Hengstenshow Ned. St. voor Tinkers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 12:42

jaja die had ik al gespot inderdaad.

Morrie

Berichten: 22328
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 13:42

ligt het nou aan mijn schele oogjes of aan de foto of staat Abeltje voor ietwat Frans????

Signe

Berichten: 5814
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:36

frans?

Chev nog gefeliciteerd met je hensgtje he! Top!

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:44

smurf schreef:
ligt het nou aan mijn schele oogjes of aan de foto of staat Abeltje voor ietwat Frans????


Nu je het zegt het lijkt wel zo. De jury heeft het daar niet over gehad volgens mij Verward Misschien vertekent de foto

Signe

Berichten: 5814
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:56

Volgens mij was Marcel Knaapen van www.paardenfoto.nl ook aanwezig..ik kijk elke dag een paar keer naar de site, maar zie nog steeds geen foto~s staan.. spannend...

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 13:44

dapperdier schreef:
Volgens mij was Marcel Knaapen van www.paardenfoto.nl ook aanwezig..ik kijk elke dag een paar keer naar de site, maar zie nog steeds geen foto~s staan.. spannend...


Oh dat zou gaaf zijn zeg. Ben benieuwd. Was dat misschien die man met die bordeauxrode bloes ofzoiets.

Signe

Berichten: 5814
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 21:58

ik weet niet... er stond iemand foto's te maken en ik heb ze een meeltje gestuurd en de hengstenshow staat in de agenda... Bovendien sprak die iemand me aan en ik bedacht me net dat dat wel iemand van paardenfoto zou kunnen had kunnen eventueel misschein zijn..

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 23:02

ja inderdaad, heb het op de site in de agenda zien staan. Nou dat wordt afwachten. Heb die man van die van mij ook een aantal foto's zien maken dus lijkt me wel erg leuk.

Tinkermuts

Berichten: 9391
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 07:45

er was ook een fotograaf van de paardenkrant, die heeft me gister gebeld voor een klein intervieuwtje, als het goed is komt er ook een foto van Chakotay bij, TROTS OK dan!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 10:50

Tinkermuts schreef:
er was ook een fotograaf van de paardenkrant, die heeft me gister gebeld voor een klein intervieuwtje, als het goed is komt er ook een foto van Chakotay bij, TROTS OK dan!



Kijk aan, word de paardenkrant ook nog eens mooi bijgestaan Haha!

Signe

Berichten: 5814
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 14:44

foto`s hengstenshow Blizz the Ruin gemaakt door Xena`s superman...

link

Tinkermuts

Berichten: 9391
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 15:32

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18054
Geregistreerd: 21-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 21:23

Flettie baluh want haar favoriete aanstaande verloofde gaat emigreren naar Zweden!! Aaahhh...ik zei al: "Moet je maar sperma importeren " hahahaha...
De show was super gaaf!! (Pas om 21:45 weer thuis die dag....gaaappp...)

Tante Miesje
(zus van Flettie)

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 14:15

Ik heb inmiddels 3 meeltjes gestuurd aan Paardenfoto.nl aangezien er wel foto's op staan van de laatste dagen maar de Tinkerkeuring nog steeds geen. Weet iemand van jullie misschien wanneer ze er op komen want ik heb nog steeds geen antwoord van ze.

Signe

Berichten: 5814
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 08:54

Ik heb het bij 1 meeltje gehouden.. ook nog niets gehoord... pfff. misschein waren ze er toch niet?

Floortjuhh

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 16:12

ik beno ok bij deze hengsteshow geweest maar ik vond de lokatie ronduit slecht!! er was bijna geen plaats voor het publiek ze hadden het beter aan de kant van de inrij ring kunnen doen had het publiek meer kunnen genieten dit vond ik heel erg jammer!!!
Groetjes Floor

Floortjuhh

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 16:14

mijn zus heeft ook foto's gemaakt op deze hengste keuring maar door het ligt binnen was het erg moeilijk om ze goed te fotograferen! maar er zijn ook heel wat foto's wel gelukt helaas staan ze niet op de website maar welligt kan mijn zus deze doorsturen als je contact met haar opneemt! voor meer info kijk op www.hypofocus.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:52

Ik heb van Abeltje nog een foto liggen...

En van nog veel meer andere tinkers die in Houten zijn geweest. Helaas was 't binnen niet zo heel erg licht en had ik mijn flitsset niet bij me.

Ik zal ze binnenkort hier even online zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:53

Hey Floor... er zit copyright op jouw avatar hoor! lol

Floortjuhh

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:09

ah sorry zus wil je die er dan ff voor mij afhalen:D:Dvoor je lieve zusje? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:11

Grapjas!
Ik zal 'm even voor je in een goed formaat zetten, zodat ie hier niet helemaal op een rare manier krimpt

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 18:59

Vond je de locatie echt zo slecht? Ik vond het eigenlijk juist een van de betere locaties... En je idee over op de plek van de inrijring wordt ook erg lastig, waar moeten de hengsten dan inrijden en dan kan je het niet vanuit de kantine zien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 19:29

Op het punt van locatie ben ik het wel met floor eens eigelijk.
Binnen was het veeeel te druk om iets goed te kunnen zien (of foto's te maken) en er was maar 1 smal bakrandje beschikbaar voor het publiek.

Wat keuringen betreft moet het tinkerstamboek gewoon nog een hoop leren. Ze hadden het best in die manege kunnen houden, maar dan hadden ze het anders aan moeten pakken. De bak was zó groot dat er lang niet van alle ruimte gebruik werd gemaakt. Die ruimte die over was hadden ze heeel goed kunnen indelen met witte hekjes of drankhekken, zodat het publiek rondom de bak kon gaan staan. Dan heb je aan 3 zijden toeschouwers, ipv de korte kant en 1 rij in de kantine aan publiek.

Maar goed... zoals ik al zei; ze moeten nog veel leren, dat komt allemaal wel.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 19:48

Hmmz ik heb het vermoeden dat dat meer een geldkwestie is of de verantwoording van de manege zelf ofzo... Want ik denk niet dat het te maken heeft dat het stamboek nog veel moet leren...
Het stamboek is jong en nog niet alle facetten zijn evengoed, maar er moet ook niet alles tegelijk perfect moeten...

En weet jij een beter betaalbare locatie? Knipoog Ik heb veel slechtere locaties bij keuringen en shows meegemaakt!

Tinkermuts

Berichten: 9391
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 08:19

misschien wat late reactie maar ik denk dathet best moeilijk is om een locatie te vinden die naar ieders wens is, ik heb zelf meegedaan aan de show met mijn hengst en voor de hengstenhouders was het super geregeld, genoeg ruimte en parkeergelegenheid, ikkie benne tevreden OK dan!

he Leon, ik mag met die bolle op de dag v/h aangespannen paard zaterdag as 2 shows geven, kun je je voorstellen hoe ze ze ze zenuwachtig ik ben Bloos!