strao renesse wie komt er nou allemaal?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:48

Yavanna schreef:
Nou Dees, dan moet ik je teleurstellen, ook op het strand in Haamstede werd vorig jaar gegaloppeerd, dus niet alleen stap. En vorig jaar was er geen bereden politie in tenue, Klaas was er wel op politiepaarden, maar reed niet als zodanig mee. Ze hadden toen andere verplichtingen, en aangezien hij vrij was, is hij prive meegegaan.
En dat groen rond een martingaal is toch niet zo moeilijk, goede tape, draadjes, lint noem maar op.......


Dit jaar is er wel (echte) politie bij en er wordt niet gegaloppeerd op 't strand.. Ook vorig jaar dus niet. Bij 't slot aan 't eind wordt erwel gegaloppeerd.
en rustig maar ik vroeg 't gewoon. Het is toch duidelijk conifeer met bolletjes ipv draadje en noem maar op, vandaar dat ik 't vroeg.

Heb je zelf mee gedaan vorig jaar?

- Offline -


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:05

volgend jaar doen mijn vriend en ik ook mee in haamstede ... willen we eens proberen ipv renesse of ellmeet.... Zie ik jullie daar wel Haha!

Yavanna

Berichten: 2599
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 07:45

Ja, vorig jaar hebben we meegedaan in Haamstede, en werd er echt gegaloppeerd op het strand, bij de trap tot aan de punt. Maar het is er wel rustiger dan in Renesse, vandaar dat we daar meedoen en niet meer in Renesse.
Er werd toen zelfs, in Haamstede, op de weg naar Burghsluis gegaloppeerd, helaas. En dat vind ik wel eens heel jammer.
En ik val je er niet mee aan, maar ik zeg het gewoon even. Er is n.l op ieder strao wel wat, en dat kan ook niet anders met zo'n grote groep.
Ik vind zelf Haamstede wel de fijnste strao.

Kunstige knoop en vlechtwerk van paracord en touw.
https://www.facebook.com/Ropezzbyme/
Voor leuke ansichtkaarten om te postcrossen
https://www.facebook.com/groups/608080682565362

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 19:34

nu vandaag is er niet gegallopeerd, stond ook op de gedragsregels Lachen. Is er iemand wezen kijken/meegedaan? Ikke wel en na een start door het dorp richting strand. In de duinen ging het wat beter, en op het strand ging het naar mijn verwachtingen zeer goed, ik ben niet zo weg van het strand vanwege een nare ervaring. Maar Dees was héél erg braaf en ik heb d'r achter zo'n dikke knol gezet Haha!. En dat ging prima. Daarna weer door een paar dorpjes en met een omweg oliebol en choco gehaald. Weer terug naar 't dorp alwaar de fanfare (dees dacht even dat ze pas de deux moest doen *LOL* ) ons voorging.

- Offline -

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 20:57

Een vriendin van mij van stal reed mee met haar Clydesdale Floss.
Een grote zwart/witte versiert met blauw/witte pompoentjes.... en haar mane ingevlochten met blauw wit.... heb je haar gezien??????

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:20

Hé volgens mij wel. Heb je misschien een (oude) foto, volgens mij heb ik er nog een tijdje naast/achter gereden op 't strand.

- Offline -

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:44

Nee ik heb geen foto maar eerst reed er een meisje op en daarna na het strand haar vader.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:56

Hmm nee tot halverwege op 't strand heb ik die gevolgd en daarna kan ik me niet herinneren dat er iemand anders op is gaan rijden. Ik reed toen helemaal achter aan, maar het is een zwart/witte en volgens mij vrij smal of dun? Misschien kent zij mij wel, ik reed op een bruin paard met een bordeaux dekje en paars/rood/gele slierten in de manen/staart en een versierde martingaal. Zat te zeuren op 't strand dat men moesten stappen Clown

- Offline -

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 23:01

Hahahaha.... ja op het strand zat er een meisje op.
Floss is idd groot en hoekig.... en niet vet.
Blauw dekje, en blauw witte poentjes.
Ze kwam uit de trailer met een rode auto met laadbak ervoor

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 13:39

ik ben nog even wezen kijken in haamstede toen de groep terug kwam.. zag er allemaal erg leuk uit , beter als renesse in iedergeval..
Er is van Lisiduna 1 schimmel waar ik helemaal weg van ben.. zag m in renesse al en nu reed ze weer mee.. kent iemand haar?? Deze keer had ze een westernzadel op.. Een (nog) grijze merrie , denk rond de 169... , beetje barokke type..

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:44

Ze hadden dit jaar gedragsregels, die ze in Renesse ook wel in mogen voeren. O.a. geen drank op of aan je paard. Het paardje zeg me niks, liep ze vooraan? Ik liep nl. veelal achteraan.

- Offline -

Yavanna

Berichten: 2599
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 18:00

Alleen was er geen officiele bereden politie. Ik heb degene gesproken die altijd voor de politie meerijdt, en hij moest ergens anders werken, en mocht daardoor niet in officiele status meedoen. Hij is wel prive meegegaan op politiepaarden. Leuke beesten.
Slechter als in Renesse is volgens mij niet mogelijk. Ik kan nu al uitkijken naar volgend jaar in Haamstede, dan gaan we met een leuke groep Haha! en daar zit ook mijn dochter bij. Super.

Kunstige knoop en vlechtwerk van paracord en touw.
https://www.facebook.com/Ropezzbyme/
Voor leuke ansichtkaarten om te postcrossen
https://www.facebook.com/groups/608080682565362

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:14

Foto's van de Strao Haamstede staan op de volgende link

http://www.burgh-haamstede.info/

Op fot no 44 loopt Floss met een witte bles en een meisje met een blauwe trui aan bij 2 trekpaarden en van bovenaf genomen.
Ik kan de foto niet uploaden dus kijk zelf ff op deze site.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:49

Yep dat was d'r. Heb een tijdje vanaf het begin van 't strand tot halverwege strand ermee/achter gereden. Maar daarna ben ik haar uit 't oog verloren. Ik zelf sta op foto 54, de achterste met een blauwe jas.

- Offline -

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 11:09

jahh deze merrie bedoel ik : Afbeelding
kent iemand haar???

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 13:20

Ik niet, sorry.

He Debo......... nog niet aan heb bevallen meid. Wordt wel eens tijd he dat we een kleine bokkertje krijgen

Haha! Haha! Haha!

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Yavanna

Berichten: 2599
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:30

Het is een paard van Lisiduna zelf, zal morgen op de manege wel eens een licht opsteken, er zijn wel mensen die daar af en toe komen. Het is wel een lieverd, heel rustig.

Kunstige knoop en vlechtwerk van paracord en touw.
https://www.facebook.com/Ropezzbyme/
Voor leuke ansichtkaarten om te postcrossen
https://www.facebook.com/groups/608080682565362

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:42

dat t een paardje van lisiduna was had ik ind begrepen door het dekje en het labeltje aan t hoofdstel..
was er echt helemaal weg van.. beetje barokke en zo te zien een erg lief karakter.. Niet dat ik op t moment een paard erbij wil.. maar ze is echt leuk , en er zou een heelmooi veulentje uit komen als je er een andalusier op zou zetten Tong uitsteken ... *droom even verder*... zucht haha

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:16

He Debo, ik stond in de PZC op pagina 13 in de advertentie waarin Renesse iedereen bedankte.... we worden nog beroemd op deze manier

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

carin
Berichten: 312
Geregistreerd: 08-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:18

Het is Belle !!! Gaaf he Debo ! Een hele, rustige leukerd !! Nog mensen in Ellemeet meegedaan met de straô ? Dát was pas ongeorganiseerd ! Nooit meer Ellemeet voor mij.
Noordwelle is uitgesteld naar 27 maart, daar wil ik ook eens aan meedoen, maar volgend jaar toch maar weer Burgh...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers