Conjuring 2 wie durft mee? Doetinchem of Ede?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Conjuring 2 wie durft mee? Doetinchem of Ede?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-16 07:54

Daar is het een film voor.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110691
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 07:57

karuna schreef:
Daar is het een film voor.


Joh :+

Het lijkt in (bijna) niets meer op het echte verhaal, dus dat het dan 'op waarheid is gebaseerd' is nogal zwaar aangedikt.

djinnie

Berichten: 2794
Geregistreerd: 23-04-05
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 08:14

karuna schreef:
Nee dit is echt een waargebeurd verhaal. Net als conjuring 1 en annabel. Ga maar zoeken op internet enfield 1977. Is het meest gedocumenteerde verschijnsel ooit. En ook door de kerk verklaard als een echt geval. Dat maakt het zo naar en eng.


Terwijl de eerste linkjes via google op enfield 1977 juist het tegengestelde beweren. Dat er veel, zo niet 100%, in scene gezet is door de meisjes. Dus de film is gebaseerd op "the enfield haunting", maar ik zou zelf niet beweren dat het waargebeurd is. Althans... het haunted gedeelte. ;)

Jullie zijn dapper! Ik kijk geen van the conjuring films... brrrrrr. Krijg nog de kriebs van dat specifieke geluid van the grudge en bij paranormal activity keek ik voornamelijk vanachter mn kussen. :+

Captain

Berichten: 21376
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Conjuring 2 wie durft mee? Doetinchem of Ede?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 08:24

He zie het nu pas! :oo ik wil nog heel graag gaan (Veenendaal) maar volgens mij draait hij niet meer in Ede? Dan maar naar Lights Out. :):)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-16 08:29

Ede draait inderdaad niet meer. Vreemd genoeg. Terwijl Doetinchem normaal eigenlijk geen horror programeert en daar draait hij op bepaalde dagen nog of draaide. Niet helemaal duidelijk of gister de laatste keer was. Zaterdag draaide hij bv niet,

Lights out zou ik wel heen willen, en gister in voorfilmpjes meer best enge films. Een ben ik de naam van kwijt. Gaat over een huis met een blinde oorlogsveteraan en een paar puber criminelen. Voorfilm zaten veel schrik momenten in.

Geluid doet me dus niets gek genoeg, ik ben visueel ingesteld. Alleen paranormal activity heb ik nkg steeds niet gezien, als iemand de dvd heeft zou ik hem graag lenen. :j

Captain

Berichten: 21376
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Conjuring 2 wie durft mee? Doetinchem of Ede?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 08:31

Ik kan ook niet tegen geluid. Ofja, het is vaak de muziek er onder die het eng maakt. Als je je oren dichtdoet hoor je dus minder maar kun je nog wel kijken en dat is veel beter te doen! :D

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Conjuring 2 wie durft mee? Doetinchem of Ede?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 08:58

Ik geloof niet in geesten e.d. dus ik neem dat waargebeurd altijd met een flinke schep zout.

Wij gaan volgende week naar 'Lights out' oid, ook van James Wan. James Wan en Guillermo del Toro zijn mijn favorietjes wat betreft horrorfilms.

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 09:27

Captain schreef:
He zie het nu pas! :oo ik wil nog heel graag gaan (Veenendaal) maar volgens mij draait hij niet meer in Ede? Dan maar naar Lights Out. :):)

Die vond ik persoonlijk best slecht :+