Johnny Depp meeting 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 09:08

als de rest (en me ouders) het er ook mee eens is Haha!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 09:15

Tja, dat weet ik ook niet.
Dus "Rest" wat vinden jullie ervan?

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 09:29

Ik stuur iedereen ff een pb'tje net zo handig Knipoog

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 09:37

Heb hem gehad :p

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 09:39

ik heb iedereen de volgende pb gestuurd... dan weten eventuele nieuwe gegaadigde ook wat er nog gezegd is...

hey allemaal...

bij deze stuur ik iedereen die interesse heeft getoond om te komen naar de deppmarathon een pb'tje...

uhm... aangezien sommige wat moeite hebben met de afstand (eerlijk is eerlijk, je hebt wel het uiterste puntje van nederland gekozen om te wonen fonnie Knipoog ) wilde ik een voorstel doen...

Als het mag van mijn ouders, EN als de rest het er verder mee eens is... EN als de meeste vinden dat Tilburg wat meer centraal ligt.. wilde ik voorstellen om te vragen of het bij ons kan... We hebben een grote woonkamer die we best kunnen verbouwen.. en nog beter Haha!:D maybe kan ik bij mijn pa ook nog wel de beamer van zijn werk lenen... lees ---> johnny op groot scherm Haha!:D ...

Er zijn dan wel 2 dingen.. maart is veel te snel... we zullen dan een andere datum moeten uitzoeken... daarnaast weet ik ook nog niet of mijn ouders het er mee eens zijn... maar dat zullen we dan moeten zien.... ook mag de groep dan niet AL te groot worden... ik denk dat als ik het heel lief vraag ik er misschien een man of 15 uit kan slepen....

Ik hoor het wel.. reageer maar in het topic...
[BM] Johnny Depp meeting 2

groetjes Shiloh....

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 10:34

Hoop zo dat het dan gaat lukken!
Lijkt me echt wel leuk!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 11:31

Als datum enzo bekend is.. Dan horen jullie t wel.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 12:29

Als het in Tilburg is kom ik ZEKER! In Limburg denk ik niet... sorry (ben daar toch iets te weinig fan van hem Tong uitsteken
Maar ik denk dat fonnie het voor het zeggen heeft want het lijkt me voor haar ook niet echt leuk om iets te organiseren en dat dat dan afgeblazen word om het toch nog een stuk reizen verder te doen.
Dus ik hoor het wel.

(maar stiekem stem ik wel op tilburg, sorry)

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 12:40

Fleury schreef:
Maar ik denk dat fonnie het voor het zeggen heeft want het lijkt me voor haar ook niet echt leuk om iets te organiseren en dat dat dan afgeblazen word om het toch nog een stuk reizen verder te doen.


jah daarom vraag ik dus ook eerst de mening van de rest... wil namelijk niemand passeren of zo...

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 12:53

Voor mij zou in maart zeker te snel zijn. Tilburg zou wel een stukje dichterbij zijn voor me, maar wat vind Fonnie hiervan?

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 18:26

Ja vraag ik me idd ook af.
En zou het plan dat ik eerst naar jou kom Antoinette en dat ik met jou meereis naar tilburg kunnen/mogen van jou?

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 18:48

Ilkkah schreef:
Ja vraag ik me idd ook af.
En zou het plan dat ik eerst naar jou kom Antoinette en dat ik met jou meereis naar tilburg kunnen/mogen van jou?


Ow, dat is geen probleem! Iedereen mag gezellig meereizen
Dan zal het wat minder lang lijken Knipoog

Maar laten we eerst kijken hoe het verder gaat...en wat anderen ervan vinden.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 19:45

Antoinette"]
[quote="Ilkkah schreef:
Ja vraag ik me idd ook af.
En zou het plan dat ik eerst naar jou kom Antoinette en dat ik met jou meereis naar tilburg kunnen/mogen van jou?


Ow, dat is geen probleem! Iedereen mag gezellig meereizen
Dan zal het wat minder lang lijken Knipoog

Maar laten we eerst kijken hoe het verder gaat...en wat anderen ervan vinden.
[/quote]

Ja idd, maar zou jij dan emt de trein gaan ofzo?

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 21:59

Tsja laat ik eerlijk zijn. Ik vind het niet leuk dat het ergens anders gehouden word.... Ik had me er eigelijk best wel op verheugd.... Scheve mond
Maar als er teveel mensen te het te ver reizen vinden, tsja dan houd het op he..als die niet door zou gaan is ook jammer!
Kan je dan niet nu aan je ouders vragen of het mag? Nu stuur je iedereen een pbtje terwijl je het nog niet zeker weet. Clown
Haha het is wel te merken volgens mij dat ik het echt niet leuk vind Schijnheilig Maarja we zullen maar doen de meeste stemmen gelden he, dat is wel zo eerlijk...
Trouwens voor wie nog nieuwsgierig is kan ik ik wel een pb sturen waar jullie zouden zitten als de meeting bij mij zou zijn... Of we moeten de voor en nadelen tegen elkaar afwegen... Scheve mond

-[**] is verder weg voor de meeste mensen
-Shiloh is dichter bij voor de meeste mensen (dit weegt wel zwaar denk ik)
-[**] apart huisje voor de meeting, zonder de ouders dr bij
-Shiloh niet
-Shiloh heeft een groot tvscherm waarschijnlijk
-[**] heeft gewoon een tv

verder kom ik ff niet Zij zijn groot en ik is klein!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 03:22

ik had nog niks gevraagd, omdat ik niet wist wat jullie ervan zouden vinden. Zoals ik al zei, tis maar een idee en wilde niemand passeren... maar als je het echt niet leuk vind, kan de meeting gewoon bij jou zijn hoor....

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 13:28

Shiloh schreef:
ik had nog niks gevraagd, omdat ik niet wist wat jullie ervan zouden vinden. Zoals ik al zei, tis maar een idee en wilde niemand passeren... Nou zo erg is het nou ook weer niet hoor vind het alleen jammer maar als je het echt niet leuk vind, kan de meeting gewoon bij jou zijn hoor.... maar als ''iedereen'' behalve de limburgers zoals sweettinka het niet te ver vinden, dan lijkt het me niet zon strak plan zeg als we daar dan zometeen met zn tweetjes zitten Schijnheilig



Nou ben benieuwd wat je ouders zeggen en de rest van de mensen. Slim

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 13:41

Fonnie"]
[quote="Shiloh schreef:
ik had nog niks gevraagd, omdat ik niet wist wat jullie ervan zouden vinden. Zoals ik al zei, tis maar een idee en wilde niemand passeren... Nou zo erg is het nou ook weer niet hoor vind het alleen jammer maar als je het echt niet leuk vind, kan de meeting gewoon bij jou zijn hoor.... maar als ''iedereen'' behalve de limburgers zoals sweettinka het niet te ver vinden, dan lijkt het me niet zon strak plan zeg als we daar dan zometeen met zn tweetjes zitten Schijnheilig



Nou ben benieuwd wat je ouders zeggen en de rest van de mensen. Slim
[/quote]

Haha ja ik was eerst wel blij dat het wat dichterbij was, want wij hebben vorige keer ook een paar uur moeten reizen voor de marathon, maar Tilburg is ook in de buurt, dus mij maakt het echt niet uit, want ja Tilburg ligt in principe centraler, en als Johnny op een groot scherm te zien is, hebben we al niet het probleem dat er mensen voor het beeld zitten haha.

Verder maakt het mij niet uit, en ik zelf vond maart ook wel snel, vooral omdat ik tegen die tijd met tentamens zit en als je dan een weekend niet slaapt... best zwaar Knipoog

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 13:57

SweetTinka schreef:

.....Haha ja ik was eerst wel blij dat het wat dichterbij was, want wij hebben vorige keer ook een paar uur moeten reizen voor de marathon....


Iid dr zijn altijd mensen die moeten reizen, en dat zijn wij altijd. Scheve mond

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 14:17

wie kiest er dan ook om in het puntje van nederland te gaan wonen Tong uitsteken ... Schijnheilig en wij moesten ook best een stukkie hoor Schijnheilig alleen jullie net ietsje verder Scheve mond

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 15:04

Het maakt mij echt niet uit hoor Fonnie, ik ken begrijpen dat je het niet leuk vind.
Als het gewoon bij Fonnie is weet ik gewoon alleen niet zeker of ik meega, maar gaat er wel alles aan doen.
Maar Fonnie, als jij toch het niet bij Shiloh wil, gebeurt het daar lijkt mij gewoon niet, het is toch zeker jóú idee, dus als jij het niet wil gebeurt het niet, en zal er wel alles aan doen om te komen!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 15:38

Nee dat vind ik ook niets ik heb het toch niet alleen voor het zeggen omdat ik toevallig het topic heb gestart.
En shiloh zo ver is het niet van jou af Schijnheilig voor ons niet maar voor jou ook niet.
Anders moeten we nog een topic openen maar dan met een poll ofzo... Scheve mond

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 16:11

Ja dat maar doen, over bij wie dan he?! Blond

Dus bij Fonnie of Shiloh,
Oke, gaat voor mekaar komen

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 16:15