Meeting western strandrit Katwijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 12:34

soesje321 schreef:
Annet_Dottie schreef:
ohhh dat wil ik ook zo graag nog een keer doen maar helaas is het voor nu echt even te ver weg :( Mijn vriend zijn oma woont in Den haag dus als we daar een keer een (lang) weekend zijn van het zomer ben ik ook van plan daar ergens eens te gaan paardrijden/paard huren dan dus..


Oh wat jammer zeg :( maar als je is een keer in de zomer wilt, moet je het gewoon zeggen en dan kan ik het aan haar vertellen of kun je gezellig is mee :j


Helemaal goed! Ik volg het topic nu gewoon dan kan ik je altijd weer vinden in de zomer ofzo. Ben echt jaloers :(

soesje321

Berichten: 616
Geregistreerd: 15-05-14
Woonplaats: Den Haag

Re: Meeting western strandrit Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-17 13:17

:(:) :(:)

Is goed!

lissie_zigor

Berichten: 865
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Meeting western strandrit Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 10:08

Hey helaas heeft die vriendin van mij al wat op die dag...

Ik heb er echt zin in!

soesje321

Berichten: 616
Geregistreerd: 15-05-14
Woonplaats: Den Haag

Re: Meeting western strandrit Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-17 14:51

Wat jammer :( Maar hopelijk kan ze is een andere keer mee!

Ik ook!!

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 21:26

Hoi allemaal,

Zie het topic nu pas. Is er nog een plaatsje vrij misschien? Ben ook net in die hoek komen wonen en lijkt me erg gezellig. :D

En wat wordt er verstaan onder pittige paarden? Ik heb geen moeite met snelheid en een beetje stuiterwerk, maar de laatste keer dat ik een huurpaard meekreeg kreeg ik een gratis rodeo om de 15 minuten erbij en daarna steeds een poging om aan de kletter te gaan. :+

soesje321

Berichten: 616
Geregistreerd: 15-05-14
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 21:43

gekvanfleur schreef:
Hoi allemaal,

Zie het topic nu pas. Is er nog een plaatsje vrij misschien? Ben ook net in die hoek komen wonen en lijkt me erg gezellig. :D

En wat wordt er verstaan onder pittige paarden? Ik heb geen moeite met snelheid en een beetje stuiterwerk, maar de laatste keer dat ik een huurpaard meekreeg kreeg ik een gratis rodeo om de 15 minuten erbij en daarna steeds een poging om aan de kletter te gaan. :+


Hoi! Leuk dat je ook mee wilt!
Een gratis rodeo is hier niet verkrijgbaar dus dat zal geen extra evt kosten geven.

Ik heb net alleen gehoord dat annie een beetje bevangen is dus het is even kijken. Maar het gaat de goede kant op dus er is nog wel een kans dat je mee kan als het goed gaat met dr!

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 21:56

soesje321 schreef:
gekvanfleur schreef:
Hoi allemaal,

Zie het topic nu pas. Is er nog een plaatsje vrij misschien? Ben ook net in die hoek komen wonen en lijkt me erg gezellig. :D

En wat wordt er verstaan onder pittige paarden? Ik heb geen moeite met snelheid en een beetje stuiterwerk, maar de laatste keer dat ik een huurpaard meekreeg kreeg ik een gratis rodeo om de 15 minuten erbij en daarna steeds een poging om aan de kletter te gaan. :+


Hoi! Leuk dat je ook mee wilt!
Een gratis rodeo is hier niet verkrijgbaar dus dat zal geen extra evt kosten geven.

Ik heb net alleen gehoord dat annie een beetje bevangen is dus het is even kijken. Maar het gaat de goede kant op dus er is nog wel een kans dat je mee kan als het goed gaat met dr!


Fijn om te horen :P

Ik hoor het graag!

soesje321

Berichten: 616
Geregistreerd: 15-05-14
Woonplaats: Den Haag

Re: Meeting western strandrit Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 22:02

Top! Ik zal het zeker laten weten!

lissie_zigor

Berichten: 865
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Meeting western strandrit Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 22:22

Gezellig!

soesje321

Berichten: 616
Geregistreerd: 15-05-14
Woonplaats: Den Haag

Re: Meeting western strandrit Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-17 17:46

Hoi!

Hoe laat komt voor jullie goed uit volgende week?
En heeft iedereen nog een beetje hun voorkeur voor wat voor paard als het veranderd is? Zouden jullie trouwens misschien jullie nummers Willen geven via pb? :)

Gekvanfleur helaas loopt Annie nog steeds niet helemaal lekker dus waarschijnlijk kan je niet deze keer mee maar vast wel een andere keer!

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 23:55

soesje321 schreef:
Hoi!

Hoe laat komt voor jullie goed uit volgende week?
En heeft iedereen nog een beetje hun voorkeur voor wat voor paard als het veranderd is? Zouden jullie trouwens misschien jullie nummers Willen geven via pb? :)

Gekvanfleur helaas loopt Annie nog steeds niet helemaal lekker dus waarschijnlijk kan je niet deze keer mee maar vast wel een andere keer!


Jammer, maar ik begrijp het helemaal. Er komt vast wel een volgende keer. :)

soesje321

Berichten: 616
Geregistreerd: 15-05-14
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-17 07:43

Jaaa zeker! Lijkt me leuk! :j