Lastminute -> Tyrza-clinic in Best 17/04

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Lastminute -> Tyrza-clinic in Best 17/04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 22:04

Naar aanleiding van afmeldingen in het topic [EA-CO] Dressuurclinic te Best 17-04 (dat vanwege de nieuwe Bokt-regels naar EA-CO verplaatst is), mag ik de clinic hier nogmaals onder de aandacht brengen. Bij deze dus.

Ik heb minimaal 3 plaatsen over! Als er dus nog mensen zijn die mee willen rijden: meld u allen...

Tyrza"]
Hallo allemaal,

Het is definitief: a.s. zaterdag 17 april wordt er een clinic georganiseerd op manege Heuveleind.

Deze manege heeft een binnenbak van 25 x 50 m, ruime parkeergelegenheid, kantine.

Tevens is er een geluidsinstallatie aanwezig, zodat voor het publiek eea. goed te volgen is.

De kosten per combinatie bedraagt 35 euro, Niet- Bokkers betalen 40 euro. Later wordt bekend gemaakt hoe je kunt betalen.

Je kunt je inschrijven via clinics@vipdressage.com en graag even een melding in het topic Knipoog

In het emailtje je Boktnaam, echte naam, naam paard, klasse en telefoonnummer even vermelden (vermeld ook even erbij om welke clinic het gaat om verwarring te voorkomen).

Voor vragen kun je mij of Pervinco PB'en. Knipoog
[/quote]
[quote="Tyrza schreef:
Bij deze dan het verhaal over de betaling:

Het bedrag รก 35 euro kan je overmaken naar rekeningnummer 56.77.09.221 (ABN AMRO) tnv T. van Iperen te Numansdorp. Als deadline houden we 1 april aan (nee, geen geintje Haha!).

Vermeld hierbij je eigen naam, maar ook je Boktnaam en clinic ("Best") zodat het duidelijk is van wie het bedrag afkomstig is.

Vanaf dan bekijken we wie er heeft voldaan, zodat er eventueel mensen afvallen en hierdoor reserven aangesproken kunnen worden.

Als je nog vragen hebt omtrent deze betaling, laat het even weten.

Alvast bedankt Knipoog

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 07:23

schop Schijnheilig

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:46

Nog een schopje Schijnheilig

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:56

Nog een dan maar.......

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 12:58

Ik heb dus definitief 5 plaatsen beschikbaar...

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:01

Ik schop nog een keer. Kom op mensen last minutes!!!!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:31

Afhankelijk of ik mijn paard nog heb zou ik mee kunnen doen. Echter zal ik dan moeten kiezen tussen een tyrza clinic of een buitenrit door de herpse duinen. Hoe hard hebben jullie nog mensen nodig? Btw is de clinic binnen of buiten?

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:15

Volgens mij zitten we al aan het minimale. Maar dat weet ik niet 100% zeker. Dat staat in het andere topic ( [EA-CO] Dressuurclinic te Best 17-04 )

En de clinic kan zowel binnen als buiten. Ligt eraan wat voor weer het is. Maar volgens mij hebben we zowel een binnen- als buitenbak tot onze beschikking.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 19:32

Nou mocht het zo zijn dat je echt nog iemand mist dan wil ik me als reserve beschikbaar stellen. Het kan echter wel zo zijn dat mijn paard verkocht is dus ik weet pas ongeveer vrijdag of ik mee kan doen. Mochten er dan mensen uitvallen en ik heb mijn paard nog dan wil ik wel mee doen!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 23:01

Ik zal even aan Tyrza vragen of je het evt. cash kan betalen, mocht je vrijdag 'besluiten' mee te doen. Ik vraag het even aan haar, en dan pb ik je wel even...

Mensen missen we altijd Clown