Wat viel het tegen zeg ! (strodorp)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:06

Om te beginnen moet ik zeggen dat ik van het programma genoten heb en blij was dat ik een passepartout had voor 4 dagen alhoewel ik eerlijk moet zeggen niet aldoor aanwezig te zijn geweest.
Bij het begin van de kaartenverkoop in oktober had ik al een topic opgezet over de slechte organisatie hiervan.
Ik had een brief gehad dat ik mocht zeggen waar ik wilde zitten etc.
Meestal zit ik aan de lange zijde in het midden ongeveer rij7,met meestal bedoel ik al zo een 25 jaar.
Eerst hadden ze dagkaarten willen geven i.p.v.passepartout en toen bleken we in een heel ander (hoekvak) weggestopt te zijn en konden mijn gasten niet bij ons zitten want die hadden losse kaarten. Boos!
Na een boze mail kreeg je een onzinnig briefje terug dat ze zo hun best deden!
Zoals Antoinette al had gezegd in dit topic hadden ze de kroeg en febo te dicht bij de op gangen naar de tribune g en h gezet,geen doorkomen aan en toen er bij de kroeg op zaterdag avond een gevecht uitbrak tussen en paar dronken"heren"waren er toch wat mensen die in paniek raakten!

Verder vond ik het erg vreemd dat de F.R.N.S, zo pleit voor veiligheid en het dragen van een cap .Dan moeten ze ook het goede voorbeeld geven.
Bij de modeshow gingen verscheidene dressuurpaarden flink tekeer maar de ruiters en amozones op de paarden hadden geen cap op,gelukkig nog wel de kleine kinderen!
Ik weet het ik word een oude zeur,maar moest het even kwijt Schijnheilig

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 13:09

Jippie schreef:
Om eerljikte zijn kan een stro-dorp me niet zo boeien. Als ik dat wil zien ga ik wel naar een Equitana oid.



Mee eens, je komt voor de wedstijden.
Ik bedoel het niet zo banketstaaf als het hier staat hoor. Haha!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 17:11

Dat is dan jouw mening. Ik kom niet alleen voor de wedstrijden, maar ook voor alle dingen eromheen.

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:27

ik had hier ook al een topic over geopend en ik vond het ook erg tegenvallen.wij hadden 15 euro betaald voor 1 kaartje, een paar jaar geleden was dat geloof ik in guldens! en je kreeg er veel meer voor dan dit jaar. Boos! ik miste ook die grote bak waar ook leuke show's werden gegeven waar je gratis op de tribune mocht zitten.want die losrijbak daar was ook niks aan.en normaal koop ik me helemaal gek met spullen maar ik ging met 2 magere tasjes weg.ik vond het ook best duur.
we gaan dus volgend jaar niet meer

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:31

Het strodorp viel mij ook tegen.
Ik heb gelukkig genoeg moois in de ring gezien om dit strodorp te kunnen vergeten.
De febo smaakte me overigens prima, dat moet ik wel toegeven, lang leve de muur Haha! !

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:52

Ik denk dat er steeds meer bedrijven zijn die donders goed moeten uitkijken op welke evenementen ze gaan staan. Vooral de bedrijven die wat goedkopere spullen aanbieden maken op alles heel weinig winst en kunnen zich niet veroorloven de prijzen te betalen, die door de organisatoren van dit soort evenementen voor een stand gevraagd worden. Dus wat blijft er over? De duurdere spullen, en voor de rest ledigheid alom!

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:02

Ja daar heeft cassidy helemaal gelijk in. De stands kosten natuurlijk ook mega veel geld. en voor de goedkope aanbieders is dat niet rendabel.

Nonnetje

Berichten: 175
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 20:36

ik vind strodorp niet zo heel belangrijk al hoe wel het natuulijk wel iets goedkoper had gemogen!! Haha!

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 01:59

ik kwam al heel wat jaartjes en het viel me zwaar op de maag! Boos!
de laatste keer dat ik was was het in 2 hallen en had je een veel groter strodorp en een mega inrijbak waar je volledig om heen kon lopen en ook nog een tribune erbij!
ook werden er meer shows georganiseerd......
de dagkaart was stukken goedkoper en ik had tijd te kort om alles te kunnen zien en me suf te shoppen.
helaas was het dit jaar omgekeerd Verdrietig
ben met alleen een dekensingel thuisgekomen omdat ik dat ook echt nodig had...
bij 3 stands heb ik zelfs prijzen gezien die duurder waren dan in de winkel! schande vind ik het Boos! en ik weet niet of ik de volgende keer het wel waard vind..................

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 02:03

Een goed strodorp vind ik een meerwaarde voor een wedstrijd. Niet alleen voor het publiek, maar ook voor de ruiters die aan zo'n wedstrijd meedoen. Mocht je echt iets nodig hebben moet je dat in het strodorp kunnen halen, en dat lukt niet als je alleen maar trailers hebt staan, of een stand met portemonnees, ondergoed, nachtmode of poffertjeskramen en andere vreettenten.

Nonnetje

Berichten: 175
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 18:44

wat Cassidy zei ben ik het helemaal mee eens!! Haha!

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:17

Ik was er zondag 31 januari heen geweest voor het eerst en 't viel me ook best wel tegen eigenlijk, heb ook helemaal niks gekocht... Ik heb liever zo'n evenement in Utrecht (Paard2000 bijvoorbeeld) maar das echt alleen strodorp met daarbij shows. Het springen was wel heel leuk vond ik!!! Maar wat een kastelen van hindernissen!!

Groetjes Hester

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:45

Paard 2000 (Utrecht) was groot, maar dat was 4 jaar geleden, en toen ging het economisch wat beter. Paard Ahoy dit jaar viel ook tegen. Ik denk dat de economische misere goed te voelen is, het is gewoon wachten op betere tijden.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 15:40

Ik vind een strodorp ook heel belangrijk Haha!.
Ik weet nog wel dat we vroeger gingen 'sparen' voor jumping.
We gingen meestal 2 dagen en we kwamen meestal met tassen vol thuis.
Ik weet ook nog wel dat Mr ED en Fugers er stonden met dekens voor weinig geld. veel mensen kwam op stal aanzetten met nieuwe dekens.

En nu kon je volgens mij amper een 'goedkope' deken kopen.