Animo voor clinic Eindhoven?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

Wie heeft interesse in een clinic omg. Eindhoven?

Ja, B-niveau
14 (37%)
Ja, L-niveau
9 (24%)
Ja, M-niveau
5 (13%)
Ja, Z-niveau
3 (8%)
Nee, liever omg. Den Bosch
3 (8%)
Nee, helemaal niet
3 (8%)

Totaal aantal stemmen: 37


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 10:12

Griebels, wil jij anders eens bekijken wat kan, of zal ik zelf even die mensen bellen voor wat meer info? Heb je zo ook enig idee wat de omvang is? De 'ellende' met de bak die ik al aangeboden gekregen had is dat het er een tijdje droog voor moet zijn geweest (niet te plannen ben ik bang)...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 10:30

Ik zal van de week eens langs gaan. Moet ik wel weten op welke dag zoiets gehouden zou worden, en natuurlijk wat de wensen zijn. Zodra ik die dingen weet, kan ik wel eens rond gaan vragen... Of we kunnen een keer samen gaan!?

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 13:19

Ook prima hoor OK dan! Zal eens na gaan denken over de dag...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 13:30

ik vind het ook erg leuk om er aan mee te doen. mits het rond eindhoven is omdat ik moeilijk met vervoer zit.

groetjes [naam]

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 14:00

Lijkt me erg leuk ! Ik heb me opgegeven voor L-niveau, maar ik wil wel graag eerst even weten door wie, waar en wanneer. Als het onder Eindhoven is wordt het misschien te ver voor mij, en in maart ga ik ook nog op wintersport, dus dan ben ik er misschien niet. Als het een ander dan Tyrza wordt, wil ik ook graag even weten wie het dan wel is. Haha!

~Turbohoof Solutions ~

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 14:34

Wat zijn de kosten eigenlijk voor een clinic van Tyrza? moet het trouwens een bepaald niveau bedragen, of kan ze niet gewoon iedereen op eigen niveau met z'n eigen problemen te helpen?

De hond is de betere mens

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 15:49

Desiree schreef:
Wat zijn de kosten eigenlijk voor een clinic van Tyrza? moet het trouwens een bepaald niveau bedragen, of kan ze niet gewoon iedereen op eigen niveau met z'n eigen problemen te helpen?

Ja dat vind ik ook, wat heeft het voor zin om bijv. alle M-mensen samen te zetten, net alsof die allemaal dezelfde complicaties hebben? Niet dat dat nu al belangrijk is.
Pervinco ik denk dat je het over onze bak had, Vonnie zei tenminste dat ze dat aangeboden had maar dat zou ik niet als 1e keus doen oid, hij is zo vaak te nat..

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 18:04

Laat maar weten Pervinco wat je wil doen. Ik kan praktisch elke middag (mits ik het op tijd weet) als je mee wil. Is miss wel makkelijk. Ik ken die manege en jij weet hoe je iets moet regelen.

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 18:08

Desiree, ik denk juist wel dat je wat onderscheid moet maken in nivo's. Anders blijft Tyrza bezig met B omdat die bijv meer dingen fout doen als Z, o.i.d. Verward Kan het mis hebben hoor. Verward

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 18:40

Inderdaad, het is mij om het even of je B of Z bent, maar wel praktischer om 3 combinaties van hetzelfde nivo in hetzelfde uur te hebben (zeker voor mijzelf, anders blijf ik maar op mijn blaadje spieken Haha!)

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 18:55

ah, daar is tyrza herself Knipoog

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 19:21

Yes I am Haha!

Wat mij betreft kan er een clinic plaatsvinden Knipoog

Voorwaarde is wel dat er minimaal 12 deelnemers meedoen. Kosten per combi zijn 35 euro per uur. Er worden max. 3 deelnemers per uur ingedeeld.

Zo weten jullie weer wat meer Knipoog

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 19:39

De officieele mail komt er op korte termijn aan hoor Tyrza Lachen Maarreh, 35 euro p/p/p/u, dat is neem ik aan excl. kilometers? Daar moet de rest dus wel even rekening mee houden, evenals evt. huur voor de bak. Dat komt dus bovenop de deelname...

As far as i know: idd 3 deelnemers per uur van eenzelfde niveau. B, L, M, Z dus eigenlijk.

Lenn: idd jullie bak. Ik hou het (vanwege het natte) inderdaad niet als eerste keus, maar het aanbod alleen al vind ik super.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 19:43

De kosten zijn inclusief kilometers. Bakhuur is afhankelijk waar het gehouden wordt. uiteraard geef ik de voorkeur aan iemand die zijn/haar bak ter beschikking stelt (of een kleine vergoeding er voor wil hebben, bv gratis meerijden met de clinic). Knipoog

sophie

Berichten: 395
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 20:26

Leuk! Met rijden kan ik helaas niet meedoen, m'n paardje is nog maar net zadelmak, maar misschien kan ik wel even komen kijken... Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 20:36

Over net zadelmak gesproken.. Goed dat je er over begint!

Tyrza, Griebels vroeg me of het een probleem is als zij met een groen paardje mee rijdt... Geldt dus denk ik ook voor Sophie? (het wordt toch op zijn vroegst maart/april). Ik zit zelf nl ook met een soortgelijk probleem: ik heb een volbloed die zich erg gemakkelijk op kan winden, en die dat ook graag doet...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 21:43

Pervinco, miss moeten we gewoon eens met zijn 2en rond gaan kijken hier in de buurt/omstreken welke bakken er in aanmerking kunnen komen en vandaar uit gaan kiezen. Kunnen we er ook nog een leuke dag van maken...
Vraagje tussendoor: Wie betaald de bak nu eigenlijk, komt niet echt duidelijk over. Tyrza, hoe groot wil je de bak hebben, en heb je nog meer "eisen"??

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 21:46

Je vraagt al delen uit mijn mail Lachen De minimale eisen en de bak stonden daar ook al in Knipoog

Ik denk dat degene die het organiseert de bak betaald? Denk dat Tyrza's voorkeur ermee te maken heeft dat er vaak zat mensen zijn die het met een toeslag voor een bak te duur vinden?

Ik denk trouwens dat iedereen een voorkeur heeft voor de zaterdagen?

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 21:54

Wat betreft groene of hete paarden: ik denk dat je zelf wel kunt bepalen of jullie beiden er aan toe zijn om een dergelijke clinic mee te rijden. Je paard moet uiteraard wel een uur aankunnen, alsmede goed bestuurbaar zijn. Voordeel door deelname is natuurlijk om op een vreemd terrein te zijn, zonder al te veel wedstrijdstress, want je rijdt immers geen wedstrijd.

De grootte van de bak moet minstens 20 x 40 zijn, aangezien ik ervaring heb met kleinere bakken, waarbij het toch minder makkelijk te sturen is, zeker bij de groenere paarden (bovendien ben ikzelf mijn leven op dat moment niet helemaal zeker Haha!). Geluidsinstallatie is een pré, sowieso voor het publiek, zodat deze ook mee kunnen genieten van de clinic Lachen.

Nogmaals: ik geef de voorkeur aan rijbanen die (kosteloos) worden aangeboden, maar ik heb al meerdere malen bv een bak afgehuurt, waarbij de kosten voor mij zijn. Ik denk dat jullie wel kunnen begrijpen waarom ik voorkeur voor het eerstgenoemde heb. Knipoog
Laatst bijgewerkt door Tyrza op 12-01-04 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 21:55

Nou ok, als jij weet wat de eisen voor een bak zijn etc.. kunnen we op zoek gaan. Laat maar weten hoe je het aan wilt pakken... Ik ben bereid te helpen met zoeken naar iets geschikts, maar dat wist je al Ik hoor het wel Haha!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 21:58

Tyrza, ik weet miss een binnenbak, waar we vanaf morgen in gaan lessen.. Miss ken je ze Verward Nol (de man) is een springruiter, en Molly (zijn vrouw) is een dress. ruiter, dus miss wil ze ook weleens les van een GP-ruiter Haha! Ze hebben een binnenbak met als ik me niet vergis ook nog een kantine... Morgen weet ik meer, want dan gaat mijn vriend vast beginnen met lessen. (ik zit nog met mijn operatie dus ik mag nog niet rijden)

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 00:03

Dat zou geweldig zijn! Ik hoor graag van je! Knipoog

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 00:17

Hee ik wil niet vervelend zijn enzo, maar er is nog maar 10 keer gestemd op de poll Scheve mond

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-04 00:20

Schandalig Knipoog

Ik ga binnenkort een keer met Griebels bakken bekijken, en dan komt er een 'echt' topic...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 10:52

Ikzelf heb nog niet gestemd omdat ik moet afwachten of Igor tegen die tijd een vol uur aankan... Als ik stem zal het denk ik het beste zijn om met groene paarden in de B mee te rijden, of heb ik het mis? Zou eigenlijk ook niet weten op welk nivo ikzelf rijd. Heb nooit wedstrijden gereden...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers