Gezellige bokkers omg Limburg BE

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mojo100

Berichten: 75
Geregistreerd: 16-02-17
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-17 22:56

Wie heeft er behoefte aan een meeting evt met de honden? Laten we een lijst maken:

1.mojo100
2.?

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Gezellige bokkers omg Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 23:01

sta er ook voor open !

mojo100

Berichten: 75
Geregistreerd: 16-02-17
Woonplaats: belgie

Re: Gezellige bokkers omg Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-17 23:03

1.mojo100
2.kmbrly
3....?

DoubleVv
Berichten: 412
Geregistreerd: 15-12-08
Woonplaats: Maaseik,Limburg

Re: Gezellige bokkers omg Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 08:37

Ik heb ook wel interesse in een meeting.. als het niemand stoort dat ik dan 3 honden bij heb..

Daaphh

Berichten: 3440
Geregistreerd: 22-12-09
Woonplaats: Limburg , België

Re: Gezellige bokkers omg Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 09:56

Ik wil eventueel ook wel, afhankelijk van plaats en datum

Kleine puppy zal het leuk vinden

Afbeelding

mojo100

Berichten: 75
Geregistreerd: 16-02-17
Woonplaats: belgie

Re: Gezellige bokkers omg Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-17 10:11

Wat een schat van een puppy!

Wat mij betreft zijn honden zeker welkom. Ik neem mijn pup ook mee.

Heeft er iemand suggesties betreffende een datum en lokatie?

Wat ligt een beetje in het midden voor iedereen?

Manadeluca

Berichten: 1124
Geregistreerd: 15-07-05

Re: Gezellige bokkers omg Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:13

Ik wil ook wel, ik heb een lieve zachte vriendelijke munsterlander.

DoubleVv
Berichten: 412
Geregistreerd: 15-12-08
Woonplaats: Maaseik,Limburg

Re: Gezellige bokkers omg Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:20

Ik heb 3 cattles. Die naar de meeste honden vriendelijk zijn. Als ze niet de hele tijd door een dominante hond worden geplaagd want dan laten ze van zich horen. De rest spelen ze met iedereen groot en klein.

Anoniem

Re: Gezellige bokkers omg Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:32

Ik wil ook wel indien een niet te lange wandeling. Hier ook een pup en die heeft het na een kilometer of 2 wel gehad :)

mojo100

Berichten: 75
Geregistreerd: 16-02-17
Woonplaats: belgie

Re: Gezellige bokkers omg Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-17 10:35

We kunnen ook naar een hondenweiland gaan waar de honden los kunnen rondlopen. Hier in tongeren is er een hele grote met daarnaast een grote bos.

Manadeluca

Berichten: 1124
Geregistreerd: 15-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:43


Granoek
Blogger

Berichten: 10480
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Gezellige bokkers omg Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:50

Ahh ik zie dit nu pas maar ik zit ook niet heel ver, in Maaseik :) Een meeting lijkt me superleuk maar ik weet niet of mijn oude knar het nog aan kan. Wil wel gezellig meekletsen :D

mojo100

Berichten: 75
Geregistreerd: 16-02-17
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-17 11:06

Manadeluca schreef:
http://bit.ly/2tB63PC

Lijkt me heel erg leuk, in Opglabbeek heb je een redelijk grote hondenlosloopzone.


Dat ziet er wel gezellig uit!

GUSTIxBILL

Berichten: 1998
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Gezellige bokkers omg Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:19

Opglabeek is niet zo super groot en vrij weinig overzicht door alle bomen
Maar wel een weinig gekende plaats en voor de honden ideaal om te spelen en te verkennen/snuffelen :j
Of ik mee kan naar een meeting is van zoveel afhankelijk dat ik eigenlijk pas uurtje op voorhand kan zeggen of ik meega of niet. Dus voor mij geen specifieke wensen :)

Granoek
Blogger

Berichten: 10480
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:25

Heb het topic net doorgenomen en kan niet meer wijzigen dus ik zal me zo ook maar even voorstellen, ik zie dat dat 'de bedoeling' is haha!

Ik ben 23, heb 2 paarden en een Cocker Spaniël. Ik ben begonnen met dressuurlessen toen ik 6 was en van mijn papa moeten stoppen ivm school toen ik 12 was. Toen ik 18 was terug begonnen. Sinds 2 jaar heb ik zelf paarden.
Ik heb mijn 2 dikkies tijdelijk aan huis staan tot de wei kaal is, dan gaan ze terug naar stal :)
Ze staan op een trekpaardenfokkerij.
Ze zijn 9 en 1 jaar, komen uit Schotland & Engeland en zijn totaal verschillend van karakter.
Dexter is de oudste, is lomp, lui en lief.
Duke is de jongste, is vrolijk, actief maar ook lief en extreem aanhankelijk.
Dit is Dexter:
Afbeelding


Dit is Duke:
Afbeelding



@Spatter, wij zitten heel dicht bij elkaar denk ik, ik woon in Ophoven :)

Caaatje

Berichten: 633
Geregistreerd: 20-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:26

Heej ik meld mij ook :) bokker uit Hechtel, ik heb vier ponies :)

Leen

Berichten: 4887
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:30

mojo100 schreef:
1.mojo100
2.kmbrly
3. Leen

Afhankelijk van wanneer. Ik kan sowieso met eentje meekomen, de andere moeten we nog even kijken hoe ze op andere honden reageert.

Zonhoven heeft ook een leuk losloopgebied en een groot wandelgebied. Wel redelijk druk. Misschien even een lijstje maken met mogelijke locaties?

Mojo, die in tongeren ga ik eens opzoeken! Is misschien dichter voor ons dan zonhoven. Is het echt een losloopgebied (padjes, bomen,...) of een losloopweide?

mojo100

Berichten: 75
Geregistreerd: 16-02-17
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-17 11:34

Leen schreef:
mojo100 schreef:
1.mojo100
2.kmbrly
3. Leen

Afhankelijk van wanneer. Ik kan sowieso met eentje meekomen, de andere moeten we nog even kijken hoe ze op andere honden reageert.

Zonhoven heeft ook een leuk losloopgebied en een groot wandelgebied. Wel redelijk druk. Misschien even een lijstje maken met mogelijke locaties?

Mojo, die in tongeren ga ik eens opzoeken! Is misschien dichter voor ons dan zonhoven. Is het echt een losloopgebied (padjes, bomen,...) of een losloopweide?



Het is een zeer grote losloopweide gelegen aan een kleine bos (geen losloopgebied)

Manadeluca

Berichten: 1124
Geregistreerd: 15-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:36

Wat een mooie dieren komen hier voorbij…bij deze grijp ik dit aan om mezelf en mijn lieverds aan jullie voor te stellen.

Ik ben degene met de zwart-witte hond (Vai - GM) , aandachtig aan het luisteren.
Afbeelding
Dit ben ik met mijn paardje (Twirre - TWH) onderweg naar de piste in de periode dat we hem aan het inrijden waren. :D
Afbeelding

Granoek
Blogger

Berichten: 10480
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Gezellige bokkers omg Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:42

Manadeluca, wat een mooi paard! Ook een speciaal ras, zie je hier niet zo veel toch? Heb altijd het beeld dat ze een hele lange staart hebben :D

Manadeluca

Berichten: 1124
Geregistreerd: 15-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:52

Dank je wel, Jij hebt ook schoontjes, ze worden geshowd met een onnatuurlijk lange staart maar dat is niet praktisch, je moet hem dan altijd een staartzak aan doen en dat ik wil ik hem niet aandoen, de manen en staart groeien best wel snel, moet het vaak bijknippen.

Ik weet het niet meer heel juist, in de tijd toen ik hem pas had, waren er rond de 40 in België. Vraag me niet waarom maar ik wilde altijd een twh hebben, ik vind ze eigenlijk niet zo heel mooi, maar ze zijn ontzettend lief en zacht van karakter.

Jij zal ook best je werk hebben met de manen en staart van jouw beauties.

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Re: Gezellige bokkers omg Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:00

Ik ben ook wel voor een meeting, afhankelijk van tijd en plaats :)
Heb twee Franse bullen die los kunnen en nooit problemen hebben gehad met andere honden. Moet wel rekening houden met de temperaturen, op hele warme dagen zal het voor mij niet gaan vrees ik.
Afbeelding

Granoek
Blogger

Berichten: 10480
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:04

Manadeluca schreef:
Dank je wel, Jij hebt ook schoontjes, ze worden geshowd met een onnatuurlijk lange staart maar dat is niet praktisch, je moet hem dan altijd een staartzak aan doen en dat ik wil ik hem niet aandoen, de manen en staart groeien best wel snel, moet het vaak bijknippen.

Ik weet het niet meer heel juist, in de tijd toen ik hem pas had, waren er rond de 40 in België. Vraag me niet waarom maar ik wilde altijd een twh hebben, ik vind ze eigenlijk niet zo heel mooi, maar ze zijn ontzettend lief en zacht van karakter.

Jij zal ook best je werk hebben met de manen en staart van jouw beauties.


Ik vind ze wel heel mooi, zeker die van jouw omdat die nog net wat voller en breder is dan ik ze me voorstelde. Dat zie ik wel graag :)

Nou ik hou die van mij eigenlijk ook liefst kort.
Ik vind met korte manen hun hals veel mooier uitkomen. En van de oudste was de staart volledig afgeschoren, op een paar plukken na, toen ik hem kocht. Zij worden geshowd met een kortgeschoren staart met daarop een knotje, sinds het coupeerverbod daar. Hij is ondertussen al mooi bijgegroeid maar dus nog niet op volle lengte. Die kleinste ben ik wel regelmatig aan het borstelen haha, dat ben ik dus nog niet gewend.

DoubleVv
Berichten: 412
Geregistreerd: 15-12-08
Woonplaats: Maaseik,Limburg

Re: Gezellige bokkers omg Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:14

@ Granoek rijd je in maaseik op de trekpaardenfokkerij bij het jagersborg.?

Ayasha
Blogger

Berichten: 57981
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Gezellige bokkers omg Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:19

Ik pas voor de meeting. Ik houd niet van grote groepen. :o En mijn hond al evemin (zo baas, zo dier zeker.).
Ik zit in zutendaal maar als wandelmaatje ben ik ook al niet geschikt gezien ik vrees dat mijn kleine man, hoe lief en te gek en geweldig ik hem ook vind, niet bepaalt de betrouwbare "buddy" is die gezocht wordt. :=