kleinschalige koudbloedenmeeting Apeldoorn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chay_Flame

Berichten: 1100
Geregistreerd: 04-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

kleinschalige koudbloedenmeeting Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-17 21:07

Hallo bokkers :)

Op 7 mei aanstaande heb ik een koudbloedenrit georganiseerd bij Van der Valk de Cantharel in Apeldoorn. Tot nu toe heb ik een groep van 11 tinkers verzameld, maar ik heb nog 4 plekken over en ook andere koudbloeden zijn van harte welkom! Jullie zullen je wel afvragen wat het zoal inhoud, zie hieronder!

Tussen 10 uur en 10.30 zal er verzameld worden bij de Cantharel. Hier staat er een ontvangst met koffie/thee en lekkers klaar. Rond half 12 is het de bedoeling om de paarden op te zadelen en richting het bos te gaan voor een rit van zo'n 20 km. Tijdens deze rit gaan we door het bos, over de zandvlakte (waar ook lekker gegaloppeerd kan worden) en langs de heide! Dit hele bos bevind zich achter de Cantharel dus we rijden er zo heen. De rit staat vooral in het teken van genieten van de omgeving met je paard, genieten van de groep paarden en het ontmoeten van een hoop gezellige mensen! Rond 4 uur is er aansluitend een uitgebreide bbq bij de Cantharel waarbij de paarden lekker op de weides kunnen staan. Hierbij mag er ook gebruik worden gemaakt van het hooi.

Omdat de bbq en dergelijke natuurlijk niet gratis te regelen is, bedragen de kosten €30 p.p. Dit is inclusief het ontvangst met koffie/thee en lekkers en de bbq met 5 drankconsumpties.

Heb jij nou een koudbloed, ben je een recreatieruiter die ervan houdt om te genieten van de natuur, kan je paard in een groep rijden en lijkt het je leuk om meerdere koudbloeden fans te ontmoeten? Dan is dit een leuke kans!!

Ik kan maximaal 15 paarden aannemen dus heb nu nog plek voor 4 paarden!

Wie weet zien we jou op 7 mei aanstaande :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding