27

Renske, als het goed is blijven we allemaal aan 1 kant van het viaduct. We gaan verder ook niet de snelweg meer over, dus als het goed is hoef je jezelf daar niet druk over te maken. Manege Meulendijks ligt aan de kant van de heide tussen Geldrop, Lierop, Someren en Heeze en voor zover als ik weet (en ik rij er wekelijks) kom je daar ook geen bruggetjes of zo tegen. Dus als je vervoer hebt lijkt het me gezellig als je er ook bij bent. Hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijk.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 22:47

oke super! ik ging met destiny altijd te paard van eindhoven naar geldrop, dan moet je wel onder een viaduct door bij vd Pol en over een heel groot viaduct heen, dan doe ik dus echt niet met Quentin, die is in staat om er vanaf te springen als ie schrikt Bloos!

maar als ik vervoer kan regelen dan kom ik zeker mee!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 22:52

Renske20 schreef:
oke super! ik ging met destiny altijd te paard van eindhoven naar geldrop, dan moet je wel onder een viaduct door bij vd Pol en over een heel groot viaduct heen, dan doe ik dus echt niet met Quentin, die is in staat om er vanaf te springen als ie schrikt Bloos!

maar als ik vervoer kan regelen dan kom ik zeker mee!


Ja klopt, maar dat viaduct ga je alleen over met de trailer (dus als je naar Meulendijks rijdt). Dus dan heb je dat gedeelte al gehad en hoef je er niet te paard overheen en we gaan geen levensgevaarlijke dingen doen.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 22:58

Leuk! Ik ga denk ik ook weer mee, net zoals vorige keer
Zaterdag gaat niet lukken bij Meulendijks, dat weet ik nu al, dat is namelijk de drukste lesdag. Ze hebben daarvoor echt alle paarden en ponies nodig. Vorige keer was het op een zondag vanaf 1 uur ongeveer. Ik denk dat dat nu ook weer ideaal is. Volgens mij hebben ze wel een limiet aan de te verhuren paarden, omdat sommige paarden hun enige rustdag (zondag) hard nodig hebben. Maar dat kan alleen Meulendijks je vertellen. Ik ga wel weer mee op Annabel!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 23:00

Bruggetjes kom je overigens niet tegen, hoor. Je maakt meestal de 'heideroute' wanneer je paarden huurt bij Meulendijks en dan ga je wel richting het viaduct bij, ik meen, Mierlo, maar daar ga je nooit overheen. Dus het lijkt me geen probleem voor je, Renske. Anders dan zeggen we bij het definitief plannen van de rit bij Meulendijks nog even dat we absoluut niet over viaducten heen kunnen, maar waarschijnlijk zeggen ze dan dat dat sowieso niet gebeurt

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 23:07

Zo te zien hebben we al een leuke groep, ik zal even de mensen erop zetten die gereageerd hebben op het topic en graag mee willen doen. Dat zijn:

* Ik zei de gek, Solide
* Amable
* Fairie
* Xtostarlight
* Shininghorse
* Karin_B
* Dioxide
* Zilverster
* Renske20
* Gera

Lijkt me ook makkelijk dat je erbij zet of je een paard wil huren of je eigen paard meeneemt. Van de meeste weet ik het denk ik wel, maar altijd makkelijk om te weten. Het liefste heb ik dat je even je:
1. Boktnaam
2. Eigen naam
3. Leeftijd
4. Eigen paard (en dan naam van het paard)/ huren paard
5. Welke datum, ik denk aan 20 juni, 27 juni of toch ergens in mei (ondanks dat dan ook de bokteling is)
opgeeft.....

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 23:08

Dus mijn gegevens ook alvast.

1. Boktnaam: Solide
2. Eigen naam: Ilse
3. Leeftijd: 23 jaar
4. Eigen paard, genaamd Solide
5. Datum maakt me niks uit zolang ik het maar op tijd weet om vrij te vragen op het werk.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 23:18

1. Boktnaam: Gera
2. Eigen naam: Gera Lachen
3. Leeftijd: 21 jaar
4. Manegepaard (heb wel een eigen paard, maar dat is nog een jaarling)
5. Ik kan NIET op 6 juni en hoogstwaarschijnlijk ook niet op 5 juni. Op de rest van de data heb ik volgens mij nog niets gepland staan

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 23:32

1. Boktnaam: Renske20
2. Eigen naam: Renske
3. Leeftijd tot 12 juni nog 21 daarna 22 Knipoog
4. Eigen paard, Quentin moet maar normaal doen(doet ie ook wel hoor, rij regelmatig buiten en gaat meestal super!)
5. ik heb 18 april, 2 mei en 15/16 mei, 13 juni en 20 juni, 10/11 juli en 24/25 juli wedstrijd, verder kan ik in principe altijd

die wedstrijden die zowel zaterdag als zondag zijn weet ik nu nog niet of ik zat. of zon. moet starten, als ik op een zat. start kan ik de dag erna natuurlijk gewoon mee!

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 23:37

1 boktnaam:karin-b
2 eigen naam: karin
3 leeftijd: 38 Wow!
4 weet nog niet zeker,gaan cheyenne verkopen en een ouder paard terugkopen,maar doe maar voor de zekerheid manegepaard.
5 ik kan niet op 13 en 20 juni(is vaderdag)

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 15:57

1. Boktnaam: ShiningHorse
2. Eigen naam: Simone
3. Leeftijd: 17
4. Huren paard (kan m'n verzorgpaardje niet helemaal meenemen..)
5. Welke datum: liefst vanaf 19 juni of in de meivakantie

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 17:48

Ik wil ook wel mee, maar moet nog even kijken want volgens mij doe ik dan 3 weken vakantiewerk in Eindhoven, maar ik laat het nog wel weten.

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 20:56

1. Zilverster
2. Meike
3. 16
4. Een huurpaard
5. Ik kan eigelijk iedere zondag wel.. De 13e iig niet want dan is er wedstrijd op de manege..

Misschien kunnen we een picknick houden tussendoor? Is maar een ideetje Haha!

Amable

Berichten: 9680
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:10

1. Boktnaam: Amable
2. Eigen naam: Danielle
3. Leeftijd: 22 (na 18 april 23)
4. Manege paard waarschijnlijk, misschien als het achterin juni is dat ik Zhanna mee kan krijgen maar ga er niet vanuit. (een veulen wat er omheen rent is niet ideaal Knipoog )
5. Maakt me niet uit, zolang ik het maar op tijd weet zodat ik het weg kan ruilen of vrij kan vragen.

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 00:45

Als het niet op 2 mei is en niet op 20 juni (én als mijn bijrijdpaard Jasper die dag niet op wedstrijd moet) wil ik ook wel mee. Jasper heeft vroeger bij Meulendijks gestaan (zelf heb ik er ook jaren gereden en meegeholpen) en vanuit onze stal kan ik er in drie kwartier onder de man naartoe.

1. Boktnaam: Gwen
2. Echte naam: Gwen
3. Leeftijd: 31 jaartjes
4. Eigen (bijrijd-)paard Jasper
5. Niet: 2 mei, 20 juni

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 01:17

Ik ga nog even de datum's waarom ik écht niet kan ivm. examens na trekken...

Ik vind het wel heel erg leuk dat best wat aninmo voor is Lachen
Vorig jaar vond ik het in iedergeval heel erg leuk.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 01:21

Volgens mij wordt de groep dit jaar nog groter dan vorig jaar!!
Leuk!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 01:22

*nog twee jaar en dan kan ik hopelijk ook mee met mijn eigen paardje.. of in ieder geval over drie jaar* Nagelbijten / Gniffelen