Meet Fenna en Zhanna en ga mee rijden!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:23

Ik ga nog heel graag mee!! Wist niet dat het een fries was? Gaaf!! Lijkt me geweldig!!! En ook superlief met zo'n veulentje erbij!! Haha!

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 20:45

Grappig dat je niet door had dat het om friezen ging Lachen Had ik dat nergens neer gezet? Zou ook weer echt wat voor mij zijn ja, om dat nergens erbij te zetten Lachen Maareh, ja, het gaat om echte friesjes Haha!

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 21:00

Wow wat stoer!! Echt gaaf!! En ik heb de foto's gezien van moeders + veulen - echt cute!! Echt superlief, wauwie!

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 21:42


_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:12

Haha! super Haha! ga meteen kijken!!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 13:53

Oeps nou herriner je me eraan dat ik die rijfoto's van laatst er nog op moet zetten Bloos woops
Ik zal morgen iig ook fototoestel meenemen, voor de puppies Haha!

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 13:37

Whaaaaaaaa, die foto's zijn gaaf!! (sorry voor de late reactie trouwens, kom net terug van een vakantie in Italie)
Als ik binnenkort langskom, gaan we dan een buitenrit maken door het bos of velden of anders? (ben nieuwsgierig!!) Ben namelijk wel benieuwd in wat voor omgeving we gaan rijden, want het was toch de bedoeling om een buitenrit te maken?

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 10:29

Hele mooie bossen en langs het kanaal (ook beetje bos), maar ik weet natuurlijk niet waar danielle precies met je heengaat Knipoog

Of over de hei, die is daar ook vlakbij geloof ik

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 13:54

Ooooh, echt gaaf!! Heb er echt zin in!!!
Amable: weet je al een datum waarop we kunnen meeten? Ik ben nu namelijk 2 weken vrij en na de vakantie kan ik voorlopig ook elk weekend wel inplannen om naar je toe te komen. Dus roep maar een datum, dan kijk ik wel of ik kan.

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 22:21

Komende donderdag kan... Dan gaat Starlight mee op een dravertje. Zhanna gaat mee zonder veulen en Fenna kan evt ook nog wel mee, die is wel al gigantisch zwaar, dus dan moeten we het wel rustig aan doen, maar ach, Fenna doet het eigenlijk altijd rustig aan Lachen en ja, na donderdag weet ik mijn rooster nog niet, hoop dat het rooster dinsdag bekend is. Is altijd zo lastig het nieuwe seizoen, komt alles zo moeilijk op gang... *zucht*

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 22:23

Amable schreef:
Komende donderdag kan... Dan gaat Starlight mee op een dravertje. Zhanna gaat mee zonder veulen en Fenna kan evt ook nog wel mee, die is wel al gigantisch zwaar, dus dan moeten we het wel rustig aan doen, maar ach, Fenna doet het eigenlijk altijd rustig aan Lachen en ja, na donderdag weet ik mijn rooster nog niet, hoop dat het rooster dinsdag bekend is. Is altijd zo lastig het nieuwe seizoen, komt alles zo moeilijk op gang... *zucht*


aaah wat ben je zielig Ach gut
Donderdag ben ik er hoor Haha! hopelijk kan dat dravertje dan nog mee