Horse & Lifestyle 2004

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
positivo
Berichten: 7
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: Tolbert

Horse & Lifestyle 2004

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 02:35

COBY VAN BAALEN NAAR DRACHTEN

Horse & Lifestyle 2004 dat van 26 t/m 28 maart aanstaande zal worden gehouden in het Fries Congrescentrum te Drachten zal worden opgeluisterd met een bijzondere clinic en show van de bekende olympische amazone Coby van Baalen. Ter gelegenheid hiervan zal Coby een aantal hengsten en ruiters uit eigen stal meenemen.
De organisatie is bijzonder verheugd over de komst van de populaire amazone.

Tijdens Horse & Lifestyle 2004 zal Coby van Baalen het publiek van alles vertellen over het dressuurrijden. Ter illustratie zal een aantal stalruiters in de ring verschijnen. Deze leerzame clinic zal worden afgesloten met een show van Dressuurstal van Baalen.

Einde persbericht.

Info: www.horse-lifestyle.nl

VAN ETTEKOVEN HORSE-EVENTS
PRESENTEERT 26-27 en 28 maart 2004 het laatste grote paarden evenment van het winter seisoen.
HORSE & LIFESTYLE 2004


stalbles

Berichten: 454
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 08:23

volgens mij hoort dit niet in i t p
maar ik ga er denk ik wel naar toe

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 11:24

Verplaatst naar BM, voor wie er eventueel naartoe wil.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 01:39

Ene hoe zit het nu met het programma?
Het is namelijk wel handig om te weten wat er in die drie dagen gaat gebeuren en waneer

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 17:31

Ja idd net zoals Minkieboy: Het zou handig zijn als er een programma was...Ik denk dat ik Zaterdag ga omdat wij in Hoogezand wonen en vrijdag dus niet kan i.v.m school. Ik ga hoogstwaarschijnlijk met Amanda erheen!

Ronald
Berichten: 4
Geregistreerd: 25-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 08:43

ik heb gebeld met de organisatie en die zeggen dat er 3 dagen van alles te doen is, maar waneer coby komt weetie pas de week van te voren. Toen heb ik stal van baalen gebeld...en die zeggen het ook nie...Lachen nah ja....denk wel dat het spectaculair word die beurs.wel tof..zoiets hadden we hier in het noorden niet.

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 14:12

Ronald schreef:
ik heb gebeld met de organisatie en die zeggen dat er 3 dagen van alles te doen is, maar waneer coby komt weetie pas de week van te voren. Toen heb ik stal van baalen gebeld...en die zeggen het ook nie...Lachen nah ja....denk wel dat het spectaculair word die beurs.wel tof..zoiets hadden we hier in het noorden niet.


Daar heb je helemaal gelijk in Ronald,lijkt mij ook wel eens leuk voor de verandering dat hier in het noorden eens iets georganiseert wordt op paardengebied. OK dan!

Maar ik vindt het wel vreemd dat het programma nog niet eens bekend is,dat is toch het eerste waar je naar kijkt voordat je naar zo'n evenement toe gaat

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 19:16

Ik wil van de week graag kaartjes kopen maar wil dan wel weten welke bokkers welke dag gaan Knipoog ...Ga er toch ook heen voor het meeten (als er geen bokkers kwamen was ik ook gegaan hoor zo niet maar als je zaterdag en zondag kan en iedereen zaterdag gaat en jij in je eentje zondag Tong uitsteken ) dus wie gaat wanneer?

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 19:18

vriojdag komt cobie van balen, zaterdag komt carmen (waar mijn instructrice stage loopt, loopt ook mee in de show), en zondag komt een andere stal.
Ik ga zaterdag iig en misschien ook vrijdag

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 19:22

Ik weet dus nog niet waneer ik ga,dat hangt helemaal van het programma af
Dus ik wacht nog even af hoe het programma er uit gaat zien en dan zie ik wel weer.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 19:30

minkieboy schreef:
Ik weet dus nog niet waneer ik ga,dat hangt helemaal van het programma af
Dus ik wacht nog even af hoe het programma er uit gaat zien en dan zie ik wel weer.


Je gaat zaterdag!!! Boos!
Schijnheilig Bloos Bloos Bloos

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 21:21

Ik ga iig. zaterdag niet... ik kijk nog wel ff Lachen.

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Ronald
Berichten: 4
Geregistreerd: 25-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 09:42

vrijdag Coby???....hmzzz.nah ja.moet ik maar vrij nemen, heb wel begrepen dat het spectaculair word geopend, maar hoe!, dat hebben ze niet gezegt. Maar coby moet toch ook in denbosch rijden?. Zou dus logisch zijn als ze zondag zou komen, maar mischien dat ze vrijdag wel opend

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:25

Yoline schreef:
Ik ga iig. zaterdag niet... ik kijk nog wel ff Lachen.


Kom ik eeeeeindelijhijk weer eens naar drachten. Gaat ze naar de Fjorden hoor Boos! ( Schijnheilig )

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:34

Nouw sorry, fjordenhengsten zijn iig. érg leuk hoor... zou jij toch moeten weten Tong uitsteken.

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 19:26

Yoline schreef:
Nouw sorry, fjordenhengsten zijn iig. érg leuk hoor... zou jij toch moeten weten Tong uitsteken.


Hihi ja tuurlijk moet je kan joh! Al helemaal als Bjorkmann komt Lachen (verder niet offtopic hoor Schijnheilig )

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:52

SuperMilton en ik hopen zaterdag te komen

Romeo Lovers

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 21:26

Hmm jammer, ik zit dat weekend op Ameland bij Jantina, als ik het nog red ga ik zondag.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:09

RodeoGirl"]
[quote="Yoline schreef:
Nouw sorry, fjordenhengsten zijn iig. érg leuk hoor... zou jij toch moeten weten Tong uitsteken.


Hihi ja tuurlijk moet je kan joh! Al helemaal als Bjorkmann komt Lachen (verder niet offtopic hoor Schijnheilig )
[/quote]
Wie weet... ben benieuwd Haha!.

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers