Vervolg 2 sponsorrit Thema Fantasy

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 00:11

hmmm altijd leuk... NOG een sponsorit!
ik ben nog wel druk bezig met een goede route verzinnen, een mooie rit maar wel niet te lang voor de mensen die jammergenoeg zonder rijdier mee moeten.

even voor de inf. ik woon in hilversum en heb tessa met het voorbereiden van te tocht (een beetje ) naja... ik rij bijna elke dag in het gebeid om de lage vuusche. als ik nu aan het rijden ben stel ik me stiekem voor hoe de gooische kak ons straks zal vinden. lees: er zijn veel golf-velden op de paden waar wij gaan rijden!

naja... ik heb er zin in! ik heb 2 goede houten zwaarden gevonden die nog van de karate (ninja) lessen van me broer zijn. ze zijn heel lang. dus als we voorop rijden houden we gewoon mooi die zwaarden vast en dan weten jullie waar de groep heen rijdt! haha of niet... (wees niet bang je kan nooit langer dan 10 min rijden in het gooi zonder een fietspad, weg, hek, koe of spoorbaan tegen te komen!! Knipoog )

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 01:37

Nou, ik heb met die man gesproken, aan de ene kant goed nieuws, aan de andere kant ook niet.
De rit die we willen gaan maken kan qua organisatie niet op de 8ste mei uitgevoerd worden.
Nou komt er een maand later een tocht, mensen als dieren verkleed. Maar hier spreken we niet van een groep van 50 man over de lage vuursche, maar we spreken over een groep van 3000 (drieduizend!) man die over de lage vuursche wandelt! Naja, of ik mee wil doen. Wellicht niet te paard, maar ok.
Wel heb ik nog het volgende aanbod gekregen.
Deze tocht gaat elk jaar uitgevoerd worden. Mij is gevraagd of ik in het comite (organisatie) van deze tochten wil. Volgend jaar zou dan op eenzelfde grote schaal een tocht in het thema Fantasy uitgevoerd kunnen worden. Met het resultaat dat er niet 50 man mee gaat ofzo, maar met het resultaat dat er wel iets van 3000 man mee gaat Haha!
Leuk of niet? :p
Ik denk dat ik dit aanbod aan ga nemen en kijken of ik deze tocht er voor volgend jaar door kan krijgen Knipoog

Wel wil ik toch nog op de achtste een leuke rit maken.
Oftewel, mensen die nog zin hebben om de achtste als een idioot over de lage vuursche te rijden die zijn welkom :p
Als er genoeg aanmeldingen zijn dan laat ik deze doorgaan.
Hier open ik morgen ofzo wel even een nieuw topic over, met alle info van vandaag de dag.
Ik houd allen die aangegeven hebben mee te willen met de tocht wel op de hoogte van de achtste mei, over de tocht die het WNF dit jaar georganiseerd heeft en over de tocht van volgend jaar!

Ennuh, als je de achtste mei mee wilt, you're welcome!
Laat het me even weten.

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:55

hmmm dat zijn wel grote veranderingen, naja we kunnen ons dus wel verheugen op een grote rit volgend jaar!!

ik denk niet dat ik dit jaar mee ga lopen met de tocht.
maar als jullie nog wel in de vuursche een mooie rit willen makn, dan doe ik graag mee!! (er zijn zoveel mooie routes!)

ik hoor het wel tess...!

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 14:21

Mja, wel jammer dat dit dan dit jaar niet uitgevoerd kan worden, maarja, ik had er al over gedacht om dan een ander doel te sponsoren, maar ten eerste wordt dat toch echt kort dag, en ten tweede, ik denk dat ik wel een hele mooie kans laat glippen als ik dat doe...
En joh, voor de liefhebbers kunnen we dus nog altijd een rit houden.

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 20:08

wat jij zegt! Haha!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 20:32

Als je het nou ietsje eerder of later plant, dan wil ik wl een mooie route op de Sallandse Heuvelrug uitzetten. Daar kun je 5 uur rondklepperen zonder een verharde weg tegen te komen!
Bos, hei, alles heb je er.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 20:40

rondklepperen?

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 21:14

hehe mensen, ik ga even een nieuw topic openen, deze laat ik sluiten zodra het nieuwe topic er is. Knipoog ik zorg wel dat de link hier komt te staan

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 21:27


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:04

Op verzoek een slotje