8 mei - Tyrza-clinic Hellevoetsluis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Welke datum?

8 mei
11 (68%)
15 mei
5 (31%)

Totaal aantal stemmen: 16


Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 16:21

Vind het wel vervelend voor jou mesastamp, maar het zou wel heel erg tof zijn als Claudia jouw plekje kan opvullen!

Tyrza???

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 16:25

Brigitte schreef:
Vind het wel vervelend voor jou mesastamp, maar het zou wel heel erg tof zijn als Claudia jouw plekje kan opvullen!

Tyrza???

is ook super super Boos! maar zou zeker fijn zijn want ik gun het iedereen het is ook echt super!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 18:45

Hmmm, ik zal eens kijken en overleggen met de organisatrice, of zij wellicht reserves heeft. Zo niet, dan mag je uiteraard meedoen Knipoog

Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 08:09

Michelle77 schreef:
1e reserve
Claudia
Calu
B

2e reserve
Margot Theunissen
Prioline of ander paard
L/M

3e reserve
Ellen Vona
Kasamber
M2



Kunnen we geen rechten ontlenen aan bovenstaande lijst Knipoog

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 11:39

Die rechten zijn in orde hoor!! haha
Ik vind t niet meer dan normaal dat er op volgorde van aanmelding gewerkt wordt! Dus als mesastamp niet kan, dan zal Claudia dus mee kunnen doen! Claudia zorg je zo snel mogelijk voor de betaling?

Dit betekent automatisch ook dat Margot nu 1e reserve is en Ellen 2e

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 12:43

Wordt de startlijst hier bekend gemaakt???
Ben wel benieuwd of er al een voorlopige planning is. Haha!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 19:49

Uiteraard Knipoog

Ik zet hem zowel hier als op mijn website Lachen

Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 08:10

Tof dat Claudia nu ook van de partij kan zijn. Ze zal z.s.m. het geld overmaken.

Nog even lastig doen: Kunnen Claudia en ik in dezelfde groep? Dit in verband met elkaar helpen met laden e.d. en gelijke aankomsttijden op stal (komen terug na sluitingstijd).

Wederom alvast bedankt OK dan!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 20:21

Zal wel lukken Knipoog

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:30

Misschien kom ik wel kijken Knipoog

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:31

Ik heb even een vraagje.
Hoe zit het nu met die Rhino, want dat heerst momenteel nogal in Zuid- Holland. Hier in de omgeving gaan al aardig wat geruchten over geconstateerde Rhino in bepaalde plaatsen.
Alle wedstrijden hier in de omgeing worden afgelast vanwege het besmettingsgevaar en hier op stal zijn we zelfs aan het overleggen om de stal te sluiten.

Dus nu mijn vraag.
Stel dat de Rhino t.z.t. nog niet weg is of zelfs erger is geworden, wat doen we dan met die clinic? Gaat hij gewoon door, of wordt hij dan verplaatst naar een latere datum.

Ik hoor graag van jullie.
gr Tineke

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:13

goede vraag, ik weet niet goed wat dan te doen eigenlijk...

Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:29

Ik denk dat we gewoon even moeten afwachten en er nog geen "nood" senario's moeten worden gemaakt.

Het duurt nog een hele maand voordat de clinic van start gaat. In deze tijd zal er in ieder geval meer duidelijkheid komen over het verloop van de Rhino.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:32

Het zijn tot nu alleen nog maar geruchten omgeving R'dam, er is nog niks aan de hand verder. Als er paarden verkouden zijn denken mensen gelijk dat het Rhino is terwijl het vaak niet zo is. Het moet eerst maar bewezen worden...
Ik zou nog even w8en het duurt toch nog een maand...

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 12:42

Wassenaar en Woerden is bevestigd.
Daarnaast gaan de geruchten over Pijnacker, Nootdorp, Leiden, Leidschendam, Stompwijk.
Dat ligt toch allemaal hier in de buurt.

Tuurlijk is het pas over een maand, maar als er geen verbetering is tegen die tijd lijkt het mij niet verstandig de clinic door te laten gaan.
Maar laten we maar even afwachten... ben benieuwd hoe Tyrza hierover denkt.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 13:36

Cinzano schreef:
Wassenaar en Woerden is bevestigd.
Daarnaast gaan de geruchten over Pijnacker, Nootdorp, Leiden, Leidschendam, Stompwijk.Dat ligt toch allemaal hier in de buurt.

.


Tien dit zijn geruchten er is GEEN Rhino in deze plaatsen!!!!!!
Dus geen paniek aub er is niks aan de hand.
De verdachte paarden in stompwijk bleken hoefbevangen te zijn en verder zijn er nog geen "verdachte" gevallen bekend, alleen van horen zeggen en je weet hoe dat spelletje gaat. Bij persoon 1 heb je een haar uit je hoofd getrokken en bij persoon 10 ben je al 3x dood gegaan.
Op de stal in Wassenaar is maar 1 geval bekend, en dat is opzich al vreemd omdat Rhino altijd meerdere paarden op 1 stal treft. Woerden zijn alleen koortsgevallen....

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:33

Geruchten of niet... ik ben liever TE voorzichtig hiermee dan niet voorzichtig.
Ze lassen ook niet voor niets de wedstrijden af, laat ze eerst maar eens op zeker verklaren dat er niets aan de hand is!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:52

Cinzano schreef:
Geruchten of niet... ik ben liever TE voorzichtig hiermee dan niet voorzichtig.
Ze lassen ook niet voor niets de wedstrijden af, laat ze eerst maar eens op zeker verklaren dat er niets aan de hand is!


Aflasten doen ze uit voorzorg (op basis van geruchten) omdat er op die maneges misschien drachtige paarden staan oid. Er wordt al telkens verklaard dat er niks aan de hand is, maarja de paniek blijft blijkbaar.

Hier in de buurt is er dus geen Rhino anders was onze stal allang dicht geweest evenals de stallen eromheen (5 op loopafstand van elkaar) in het zogenaamd besmette gebied. Ik kan je verzekeren er zijn hier geen paarden afgemaakt in de buurt en ook geen paarden besmet anders hadden we dat wel geweten (intensief contact tussen stalhouders is soms wel handig).

Maar de clinic is pas over een maand dus wie weet hoe we er dan voor staan.. gewoon afwachten dus....

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:43

Vippie"]
[quote="Cinzano schreef:
Geruchten of niet... ik ben liever TE voorzichtig hiermee dan niet voorzichtig.
Ze lassen ook niet voor niets de wedstrijden af, laat ze eerst maar eens op zeker verklaren dat er niets aan de hand is!


Aflasten doen ze uit voorzorg (op basis van geruchten) omdat er op die maneges misschien drachtige paarden staan oid.

Maar de clinic is pas over een maand dus wie weet hoe we er dan voor staan.. gewoon afwachten dus....
[/quote]

Klopt de clinic is pas over een maand, maar nogmaals, jij kan wel zeggen dat er geen Rhino aanwezig is, maar ik wacht liever de definitieve uitslag af als je het niet erg vind.

Mijn paard zijn leven zet ik liever niet op het spel en zolang er dus geruchten zijn komt mijn paard het erf niet af (uit voorzorg Knipoog )

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:01

Indien er een officiele waarschuwing van de KNHS uitgaat, of de manege zelf mensen van buiten weren, dan wordt de clinic verplaatst op een later tijdstip Knipoog

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 12:56

Ik heb het topic even aangemeld bij Karin... dan kan ze hem op de kalander zetten Haha!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:54

Ik heb de volgende betalingen ontvangen:

I den Boef/Nelis
B. Hummel/ Rinaldo
D. Rijkers/Casanova
T. Lopulalan/ Cinzano
R. Blom/ Denise
Joycenan
M. Paulsen
M. Groenendijk
Claudia Calou/

[edit: even wat gewijzigd]
Laatst bijgewerkt door Tyrza op 13-04-04 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 12:16

Als ik t goed tel, dan moeten er nog 3 mensen betalen? Wat is de uiterste deadline hiervoor, anders gezegd wanneer wordt hun plaats "weggegeven"?

Verder : IK HEB ER ZIN IN!!!!! Heb toevallig zondag wedstrijd op de ravensheuvel, ga ik alvast de bak verkennen, haha! Hoeft gelukkig niet, hij loopt daar over t algemeen heel goed, zelfde bak als thuis! is mn 2e wedstrijd met hem, hoop op betere punten als de 1e keer, wat een drama

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:20

Laten we 25 april als deadline houden, ok? Lachen

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:00

Prima!