[besloten] Topicafstofcursus SGB

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
_roodvos_

Berichten: 1312
Geregistreerd: 20-02-12

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-17 11:50

Slecht nieuws, er zijn nu meerdere opties dus iedereen mag hem opnieuw invullen/aanvullen. O:)
Link is nog hetzelfde.

Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 0 min geleden, in het totaal 100.000.000 keer bewerkt


taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 22:09

goeiemorgenmiddagavondnacht!

Rolin en ik zijn een beetje aan het bedenken wat we zouden kunnen doen en we hebben nu wel een ideetje wat heel leuk uit kan gaan pakken, maar dan moet iedereen het uiteraard leuk vinden!

Hebben jullie wel eens gehoord van het moordspeldiner? Voor wie het niet kent, even een voorbeeldje!
Citaat:
Het moordspeldiner/Het moordspel
Maak kennis met rechercheur Woudstra, een politieman in hart en nieren en net opgeklommen tot inspecteur. Dit is zijn eerste grote klus! Aan hem de zware taak om deze moord op te lossen.
Rechercheur Woudstra is ogenschijnlijk kalm en rustig, maar zeer gedreven: er staat immers veel op het spel! Hij moet zich waarmaken: de moord oplossen betekent ongetwijfeld promotie!
En u? Wie bent u? Maffiabaas, prostituee, alcoholist, toiletjuffrouw of rijkeluisdochter? Bent ù de moordenaar van de man die in de gang van het restaurant ligt?
Met het Moorddiner of de Moordlunch van Moordspeldiner.nl kunt u zich volledig in- en uitleven in een bizarre moordzaak, waar u getuige van bent en zelfs misschien wel direct bij betrokken bent. U speelt een personage in een moordspel en krijgt voor aanvang een karakterbeschrijving, een professioneel kostuum en een script waarmee u zich volledig kunt inleven in uw personage en in uw rol.
Tijdens het spelen van het spel zal duidelijk worden wie verantwoordelijk is voor de moord. Tenminste… veel hangt af van uw inlevingsvermogen en scherpzinnigheid.
Het spel bestaat uit 4 ronden Tussen de ronden door geniet u van een heerlijk diner. Uiteindelijk geeft iedere speler aan wie zij verdenken van de moord en waarom zij denken dat juist deze persoon de moord gepleegd heeft…
https://moordspeldiner.nl/?gclid=CLOh5u ... GwodtyYA4A


Wij gaan dan uiteraard niet een diner doen in een restaurant wat veel te veel geld kost!
Wij willen zelf bedenken of zelf op internet zoeken! En dan ons eigen moordspel spelen! Kost je heulemaal niks behalve heel veel plezier!

Zie het als cluedo en jij zit er middenin!

DayDream21

Berichten: 1077
Geregistreerd: 30-06-13
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 22:12

Ojaa dat ken ik wel. Wil ik altijd al heel graag een keertje doen!!

_roodvos_

Berichten: 1312
Geregistreerd: 20-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-17 22:12

Okay, ik wist niet helemaal dat dit het plan was maar het klinkt wel goed. :P

Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 0 min geleden, in het totaal 100.000.000 keer bewerkt

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 22:13

whahhahaaaa _O-

xDaphnexx
Berichten: 1072
Geregistreerd: 24-12-12
Woonplaats: Dordrecht

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 13:09

oooh een moorddiner is zo leuk!!!

Horse's need a strong leader, not a rough and tough leader


_roodvos_

Berichten: 1312
Geregistreerd: 20-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-17 15:58

https://beta.doodle.com/poll/uxfbum7y8m748wxi

Thas heeft hem nog niet ingevuld maar er is nu al geen enkele dag meer waarop iedereen kan. We kunnen een paar dingen doen:

1) We gaan proberen om ná de zomervakantie een datum te vinden, ergens in de kerstvakantie of zo. Nog superverweg, zodat iedereen die datum vrij kan houden
2) We houden de meet op een datum waarop bijna iedereen kan. De opties:
- 13 augustus: Mayra kan niet en Thasja weet ik niet
- 2 juli: Sanne en Thasja kunnen niet
- 11 juni: Tara en Thasja kunnen niet
- 25 juni: Sanne en ik kunnen niet en Thasja weet ik niet
- En dan zijn er nog wat dagen waarop twee mensen niet kunnen.

Ik vind het op zich oke als ik niet kan, dat is jammer maar ik kan best veel weekenden niet :P Denk dat Sanne het ook niet zo'n grote ramp vindt. Dan is het wel niet bij mij en mag ook iemand anders de organisatie overnemen (Voor zover ik dat nu doe, maar wel een beetje)

Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 0 min geleden, in het totaal 100.000.000 keer bewerkt

DayDream21

Berichten: 1077
Geregistreerd: 30-06-13
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 18:39

Misschien kan ik 13 augustus wel. Want 14 augustus begint mijn introductieweek, dus eigenlijk wil ik dan wel terug zijn van vakantie.

_roodvos_

Berichten: 1312
Geregistreerd: 20-02-12

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-17 20:01

Zullen we dan 13 augustus doen? :)

Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 0 min geleden, in het totaal 100.000.000 keer bewerkt

_roodvos_

Berichten: 1312
Geregistreerd: 20-02-12

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-17 17:34

En wat gaan we precies doen dan? Dat plan van hierboven?

Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 0 min geleden, in het totaal 100.000.000 keer bewerkt

DayDream21

Berichten: 1077
Geregistreerd: 30-06-13
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 22:05

Ik vind het goed! En waar doen we dat dan?

_roodvos_

Berichten: 1312
Geregistreerd: 20-02-12

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-17 07:55

Ik denk bij mij, als jij niet zeker weet of je kan?

Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 0 min geleden, in het totaal 100.000.000 keer bewerkt

Nienke98

Berichten: 1046
Geregistreerd: 28-02-12
Woonplaats: Nederland

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 20:39

Ik weet niet of ik 13 augustus kan bedenk ik met net, mijn introductiedagen beginnen 15 augustus dus zal ik 14 augustus naar Wageningen moeten vertrekken en de 13e moeten we daar misschien nog dingen voor regelen. Als ik slaag dan, kan ook nog dat ik dik zak


I am an improbable coalescence of stardust enjoying one fleeting glorious dance through the cosmos before... poof.
~ Adrian Bliss


_roodvos_

Berichten: 1312
Geregistreerd: 20-02-12

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-17 08:11

Anders komen we de 13de allemaal helpen verhuizen O:)

Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 0 min geleden, in het totaal 100.000.000 keer bewerkt

DayDream21

Berichten: 1077
Geregistreerd: 30-06-13
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 19:35

_roodvos_ schreef:
Ik denk bij mij, als jij niet zeker weet of je kan?


Ja dat is sws handiger want mn introductieweek begint de 14e en dan moet ik dus in Leiden zitten. En dan is Amsterdam een stuk dichterbij.

xDaphnexx
Berichten: 1072
Geregistreerd: 24-12-12
Woonplaats: Dordrecht

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 09:42

ik denk dat ik 13de wel kan hoop ik :P
hoef tenminste niet te werken dan, want het is op zondag

Horse's need a strong leader, not a rough and tough leader

_roodvos_

Berichten: 1312
Geregistreerd: 20-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-17 17:31

Misschien dan ook handig om even verder te overleggen over wat we gaan doen :Y)

Ik geloof dat iedereen het wel met dat moordspeldiner eens was? Dan hebben we dus een spelleider nodig, dit vind ik wel leuk om te doen maar als iemand anders dit graag wil: Roep maar.

Verder, wat doen we met eten? Is het een idee als iedereen wat maakt en dat meeneemt?

Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 0 min geleden, in het totaal 100.000.000 keer bewerkt

DayDream21

Berichten: 1077
Geregistreerd: 30-06-13
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 10:41

Goed plan :')

Ik vind het prima!
Is goed, we moeten dan wel ff afspreken wie wat meeneemt.

_roodvos_

Berichten: 1312
Geregistreerd: 20-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-17 21:16

ook maar even hier:

Oke, ik heb een verzoek voor iedereen :D

aangezien niemand bezwaar aantekent tegen mijn spelleider-zijn op de meet/reunie zal ik dit ook maar gewoon gaan zijn.

Het plan is als volgt:
We gaan dus dat moordspeldiner spelen. wil iedereen die komt:
- Hier neerzetten of je enge voedselallergieën hebt of vegetarier bent
- Iets te eten meenemen, van tevoren bedenken wat dan en dat ook hier neerzetten, zodat andere mensen daar rekening mee kunnen houden (als je het nog niet weet kan je wel vast claimen of je een hoofd- voor- of nagerecht wil maken)
- Nadenken over een personage. High fantasy setting, alles kan en mag. Denk na over een geschiedenis en persoonlijkheid. Dit zet je niet hier neer maar stuur je in een pb naar mij.

Iedereen die 6 augustus nog niets naar me op heeft gestuurd aan personages krijgt er een van mij. Wees gewaarschuwd, ik ken een hoop mensen die goed zijn in compleet onmogelijke en gestoorde personages bedenken en dat erg leuk vinden. Ik denk dat een zelfbedacht iets prettiger speelt dan iets waar deze mensen zich mee bemoeit hebben (ja, dit is een niet zo subtiel dreigement) :P

Wat je van mij krijgt: Afhankelijk van wanneer ik van iedereen wat heb krijg je op een bepaald moment van mij in pb wat jouw personage de afgelopen week gedaan heeft. Een van jullie heeft een moord gepleegd en de bedoeling tijdens het eten is dat jullie elkaar ondervragen tot je weet wie het gedaan heeft.

Als je nog niet zeker weet of je komt, ook gewoon doen wat hierboven staat maar even zeggen dat je misschien niet kan. Het is makkelijker om iemand uit het plot te schrijven achteraf dan erin, denk ik.


Ter herhaling voor ieder: De meet was zondag 13 augustus te hier (Amsterdam dus, adres volgt tzt wel in pb)

Als je hier toch geen zin in hebt, gelieve dat gewoon te zeggen, als ik dat vaak genoeg hoor (of er gewoon geen respons komt waardoor de voorbereiding die ik moet doen stagneert) schrappen we het moordspeldiner en gaan we gewoon spelletjes spelen die ik hier voorhanden heb :)

Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 0 min geleden, in het totaal 100.000.000 keer bewerkt

xDaphnexx
Berichten: 1072
Geregistreerd: 24-12-12
Woonplaats: Dordrecht

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 22:29

Sorry ik kan zondag 13 augustus toch niet :\ :( |(

Horse's need a strong leader, not a rough and tough leader

_roodvos_

Berichten: 1312
Geregistreerd: 20-02-12

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-17 08:12

uh oh.. In dat geval gaat moordspeldiner niet door, hebben we te weinig spelers om het leuk te maken en te veel mensen die misschien kunnen. In dat geval is iedereen die tijd heeft welkom om hier alsnog langs te komen voor spelletjes en gezelligheid en waar we nog meer zin in hebben. :)

Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 0 min geleden, in het totaal 100.000.000 keer bewerkt

_roodvos_

Berichten: 1312
Geregistreerd: 20-02-12

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-17 16:03

Goed, heel flauw, maar ik heb nog eens gekeken en de enige die nu nog zekerweten kan is Nienke. (en Sanne en ik)
Echter willen we ook nog bij iemand langs deze vakantie en werkelijk het enige weekend waarin dat mogelijk is is het weekend van 12 en 13, dus dan laten we dat toch voorgaan voor een meet die wellicht niet doorgaat. :)

Op 13 augustus is hier dus niemand, als mensen het toch graag door willen laten gaan kan er nagedacht worden over een andere datum, of we gaan wat doen in de kerstvakantie, of we zien elkaar (of een deel daarvan) op de EFF volgend jaar, waar volgens mij Nienke en Mayra en Sanne sowieso zijn en ik misschien ook wel. :)

Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 0 min geleden, in het totaal 100.000.000 keer bewerkt

_roodvos_

Berichten: 1312
Geregistreerd: 20-02-12

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-17 21:17

Nevermind, dat andere ding op de 13de gaat niet door dus ik ben in principe weer gewoon aanwezig. Iedereen die wil mag komen :)

Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 0 min geleden, in het totaal 100.000.000 keer bewerkt

_roodvos_

Berichten: 1312
Geregistreerd: 20-02-12

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-17 21:32

Ik zorg wel dat Sanne er (vrijwillig of onvrijwillig) ook is als er mensen langskomen. O:) Als ze niet wil komen gaan we ongevraagd bij haar langs. Dat is toch maar 200 meter lopen.

Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 0 min geleden, in het totaal 100.000.000 keer bewerkt

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 13:24

Whahahahaaaaa _O-


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 11 bezoekers