Meeting van vandaag op Dier&Show

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 16:46

Ik ben gisteren maar ook vandaag naar de Dier en Show geweest.
Gisteren met Lonneke samen en vandaag in me eentje ben daar gaan meeten met Nimber en Piggy en meerdere van die stal.
We zijn bij Maarten en Monnik langs geweest en hebben wat lekkers voor de honden van de boerderij bij Nimber meegekregen.

Er was ook een show van het Groninger Paard.
Nimber reed op Charlotte en haar zoon Oscar liep er naast.
[img]../upload/81/charlotte.01.jpg[/img]

Dit is Charlotte bij de trailer.

[img]../upload/81/charlotte.05.jpg[/img]

Nog een keer Charlotte.

[img]../upload/81/oscar.01.jpg[/img]

Ook heeft Nimber daar haar toekomstige paard laten zien!!!!!
Voor deze gaat ze sparen zegt ze!

[img]../upload/81/nimber_s_nieuwe_paard!.jpg[/img]

[img]../upload/81/charlotte_en_oscar.02.jpg[/img]

Charlotte en Oscar iop de foto voor hart van dieren.

na de hand zijn er nog foto gemaakt door hart van dieren.
Heb toen ook gelijk foto gemaakt maar omdat deze geval anders te groot wordt en bart gaat gillen zet ik die zo wel bij pictires.




<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Paulien op 2001-09-30 17:47 ]</font>


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 18:29

hoi, ook ik ben 2 dagen geweest en shows gegeven met de appaloosa's. wat vonden jullie trouwens van de direnshow?? wat vonden jullie de leukste show?? zondag was het drukste, zaterdag viel tegen bij de paarden.

gr linda Lachen

enne monnik, bedankt voor deie hondensnoepies, ze vonden ze keilekker. *LOL* Vork

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 20:17

appalosa's daar is er ook 1 afgevallen toch? Ik heb niet veel gezien ofja toen ik naar huis ging mochten jullie weer de ring in.
De fjorden vond ik het leukste omdat het helemaal mis ging.
Ze wilden de braafheid van de fjorden laten zien haha er zijn er 3 afgedonderd... en dat in 10 min is niet slecht toch? 2 zij er keihard afgebokt en bij 1tje was het heel komisch ze kwam in galop over de Aclijn en wou links af de fjord ging vol op de rem en koos voor rechts... dat meisje ging zo linksaf bijna het plubliek in dus ha dat vond ik het leukste... vrder vond ik de shows niet echt veel aan. oa. de caroussel waar sommige met slof/bijzet teugel of halsverlenger reden: imo alleen maar slechte reclame want anders wil het blijkbaar dus niet.


de andere dieren waren echt heel erg leuk goed geregeld en ik heb echt veel lol gehad volgend jaar weer maar dan met mijn eigenpaard en dan blijft ik slapen *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 21:14

Blij dat de honden de snoepjes konden waarderen *LOL*.
Gezellig om gemeet te hebben met een aantal van jullie.
Heb niet erg veel van de paardenshows gezien en vond het vooral erg vermoeiend Gaaaap. Heb natuurlijk wel veel te veel geld uitgegeven omdat ik toevallig een hele mooie jas gezien en dus ook maar gekocht heb.....oh oh laat m'n bankrekening dat maar niet horen. Het is maar goed dat ik dit weekend overuren gedraait heb Lachen.

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiƫsvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 10:07

Yep, was een erg leuke dag gisteren. Gelukkig was onze stand goed bemand zodat ik even kon kijken hoe de Groningers het deden en verder kon gaan met de boktmeeting. BTW Nimber... heb van jou nog geen verslagje mogen lezen van je improvisatie op Charlotte! Ach, ik heb geen commentaar hoor dus ga je gang! *LOL* Wat ik nog wel even kwijt wil is het volgende: in het echt zijn Fjorden heeeeeeel braaf (echt waar!!!!! Haha! ) en doen ze geen stap verkeerd. Ben zelf nog nooit van een Fjord afgemieterd alleen van andere ponnies! Euhm, geloven jullie mij nog dat Fjorden erg braaf zijn? Verward

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 11:57

jaaah verslag staat op verslag van de dag moet je maar goed zoeken haha

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 12:06

Ik zie jammer genoeg alleen maar kruisjes bij de foto's. Eentje doet het maar Huilen Huilen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 12:08

jep ik zie dr ook maar eentje... jammer hoor

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 13:12

ja dat was wel jammer maar gelukkig ging het daarna weer goed met haar, en ik was diegene met een rode jas. met een steigerende pony voor me. met die fjorden heb ik niet gezien, ik zag er wel eentje met een kromme poot lopen. die was niet blij!! Huilen . ik vond het leuk om met een stel gemeet te hebben, misschien tot volgend jaar of op een andere beurs en/of show.

gr linda Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers